KVALITETA PROIZVODA I ZADOVOLJNI KUPCI NAŠI SU NAJVAŽNIJI ZADACI!
O cijeni i roku se raspravlja - o kvaliteti - NE!Adriadiesel d.d. 2001. godine dobio je certifikat za Sustav upravljanja kvalitetom prema međunarodnom standardu ISO 9001:2000. Od tada kvalitetu kontinuirano mjerimo i unapređujemo, a danas Sustav upravljanja kvalitetom u tvrtci certificiran je prema standardu ISO 9001:2008 te je u fazi tranzicije na novu reviziju norme ISO 9001:2015. Tvrtka je certificirana za izvođenje zavarivačkih radova prema HRN EN ISO 3834-2:2007 i HRN EN 1090-2:2011 klasa izvedbe EXC3 za proizvodnju strukturnih komponenti čeličnih konstrukcija. Najbolja ocjena našeg rada je zadovoljan kupac, čije zadovoljsvo mjerimo anketiranjem i čestim telefonskim kontaktima.
Vrlo uspješna metoda unapređenja kvalitete je KAIZEN metoda, koja je u našoj firmi saživjela i utječe na poboljšanje proizvodnje. KAIZEN je instrument kojim djelatnici mogu davati prijedloge od unapređenje same proizvodnje pa do poboljšanja uvjeta rada iradne okoline.
Kvalitetu naših proizvoda jamče educirani i stručni djelatnici odjela kontrole. Djelatnici su osposobljeni za provođenje nerazornih metoda kontrole kvalitete (NDT) - penetrantsko, magnetsko i ultrazvučno ispitivanje, vizualna i dimenzionalna kontrola te ispitivanje nepropusnosti.
- Zavarivači kalificirani od strane akreditirane organizacije prema normi HRN EN ISO 9606-1;
 - Glavni inženjer zavarivanja sa diplomom Hrvatskog društva za tehniku zavarivanja prema programu EWF/IIW ;
 - Školovani djelatnici za remont i servis turbopuhala;
 - Inženjeri školovani za rad u AutoCad programu;
 
ZAŠTITA OKOLIŠA
Adriadiesel d.d. udovoljava svim zahtjevima i zakonskim regulativama za zaštitu okoliša. Vrlo odgovorno se zbrinjava opasni i tehnološki otpad i vodi se briga o nezagađivanju vode i zraka.
BRIGA O ZAPOSLENICIMA
Zaštita zaposlenika u toku proizvodnje bitan je segment kojem se posvećuje naročita pozornost: Svi djelatnici prolaze obuku o protupožarnoj zaštiti, obučavaju se o zaštiti na radu, a na temelju procjene opasnosti osiguravaju se sva potrebna zaštitna sredstva kako bi se omogućili što sigurniji uvjeti za rad.
CERTIFIKATI
| Tvrtka sa certificiranim sustavom upravljanja kvalitetom: | 
| 
 DNV-GL 
ISO-9001:2015  | 
| 
 RINA 
 | 
| 
 za proizvodnju motora i rezervnih dijelova prema licenci "MAN Diesel SE",  
proizvodnju rezervnih dijelova po licenciji "Sulzer" te popravak, održavanje i remont MAN Diesel SE i Sulzer motora  | 
| 
 Bureau Veritas za proizvodnju i ispitivanje motora i rezervnih dijelova prema licenci "MAN Diesel & Turbo",   | 
| 
 DNV 
 | 
| 
 HRN EN ISO 3834-2:2007 
za zavarivanje čeličnih konstrukcija, postolja motora, kućišta generatora te cjevovoda  | 
KAIZEN
U ožujku 2005. godine održan je jednodnevni seminar "KAIZEN" - neprekidno poboljšanje za sve djelatnike Adriadiesela. Predavači na seminaru su bili g. Yasuo Yamamoto, profesor na ZŠEM-u, i savjetnik Japanskog centra ZŠEM-a i g. Zoran Stiperski, profesor na ZŠEM-u i predsjednik Japanskog centra ZŠEM-a.Cilj seminara je bio predstavljanje izvornog japanskog managementa KAIZENA i tajna japanskog ekonomskog uspjeha.
Osnovna filozofija kaizen managementa je brzo, jednostavno i lagano, ali neprekidno poboljšanje radne učinkovitosti. Na kraju, ostvaruje se velik uspjeh. Ne postoji nikakav rizik za tvrtke pri primjeni Kaizen metode. Potrebna su mala financijska ulaganja, ali velike promjene u svojim gledištima, načinu rada i razmišljanju svih zaposlenika.
![]()  | 
+ | ![]()  | 
= | ![]()  | 
| KAi | ZEN | KAIZEN | ||
| Promjena | Boljitak, napredak | Neprekidno unaprijeđenje | ||
Dosadašnja iskustva pokazala su da se prijedlozi zaposlenika Adriadiesel d.d. mogu kategorizirati u osam grupa:
- Korekcija poslovnih procesa (obuhvaća sve izmjene u svim segmentima procesa proizvodnje koji nisu strogo definirani kao izmjena tehnološkog procesa);
 - Uređenje radne okoline (svi prijedlozi za poboljšanje radne okoline);
 - Izrada priprema (svi prijedlozi koji se odnose na izradu radioničkih priprema);
 - Poboljšanje radnog mjesta (praktični prijedlozi za poboljšanje rada, a ne mogu se definirati kao unapređenje radne okoline);
 - Izmjena teh.procesa (prijedlozi vezani na direktnu izmjenu procesa;
 - Alati (prijedlozi za unapređenje alatne službe);
 - Upravljanje ljudskim potencijalima (prijedlozi vezani na školovanja, tečajeve itd.);Izmjena obrazaca (prijedlozi za izmjenu postojećih i izradu novih obrazaca.
 - Izmjena obrazaca (prijedlozi za izmjenu postojećih i izradu novih obrazaca.
 
Politika Kvalitete
Preuzimanje dokumenta "Politika kvalitete" društva Adriadiesel d.d. - LINK.
				

