Blog HR

Četvrtak, 30 Lipanj 2016 09:30

Rekordni brodski motor počeo raditi

Napisao/la

Najveći i najsnažniji motor u povijesti portfelja tvrtke MAN Diesel & Turbo pušten je u pogon. Dvotaktni motor MAN B&W 11G95ME-C9.5 od 75.570 kW (103 tisuće konjskih snaga) koji djeluje kao glavni pokretač na kontejnerskom brodu MSC Jade nosivosti 19437 TEU brodarske kompanije Mediterranean Shipping Company (MSC) proizvela je korejska tvrtka Doosan Engine. Brod također sadrži 4 pomoćna motora MAN L32/40 (2 x 8L32/40 + 2 x 9L32/40) od kojih svaki sadrži jedan turbopunjač MAN NR34/S.
Motor je prvi u seriji od šest motora koje je naručio MSC.

Početkom 2000-ih MAN, pionir u području dvostupanjskog turbopunjenja, razvio je sustav MAN ECOCHARGE, kombinaciju niskotlačnog i visokotlačnog stupnja s međuhlađenjem koja značajno poboljšava motorne performanse.
Tvrtka MAN Diesel & Turbo u svibnju 2016. prodala je 1000. turbopunjač za dvostupanjsko turbopunjenje.

Sustav ECOCHARGE optimalno povezuje niskotlačni turbopunjač - obično TCA ili TCR - s visokotlačnim stupnjem, za koji je dizajnirana nedavno razvijena serija TCX. Povećanje učinkovitosti turbopunjenja u usporedbi s jednostupanjskim turbopunjačima uglavnom je povezano s međuhladnjakom koji značajno smanjuje energiju potrebnu za kompresiju ulaznog zraka u visoki tlak. Jača snaga koju generira tehnologija ECOCHARGE pruža mogućnost odabira između značajnog povećanja izlazne snage motora ili smanjenja veličine motora bez gubitka performansi. Do sad je tehnologija ECOCHARGE primijenjena na nekoliko novih četverotaktnih motora, poput tipova 12 ili 20V32/44 CR TS i 12 ili 20V35/44G TS, koji također mogu raditi na plin.

Stranica 178 od 178