Dizelski motori

ADRIADIESEL d.d. proizvodi četverotaktne srednjehodne dizelske motore prema MAN Diesel SE licenciji i motor ADRIA 40 po vlastitoj dokumentaciji.

Rezervni dijelovi

Adriadiesel d.d. proizvodi rezervne i zamjenske dijelove za motore proizvedene po licenciji ADRIA 40 od 1955. godine i rezervne dijelove za motor L23/30H rađen po licenciji MAN Diesel  SE.

Usluge i remont

Adriadiesel pruža usluge održavanja i servisa diesel motora, kompresora, pumpi te ostale energetske opreme.

Adriadiesel d.d. - ex. Jugoturbina

U skladu s čl. 550.g st. 2. ZTD-a, Plan podjele trgovačkog društva ADRIADIESEL d.d. osnivanjem novog trgovačkog društva ADRIADIESEL GREEN ENERGY dioničko društvo za izgradnju i remont održivih energetskih postrojenja je objavljen na internetskoj stranici društva s koje ga je moguće preuzeti bez naknade.

Plan podjele društva - PDF

 

Servis i popravci Adria 40 & MAN dizelskih motora diljem svijeta: 60 godina iskustva


Nudimo sljedeće proizvode:

  • Srednjehodne četverotaktne MAN Diesel & Turbo (500 kW - 3000 kW) motore (500 kW – 3000 kW)
  • Velike motore po vlastitoj dokumentaciji ADRIA 40 (6,3 MW) 
  • CPP (kontejnerske centrale / generatore na dizelski pogon) (500 kW)

i usluge :

  • rezervne dijelove za dizelske motore Adria 40 i MAN
  • uklanjanje kvarova, održavanje, servis i popravak Adria 40, MAN i drugih dizelskih motora i drugih elektroenergetskih postrojenja
  • remonte dizelskih motora
  • usluge strojne i toplinske obrade
  • cijeli niz usluga popravaka brodova, na kopnu ili na plovnim dokovima, u suradnji sa Servisnim centrom Trogir brodogradilišta Brodotrogir.

Nekoliko riječi o nama:

Tvrtka „Tvornica diesel motora“ osnovana je 1949. godine kao dio velikog industrijskog kompleksa „Jugoturbina“.
Pod nazivom „Adriadiesel“ poslujemo od 1991. godine.

Tvornica Adriadiesel d.d. proizvodi motore pod licencijom ADRIA 40 te pod licencom „MAN Diesel & Turbo“ (Njemačka) od 1998. do 2018. godine.
Od osnutka tvrtke, tijekom 60 godina postojanja, proizvedeno je i isporučeno u više od 50 zemalja širom svijeta više od 1580 motora ukupne snage preko 2.000 MW.

 

Željeli bismo biti Vaš prvi izbor za pružanje navedenih usluga i proizvoda zbog naše kvalitete, iskustva i konkurentnosti cijena.

Molimo, pošaljite nam upit ili zahtjev za ponudu, a mi ćemo Vam poslati naše najbolje cijene.

Slobodno nas kontaktirajte za sve dodatne informacije.


S poštovanjem,


dr. sc. Nenad Končar,
ADRIADIESEL d.d.
predsjednik uprave
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.                                                                                                                                                                                                                            
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

 

Pročitano 286538 puta Posljednja izmjena: Ponedjeljak, 27 Srpanj 2020 11:38

Video sadržaj

Izgradnja motora ADRIA 40
Više u ovoj kategoriji: Foto galerija »
  • Modularne elektrane

    Adriadiesel je dugi niz godina glavni dobavljač elektrana u kontejneru po principu "ključ u ruke" u pomorskim i stacionarnim primjenama. Adriadiesel redovito izvodi složene projekte, uključujući izgradnju energetskih objekata po principu "ključ u ruke" sa vlastitom strukturom iskusnih inženjera, montažnog osoblja i timova za upravljanje projektima. Motori MAN L21 / 31 snage 1460 kWe i 1672 kWe, koji su trenutno na našoj zalihi, spremni su za ugradnju u kontejner prema vašim potrebama.

    Napisano: Četvrtak, 06 Svibanj 2021 06:18 u Blog
  • Pouzdani i robusni

    MAN 28 / 32S dizajniran je za stacionarne elektrane. To je pouzdan i robustan model motora koji može raditi na raznim tekućim gorivima. 28/32 ispunjava sva ograničenja emisije s potencijalom za daljnju obradu ispušnih plinova i može pružiti snagu do 4.230 kWm.

    Napisano: Četvrtak, 29 Travanj 2021 12:47 u Blog
  • Industrijska baština Karlovca

    Započela je obnova zgrade bivše tvornice čavala Mustad / Že-če na Rakovcu. Zgradu, kao jednu od najljepših i najprepoznatljivijih zgrada karlovačke industrijske baštine, kupio je Ivan Mikšić, vlasnik Karlovačke tvornice turbina, u svrhu otvaranja Tehničkog muzeja. Adriadiesel će donirati niz svojih proizvoda kao eksponate te ih sačuvati za buduće generacije.

    Napisano: Srijeda, 17 Ožujak 2021 11:50 u Blog
  • Smanjenje dima

    Kako bi se smanjilo stvaranje dima što rezultira smanjenom potrošnjom goriva i čišćim ispuhom, MAN L23 / 30H koristi ugrađeni lambda kontroler koji uvelike povećava sposobnost odziva na opterećenje jedinice i ograničava indeks loživog ulja tijekom pokretanja postupak i nagle promjene opterećenja.

    Napisano: Srijeda, 17 Ožujak 2021 11:46 u Blog
  • Čisto gorivo

    Upotreba goriva koje gori čisto, poput ukapljenog prirodnog plina (LNG), postaje sve atraktivnija opcija jer udovoljava svim zahtjevima za emisijom. Štoviše, fluktuacije na tržištu goriva prisiljavaju vlasnike postrojenja da preispitaju svoje mogućnosti kada je u pitanju odabir pravog goriva. Motori na dva goriva MAN 32 / 40DF, MAN 48 / 60DF, MAN L28 / 32DF, MAN L23 / 30DF, MAN L35 / 44DF, MAN 51 / 60DF, mogu jednostavno prebacivati između plinskih i tekućih goriva koja nude veliku prednost kada je u pitanju izravnavanje krivulje potrošnje goriva i smanjenje emisija. Vlasnici postrojenja mogu dodatno profitirati od niskih troškova rada i održavanja ovih motora zahvaljujući sagorijevanju čistijih goriva što rezultira čišćim dijelovima motora.

    Napisano: Srijeda, 17 Ožujak 2021 10:58 u Blog
  • Velika torzijska krutost

    Sulzer S20 klasični je četverotaktni motor s brojem cilindara u rasponu od 4 do 9. Sulzer je povećao promjere radilice ovog motora kako bi postigao visoku torzijsku krutost. Osim toga, S20 nudi niske operativne troškove zbog jednostavnog održavanja i dugih intervala održavanja.

    Napisano: Četvrtak, 11 Ožujak 2021 13:27 u Blog
  • Glavni motor (pogon)

    Sulzer AL20 / 24 proizvodi se u nekoliko varijanti, ali najčešće se proizvode verzije sa 6 cilindara (6AL20 / 24) i 8 cilindra (8AL20 / 24). Ovi motori rade kao glavni motor (pogon) malih plovila s izvrsnim rezultatima.

    Napisano: Četvrtak, 11 Ožujak 2021 13:02 u Blog
  • Hlađenje provrta glave motora

    Sulzer AT25 je nadograđena verzija Sulzer AS25. AT25 dolazi s glavom cilindra s četiri ventila koja uključuje 2 + 2 ventila hlađena provrtom. AT25 može raditi na MDO i HFO, dok AS25 ima dva modela koja mogu raditi na MDO ili HFO. MDO inačica AS25 nema rupu za hlađenje u glava cilindra.

    Napisano: Četvrtak, 25 Veljača 2021 13:08 u Blog
  • Dostupnost rezervnih dijelova

    Sulzer ZL40 povoljan je izbor u glavnim brodskim pogonskim modulima jer su njegovi rezervni dijelovi široko dostupni. Dostupnost rezervnih dijelova smanjuje troškove i trajanje izvršenja naloga za održavanje.

    Napisano: Utorak, 23 Veljača 2021 13:17 u Blog
  • Morski okoliš

    U morskom okruženju strojevi poput SULZER 6AL25 / 30 moraju udovoljavati višim standardima pouzdanosti i većim zahtjevima za smanjenje težine i zapremine i lakši pristup održavanju. Morski okoliš teži ekstremnim uvjetima poput visoke vlažnosti, korozije morske vode, vibracija i udara uslijed kretanja mora.

    Napisano: Ponedjeljak, 22 Veljača 2021 13:29 u Blog
  • Sulzer motori

    Većina motora Sulzer A25 radi na pomoćnim generatorima energije na brodovima, neki kao nepokretni izvori energije, a mnogi kao glavni pogon u tegljačima, plutajućim dizalicama, ribarskim čamcima i drugim radnim čamcima. Vrsta goriva za A25 motor je samo MDO.

    Napisano: Ponedjeljak, 22 Veljača 2021 13:23 u Blog
  • Dostava napajanja na oba kraja

    Neke značajke SULZER S20U su isporuka snage na oba kraja radilice i vrlo učinkovit sustav podešavanja opterećenja turbopunjača i hlađenje zrakom za punjenje.

    Napisano: Četvrtak, 18 Veljača 2021 11:51 u Blog
  • Raspon brzine

    Sulzer A20 ima brzinu od 720 do 1000 okretaja u minuti. 8-cilindrična redna (L) verzija ovog motora može proizvesti 820 kW pri 1000 okretaja u minuti kada radi na dizel ulje, dok se 600 kW proizvodi kod verzije od 720 okretaja u minuti.

    Napisano: Četvrtak, 18 Veljača 2021 11:38 u Blog
  • Sulzer četverotaktni modeli

    B22 i B29 su četverotaktni Sulzerovi modeli motora. B22 se proizvodi u izvedbama s 3 do 8 cilindara. B22 ima mnogo podmodela. BW22 se, na primjer, uglavnom proizvodio za upotrebu u brodskim pogonskim modulima, dok je BH22 bio proizveden za upotrebu kao pokretački pogon generatora.

    Napisano: Četvrtak, 18 Veljača 2021 11:33 u Blog
  • Razlika između TD i TG

    Sulzer Type TD dizajniran je kao standardni brodski motor za izravni pogon propelera i prikladan je za sve tipove jednostrukih i višepropelerskih brodova na riječnim, jezerskim, obalnim i oceanskim uslugama. Potisak elise prenosi se kroz osovinu mjenjača izravno na potisni ležaj ugrađen u motor.

    Sulzer tip TG uglavnom se koristi kada je motor spojen na zupčanik, trenje ili fleksibilnu spojku (spojnica zupčanika, kardanski zglob itd.), Tj. Gdje god se potisak elise prenosi na potisni ležaj u zupčaniku ili spomenutu posebnu spojku. Iz tog je razloga potisni ležaj ugrađen u motor nepotreban. Stoga se tip TD motora uglavnom koristi za ribarske brodove (s zupčanicima), trajekte, bagere i druge posebne tipove plovila u kojima su pogonski uređaji kako je gore opisano.

    Napisano: Četvrtak, 18 Veljača 2021 10:39 u Blog
  • Pohabanost dijelova motora

    Većina habanosti na modelima Sulzer RTA pojavit će se na dijelovima kao što su obloge cilindara, dijelovi glave cilindra (ventili, sjedala, mlaznice), klip i cijevi. Veličina otvora izvorne RTA serije ima široki raspon od 380 do 840 mm.

    Napisano: Utorak, 16 Veljača 2021 12:37 u Blog
  • Sigurnost nuklearnih elektrana

    Mnogi proizvođači motora ne mogu ispuniti stroge tehničke zahtjeve za proizvodnju rezervnog generatora za nuklearnu elektranu. Zahvaljujući svom robusnom i pouzdanom dizajnu, motor Adria 40 primarni je izbor mnogih vlasnika nuklearnih elektrana širom svijeta kada je u pitanju hitna proizvodnja električne energije.

    Adriadiesel trenutno radi na obnovi motora Adria 40 za naše drage klijente u Rusiji.

    Napisano: Utorak, 16 Veljača 2021 12:35 u Blog
  • Prodaja motora - MAN

    Obavještavamo vas da na raspolaganju imamo MAN motore:

    MAN 4 x 7L21 / 31 i 1 x 8L21 / 31.

    To su potpuno novi motori proizvedeni pod MAN licencom i motori su dostupni odmah.

    Možemo ponuditi dvije opcije, motor ili dizel agregat (DGS):

    Opcija 1) Motori + temelj (dostupno odmah iz skladišta)

    Opcija 2) DGS (uključuje motore, temelje i alternatore; dostupan u roku od 4 mjeseca)

    Napisano: Utorak, 09 Veljača 2021 10:51 u Blog
  • GLODAČ (STROJAR) RADNO MJESTO

    NAZIV: GLODAČ

    OPIS POSLOVA: obrada dijelova na univerzalnom specijalnom alatu i portalnim glodalicama sa standardnim rješenjem za stezanje, centriranje, određivanje optimalnih uvjeta rada uz uporabu standardnih i specijalnih alata, upravljanje istim, izrada predmeta složenih izvedbi s tolerancijama IT6 i IT7, dimenzionalna kontrola gotovih položaja

    BROJ POTREBNIH RADNIKA: 1

    VRSTA ZAPOŠLJAVANJA: na određeno, povećan opseg posla

    ISKUSTVO U RADU: NIJE VAŽNO

    Napisano: Utorak, 09 Veljača 2021 10:47 u Blog
  • Rotirajući klip

    Klasična značajka motora tipa Sulzer Z SULZER ZA, SULZER ZAS, SULZER Z40, SULZER ZA40, SULZER ZA40S je rotirajući klip. Ovaj Sulzer patentirani koncept s otvorima cilindara od 90 mm do 420 mm za visoko opterećene klipne motore u prtljažniku ima sljedeće prednosti:

    - Raspodjela temperature oko krunice klipa

    - Minimalna deformacija košuljice klipa

    - Optimalni brtveni i radni uvjeti za klipne prstenove

    - Mala i stabilna potrošnja ulja za podmazivanje zahvaljujući malim zastojima za hod klipa   - Najmanji rizik od zaglavljivanja između klipa i obloge cilindra

    Napisano: Ponedjeljak, 18 Siječanj 2021 10:37 u Blog
  • Rutinsko održavanje

    Kada je u pitanju rutinsko održavanje s niskim udjelom, MAN L28 / 32 nudi veliku prednost s 20 000 sati između remonta kada se radi na HFO. Niska razina deformacije i niska razina mehaničkih naprezanja (tj. male brzine trošenja) postižu se njegovom čvrstom strukturom motora i dovoljno dimenzioniranim hodnim mehanizmom.

    Napisano: Ponedjeljak, 11 Siječanj 2021 11:19 u Blog
  • POSJETA MAN-u B&W HOLEBY

    "Od 9. do 12. svibnja 2006. g. D. Šomen., g. R. Mohor, i g. Ž. Drempetić bili su na službenom putu u Holeby-u, Danska, gdje su posjetili našeg principala MAN B&W. Teme sastanaka bile su  suradnja na projektu ispitne stanice u AD-u,
    aktualni projekti i ponude, te tehničko-komercijalna pitanja. Sadašnja potražnja za motorima nove generacije L16/24 i L21/31 prelazi raspoložive kapacitete MAN-a, te je cilj Adriadiesela što prije osposobiti se za proizvodnju i prodaju motora nove generacije, a ispitivanje motora je nužan uvjet za to."

    Interne novine "Adriadiesel" (2006.)

    Napisano: Utorak, 22 Prosinac 2020 07:29 u Blog
  • POZIV NA IZVANREDNU GLAVNU SKUPŠTINU ADRIADIESEL GREEN ENERGY d.d.
    Napisano: Ponedjeljak, 30 Studeni 2020 08:57 u Blog
  • POZIV NA IZVANREDNU GLAVNU SKUPŠTINU Adriadiesel d.d.
    Napisano: Ponedjeljak, 30 Studeni 2020 08:55 u Blog
  • Servisi i remonti Rostov 3

    "Sredinom Kolovoza započeli su radovi na instalaciji 3 generatorska seta Adria 40 u Rostov 3. Tim povodom, tokom kolovoza i rujna, zbog nadzora nad izvođenjem radova u Rostovu su boravili dva specijalista iz Adriadiesela i jedan iz Končar GiM. Nastavak radova na instalaciji očekuje se sredinom studenog."

    Interne novine "Adriadiesel"

    Napisano: Ponedjeljak, 09 Studeni 2020 12:36 u Blog
  • Proizvodnja SULZER motora

    Nakon proizvodnje prvog SULZER 12 ZV 40/48 motora 1976. godine, proizvodnja je krenula uzlazećom putanjom te su do kraj 1977. godine proizvodena još dva pomoćna motora marke SULZER s oznakom 12 ZV 40/48. Proizvodnja pod licencom SULZER je nastavljena još dugi niz godina te je tvrtka Adriadiesel i dalje jedan od vodećih dobavljača rezervnih djelova za remonte motora.

    Napisano: Srijeda, 28 Listopad 2020 12:33 u Blog
  • Suradnja s tvrtkom "ČKD PRAHA DIZ"

    "Sa tvrtkom ČKD PRAHA DIZ obavljen je i dogovor oko zajedničkog nastupa u Slovačkoj republici, u nuklearnoj elektrani Mochovce, gdje smo pred ugovaranjem remonta šest motora 6 ZL 40/48, a početak radova očekuje se tijekom prvog kvartala sljedeće godine."

    Interne novine "Adriadiesel"

    Napisano: Utorak, 27 Listopad 2020 13:24 u Blog
  • Otprema "Z" motora

    "Dana 28.12.09 izvršeno je ukrcavanje gotovog ZV 40/48 motora na labudicu tranposrtne kompanije Zagrebtrans, koja je dopremila motor do destinacije u Rusiji. 04.01.2010 otpremljen je motor do želj. stanice u Karlovcu gdje je izvršeno carinjenje i daljnja otprema. Ovaj 6. motor je naručen za istog kupca, rusku firmu Atomtechnoprom ali za razliku od prethodnih 5 koji su isporučeni za Volgodonsk ovaj ide za NPP Novovorenež. Uz motor također je naručena i sva oprema postrojenja čija isporuka je planirana do kraja travnja, a u pripremi je i ponuda seta rezervnih dijelova."

    Interne novine "Adriadiesel" (2009.)

    Napisano: Petak, 23 Listopad 2020 12:09 u Blog
  • Servis u Rusiji

    "U NP Novovoronezhu, u Rusiji, u suradnji s firmom MG Servis, izvršena je defektaža oštećenog generatora na motoru 12ZV40/48 nakon čega se očekuje i popravak istog te pružanje usluge nadzora nad ugradnjom i puštanjem u rad U Bimalu d.d"

    Interne novine "Adriadiesel" (2010.)

    Napisano: Srijeda, 21 Listopad 2020 08:55 u Blog
  • Remont motora u Češkoj

    "U periodu od 22.kolovoza do 12. rujna naši djelatnici Zvonko Tomičić, Dušan Škarić, Mijo Ivančić, Juraj Ivšić i Boris Madžarac boravili su u NPP Temelin zbog 10-godišnjeg remonta motora 12ZV40/48. Adriadiesel je bio nosilac cijeloga posla, radili smo ga u suradnji s češkim firmama ČKD i Energoservisom. Posao je uspješno obavljen, a ugovoren je identičan posao na slijedećem motoru 12ZV40/48, koji bi se trebao obaviti u studenom ove godine."

    Interne novine "Adriadiesel" (2008.)

    Napisano: Utorak, 20 Listopad 2020 07:36 u Blog
  • Servisi i remonti

    "Sredinom mjeseca lipnja planira se završetak radova u MORH-u, na brodu Andrija Mohorovičić, koji traje mjesec dana. Remontni radovi su zvedeni na motorima tipa Sulzer 6 TD 48 i 5 BAH 22.m Za Dunavski Lloyd su u tijeku pregovori oko poslova servisa kopče na brodu Sloga, kao i kompletan servis motora Deutz SBA 8M 528 također na istom brodu. Napravljen je godišnji servis na motorima TORPEDO u Bimalu Brčko."


    Interne novine "Adriadiesel" (2007.)

    Napisano: Ponedjeljak, 19 Listopad 2020 07:37 u Blog
  • Novi sustav za automatsko upravljanje motorima na ispitnoj stanici

    ""Adriadiesel d.d. je pustio u rad Sustav automatskog upravljanja motorima AD40 (ZL/ZV40). Prilikom uhodavanja sustava od 4.7. do 8.7. prisutan je bio gospodin Aleksej Remnev, predstavnik kompanije ZAO «Znanstveno-proizvodno poduzeće «Automatizirani sustavi» iz Rusije. Novi sustav izrađen je na temelju suvremene mikroprocesorske tehnike koji osigurava upravljanje motorom kod ispitivanja na ispitnoj stanici, monitoring, dijagnostiku neispravnosti motora i sustava postrojenja ispitne stanice, registraciju i arhiviranje informacija te mogućnost printanja parametara motora i njihovog pohranjivanja na USB memoriju ili notebook. Ovo modernizirano rješenje upravljanja motorom uvelike će pomoći našem programu ADRIA 40 kako bi se kvalitetno zvršila ispitivanja motora AD40 za ruske nuklearne centrale."

    Interne novine "Adriadiesel" (2011.)

    Napisano: Petak, 16 Listopad 2020 06:05 u Blog
  • Projekt Rostov 4

    "Službeni razgovori započeli su već početkom ove godine, bilo je više sastanaka i u Karlovcu i u Moskvi sa našim ruskim partnerima Promenergokomplektom iz Nižnjeg Novgoroda. I konačno 26.04.2012 potpisan je novi ugovor za proizvodnju i isporuku tri nova diesel generatorska seta ADRIA 40 za Rostov 4."

    Interne novine "Adriadiesel" (2012.)

    Napisano: Četvrtak, 15 Listopad 2020 06:24 u Blog
  • Projekt 3x DGS ADRIA 40 za NPP Rostov 3

    "Pregovori/razgovori s našim ruskim partnerima oko aktiviranja ponovne proizvodnje motora 12ZV40/48, našeg "bestsellera" za ruske nuklearke, započeli su još prije 3-4 godine. I tako je došlo do ideje da započnemo proizvodnju sličnog motora, bez licencijskih odnosa, kao naš novi vlastiti proizvod - i u konačnosti rodio se ADRIA 40, 12-cilindarski 4- taktni diesel motor, V-izvedbe, snage 6600 kW, 600 okr/min. A onda je u srpnju prošle godine potpisan i prvi komercijalni ugovor s Promenergokomplekt-om iz Rusije za isporuku 3 diesel generatorska seta ADRIA 40 za nuklearnu elektranu Rostov 3. Rokovi isporuke bili su 12, 13 i 14 mjeseci,od potpisa ugovora."

    Interne novine "Adriadiesel" (2011.)

    Napisano: Srijeda, 14 Listopad 2020 06:20 u Blog
  • UGOVOR SA MiD-om 3. MAJ

    "Za 2007. g. smo sa firmom MiD 3. Maj ugovorili isporuku komponenti za glavne motore Sulzer 7RTA-48T-B za ukupno 6 gradnji. Isporuka će se obavljati sukcesivno od travnja do prosinca 2007. Sa MiD-om 3. Maj su u tijeku i pregovori o ponudi za izradu komponenti za novi motor u njihovom proizvodnom programu, RTA-50 flex sa izravnim ubrizgavanjem ("common rail")"

    Interne novine "Adriadiesel" (2007.)


    Napisano: Srijeda, 14 Listopad 2020 06:08 u Blog
  • Projekt "Koridor" i "Atomtechnoprom"

    "Potpisan je ugovor s firmom Koridor,koja zastupa firmu Elektrodinamika iz Moskve, a vezano na procjenu stanja motora 12 ZV 40/48 u NPP Kurskaja i NPP Smolenskaja. Izvođenje radova je u tijeku. Za Atomtechnoprom vršimo nadzor nad puštanjem u rad 12 ZV 40/48 u NPP Novovoronjež."

    Interne novine "Adriadiesel" (2010.)

    Napisano: Ponedjeljak, 12 Listopad 2020 07:29 u Blog
  • Projekt TEMELIN (12ZV 40/48)

    "Sredinom rujna 2007. godine u nuklearnoj centrali Temelin u Češkoj desila se havarija na motoru 12ZV40/48, koji je inače isporučen od poljskog proizvođaća Zgode.
    Češka strana je kontaktirala Adriadiesel u smislu potrebe, tj. mogućnosti hitne isporuke novog motora. U dogovoru s našim ruskim partnerom, vlasnikom 6. motora 12ZV40/48 koji je u postupku revitalizacije kod nas, ponudili smo im isti. S tim u svezi, češka delegacija je posjetila našu tvornicu i upoznala se s predmetnim motorom. Ujedno je i naša tehnička ekipa u sastavu I. Janković, Đ. Belobaba i Z. Tomičić posjetila NPP Temelin i pregledala havarirani motor, te usaglasila tehničke detalje oko eventualnog posla."

    "Interne novine Adriadiesel" (2007.)

    Napisano: Petak, 09 Listopad 2020 10:09 u Blog
  • Rekonzervacija motora 6x 6ZL40/48 NPP Mochovce Slovačka

    2010. godine započeli smo s projektom revitalizacije šest diesel motora Zgoda-Sulzer 6ZL40/48 za novi 3. i 4. blok nuklearne elektrane Mochovce u Slovačkoj. Motori su tijekom druge polovine 2010. i prve polovine 2011. godine kompletno revitalizirani u pogonima Adriadiesela i otpremljeni natrag u NPP Mochovce.

    Napisano: Četvrtak, 08 Listopad 2020 06:32 u Blog
  • Motor "Adria 40S"

    Zbog zahtjeva tržišta i razvoja proizvodnje tvrtka Adriadiesel je morala nastaviti razvijati svoj proizvod u korak s vremenom, tako je došla i nova verzija vlastitog motora pod nazivom "Adria 40S" koji je od svog prethodnika "Adria 40" bio poboljšan u pogledu snage, potrošnje goriva i raznih standarada nastalih u razdoblju razvoja novog proizvoda.

    Napisano: Srijeda, 07 Listopad 2020 06:18 u Blog
  • Motor "Adria 40"

    Adriadiesel se bavi proizvodnjom vlastitog pomoćnog motora po vlastitoj licenci i nacrtu. Naziv tog motora je "Adria 40". Uz proizvodnju bavi se i prodajom rezervnih djelova i uslugama servisa na vlastitim motorima. Adria 40 zadovoljava sve potrebene standarde i do sada se je pokazao kao proizvod na koji se možete osloniti.

    Napisano: Utorak, 06 Listopad 2020 06:28 u Blog