Dizelski motori

ADRIADIESEL d.d. proizvodi četverotaktne srednjehodne dizelske motore prema MAN Diesel SE licenciji i motor ADRIA 40 po vlastitoj dokumentaciji.

Rezervni dijelovi

Adriadiesel d.d. proizvodi rezervne i zamjenske dijelove za motore proizvedene po licenciji ADRIA 40 od 1955. godine i rezervne dijelove za motor L23/30H rađen po licenciji MAN Diesel  SE.

Usluge i remont

Adriadiesel pruža usluge održavanja i servisa diesel motora, kompresora, pumpi te ostale energetske opreme.

Adriadiesel d.d. - ex. Jugoturbina

U skladu s čl. 550.g st. 2. ZTD-a, Plan podjele trgovačkog društva ADRIADIESEL d.d. osnivanjem novog trgovačkog društva ADRIADIESEL GREEN ENERGY dioničko društvo za izgradnju i remont održivih energetskih postrojenja je objavljen na internetskoj stranici društva s koje ga je moguće preuzeti bez naknade.

Plan podjele društva - PDF

 

Servis i popravci Adria 40 & MAN dizelskih motora diljem svijeta: 60 godina iskustva


Nudimo sljedeće proizvode:

  • Srednjehodne četverotaktne MAN Diesel & Turbo (500 kW - 3000 kW) motore (500 kW – 3000 kW)
  • Velike motore po vlastitoj dokumentaciji ADRIA 40 (6,3 MW) 
  • CPP (kontejnerske centrale / generatore na dizelski pogon) (500 kW)

i usluge :

  • rezervne dijelove za dizelske motore Adria 40 i MAN
  • uklanjanje kvarova, održavanje, servis i popravak Adria 40, MAN i drugih dizelskih motora i drugih elektroenergetskih postrojenja
  • remonte dizelskih motora
  • usluge strojne i toplinske obrade
  • cijeli niz usluga popravaka brodova, na kopnu ili na plovnim dokovima, u suradnji sa Servisnim centrom Trogir brodogradilišta Brodotrogir.

Nekoliko riječi o nama:

Tvrtka „Tvornica diesel motora“ osnovana je 1949. godine kao dio velikog industrijskog kompleksa „Jugoturbina“.
Pod nazivom „Adriadiesel“ poslujemo od 1991. godine.

Tvornica Adriadiesel d.d. proizvodi motore pod licencijom ADRIA 40 te pod licencom „MAN Diesel & Turbo“ (Njemačka) od 1998. do 2018. godine.
Od osnutka tvrtke, tijekom 60 godina postojanja, proizvedeno je i isporučeno u više od 50 zemalja širom svijeta više od 1580 motora ukupne snage preko 2.000 MW.

 

Željeli bismo biti Vaš prvi izbor za pružanje navedenih usluga i proizvoda zbog naše kvalitete, iskustva i konkurentnosti cijena.

Molimo, pošaljite nam upit ili zahtjev za ponudu, a mi ćemo Vam poslati naše najbolje cijene.

Slobodno nas kontaktirajte za sve dodatne informacije.


S poštovanjem,


dr. sc. Nenad Končar,
ADRIADIESEL d.d.
predsjednik uprave
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.                                                                                                                                                                                                                            
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

 

Pročitano 264372 puta Posljednja izmjena: Ponedjeljak, 27 Srpanj 2020 11:38

Video sadržaj

Izgradnja motora ADRIA 40
Više u ovoj kategoriji: Foto galerija »
  • Servis u Rusiji

    "U NP Novovoronezhu, u Rusiji, u suradnji s firmom MG Servis, izvršena je defektaža oštećenog generatora na motoru 12ZV40/48 nakon čega se očekuje i popravak istog te pružanje usluge nadzora nad ugradnjom i puštanjem u rad U Bimalu d.d"

    Interne novine "Adriadiesel" (2010.)

    Napisano: Srijeda, 21 Listopad 2020 08:55 u Blog
  • Remont motora u Češkoj

    "U periodu od 22.kolovoza do 12. rujna naši djelatnici Zvonko Tomičić, Dušan Škarić, Mijo Ivančić, Juraj Ivšić i Boris Madžarac boravili su u NPP Temelin zbog 10-godišnjeg remonta motora 12ZV40/48. Adriadiesel je bio nosilac cijeloga posla, radili smo ga u suradnji s češkim firmama ČKD i Energoservisom. Posao je uspješno obavljen, a ugovoren je identičan posao na slijedećem motoru 12ZV40/48, koji bi se trebao obaviti u studenom ove godine."

    Interne novine "Adriadiesel" (2008.)

    Napisano: Utorak, 20 Listopad 2020 07:36 u Blog
  • Servisi i remonti

    "Sredinom mjeseca lipnja planira se završetak radova u MORH-u, na brodu Andrija Mohorovičić, koji traje mjesec dana. Remontni radovi su zvedeni na motorima tipa Sulzer 6 TD 48 i 5 BAH 22.m Za Dunavski Lloyd su u tijeku pregovori oko poslova servisa kopče na brodu Sloga, kao i kompletan servis motora Deutz SBA 8M 528 također na istom brodu. Napravljen je godišnji servis na motorima TORPEDO u Bimalu Brčko."


    Interne novine "Adriadiesel" (2007.)

    Napisano: Ponedjeljak, 19 Listopad 2020 07:37 u Blog
  • Novi sustav za automatsko upravljanje motorima na ispitnoj stanici

    ""Adriadiesel d.d. je pustio u rad Sustav automatskog upravljanja motorima AD40 (ZL/ZV40). Prilikom uhodavanja sustava od 4.7. do 8.7. prisutan je bio gospodin Aleksej Remnev, predstavnik kompanije ZAO «Znanstveno-proizvodno poduzeće «Automatizirani sustavi» iz Rusije. Novi sustav izrađen je na temelju suvremene mikroprocesorske tehnike koji osigurava upravljanje motorom kod ispitivanja na ispitnoj stanici, monitoring, dijagnostiku neispravnosti motora i sustava postrojenja ispitne stanice, registraciju i arhiviranje informacija te mogućnost printanja parametara motora i njihovog pohranjivanja na USB memoriju ili notebook. Ovo modernizirano rješenje upravljanja motorom uvelike će pomoći našem programu ADRIA 40 kako bi se kvalitetno zvršila ispitivanja motora AD40 za ruske nuklearne centrale."

    Interne novine "Adriadiesel" (2011.)

    Napisano: Petak, 16 Listopad 2020 06:05 u Blog
  • Projekt Rostov 4

    "Službeni razgovori započeli su već početkom ove godine, bilo je više sastanaka i u Karlovcu i u Moskvi sa našim ruskim partnerima Promenergokomplektom iz Nižnjeg Novgoroda. I konačno 26.04.2012 potpisan je novi ugovor za proizvodnju i isporuku tri nova diesel generatorska seta ADRIA 40 za Rostov 4."

    Interne novine "Adriadiesel" (2012.)

    Napisano: Četvrtak, 15 Listopad 2020 06:24 u Blog
  • Projekt 3x DGS ADRIA 40 za NPP Rostov 3

    "Pregovori/razgovori s našim ruskim partnerima oko aktiviranja ponovne proizvodnje motora 12ZV40/48, našeg "bestsellera" za ruske nuklearke, započeli su još prije 3-4 godine. I tako je došlo do ideje da započnemo proizvodnju sličnog motora, bez licencijskih odnosa, kao naš novi vlastiti proizvod - i u konačnosti rodio se ADRIA 40, 12-cilindarski 4- taktni diesel motor, V-izvedbe, snage 6600 kW, 600 okr/min. A onda je u srpnju prošle godine potpisan i prvi komercijalni ugovor s Promenergokomplekt-om iz Rusije za isporuku 3 diesel generatorska seta ADRIA 40 za nuklearnu elektranu Rostov 3. Rokovi isporuke bili su 12, 13 i 14 mjeseci,od potpisa ugovora."

    Interne novine "Adriadiesel" (2011.)

    Napisano: Srijeda, 14 Listopad 2020 06:20 u Blog
  • UGOVOR SA MiD-om 3. MAJ

    "Za 2007. g. smo sa firmom MiD 3. Maj ugovorili isporuku komponenti za glavne motore Sulzer 7RTA-48T-B za ukupno 6 gradnji. Isporuka će se obavljati sukcesivno od travnja do prosinca 2007. Sa MiD-om 3. Maj su u tijeku i pregovori o ponudi za izradu komponenti za novi motor u njihovom proizvodnom programu, RTA-50 flex sa izravnim ubrizgavanjem ("common rail")"

    Interne novine "Adriadiesel" (2007.)


    Napisano: Srijeda, 14 Listopad 2020 06:08 u Blog
  • Projekt "Koridor" i "Atomtechnoprom"

    "Potpisan je ugovor s firmom Koridor,koja zastupa firmu Elektrodinamika iz Moskve, a vezano na procjenu stanja motora 12 ZV 40/48 u NPP Kurskaja i NPP Smolenskaja. Izvođenje radova je u tijeku. Za Atomtechnoprom vršimo nadzor nad puštanjem u rad 12 ZV 40/48 u NPP Novovoronjež."

    Interne novine "Adriadiesel" (2010.)

    Napisano: Ponedjeljak, 12 Listopad 2020 07:29 u Blog
  • Projekt TEMELIN (12ZV 40/48)

    "Sredinom rujna 2007. godine u nuklearnoj centrali Temelin u Češkoj desila se havarija na motoru 12ZV40/48, koji je inače isporučen od poljskog proizvođaća Zgode.
    Češka strana je kontaktirala Adriadiesel u smislu potrebe, tj. mogućnosti hitne isporuke novog motora. U dogovoru s našim ruskim partnerom, vlasnikom 6. motora 12ZV40/48 koji je u postupku revitalizacije kod nas, ponudili smo im isti. S tim u svezi, češka delegacija je posjetila našu tvornicu i upoznala se s predmetnim motorom. Ujedno je i naša tehnička ekipa u sastavu I. Janković, Đ. Belobaba i Z. Tomičić posjetila NPP Temelin i pregledala havarirani motor, te usaglasila tehničke detalje oko eventualnog posla."

    "Interne novine Adriadiesel" (2007.)

    Napisano: Petak, 09 Listopad 2020 10:09 u Blog
  • Rekonzervacija motora 6x 6ZL40/48 NPP Mochovce Slovačka

    2010. godine započeli smo s projektom revitalizacije šest diesel motora Zgoda-Sulzer 6ZL40/48 za novi 3. i 4. blok nuklearne elektrane Mochovce u Slovačkoj. Motori su tijekom druge polovine 2010. i prve polovine 2011. godine kompletno revitalizirani u pogonima Adriadiesela i otpremljeni natrag u NPP Mochovce.

    Napisano: Četvrtak, 08 Listopad 2020 06:32 u Blog
  • Motor "Adria 40S"

    Zbog zahtjeva tržišta i razvoja proizvodnje tvrtka Adriadiesel je morala nastaviti razvijati svoj proizvod u korak s vremenom, tako je došla i nova verzija vlastitog motora pod nazivom "Adria 40S" koji je od svog prethodnika "Adria 40" bio poboljšan u pogledu snage, potrošnje goriva i raznih standarada nastalih u razdoblju razvoja novog proizvoda.

    Napisano: Srijeda, 07 Listopad 2020 06:18 u Blog
  • Motor "Adria 40"

    Adriadiesel se bavi proizvodnjom vlastitog pomoćnog motora po vlastitoj licenci i nacrtu. Naziv tog motora je "Adria 40". Uz proizvodnju bavi se i prodajom rezervnih djelova i uslugama servisa na vlastitim motorima. Adria 40 zadovoljava sve potrebene standarde i do sada se je pokazao kao proizvod na koji se možete osloniti.

    Napisano: Utorak, 06 Listopad 2020 06:28 u Blog
  • 32. godine od proizvodnje 12 ZV 40/48 motora

    Na današnji dan davne 1988. godine tvrtka Jugoturbina je isporučila jedan od svojih motora pod oznakom 12 ZV 40/48 za potrebe kupca "Atomenergoexport Moskva". Tvrtka i danas postoji pod nazivom Adriadiesl i dalje se uspješno bavi proizvodnjom pomoćnih motora.

    Napisano: Ponedjeljak, 05 Listopad 2020 06:10 u Blog
  • Napredak proizvodnje SULZER 12 ZV 40/48

    Nakon proizvodnje prvog SULZER 12 ZV 40/48 motora 1976. godine, proizvodnja je krenula uzlazećom putanjom te su do kraj 1977. godine proizvodena još dva pomoćna motora marke SULZER s oznakom 12 ZV 40/48. Proizvodnja pod licencom SULZER je nastavljena još dugi niz godina te je tvrtka Adriadiesel i dalje jedan od vodećih dobavljača rezervnih djelova za remonte motora.

    Napisano: Petak, 02 Listopad 2020 06:12 u Blog
  • Prvi SULZER 12 ZV 40/48

    Davne 1976. godine u Hrvatskoj a točnije u gradu na četiri rijeke Karlovcu je proizveden prvi pomoćni motor po licenci SULZER s oznakom 12 ZV 40/48, te u Karlovcu i danas postoji tvrtka čije ime je Adriadiesel koja je zadužena za održavanje i opskrbu rezervnim djelovima tog motora kao i svih proizvedenih poslije njega.

    Napisano: Četvrtak, 01 Listopad 2020 09:21 u Blog
  • "Vijesnik" - 1952.

    "Tvornica Edvard Kardelj iz Karlovca izvan svog proizvodnog programa proizvodi diesel motore tipa DMT od sedam konjskih sila. Poljoprivredne i ribarske zadruge imaju 40 posto popusta od prodajne cijene."
    "Vijesnik", 30. svibnja 1952.

    Napisano: Srijeda, 30 Rujan 2020 06:29 u Blog
  • Zanimljivosti vezane uz Jugoturbinu

    Jugoturbina je radila na zadovoljenju svojih djelatnika ne samo kroz uvjete na poslu nego i na poboljašnju životnih standarada svih svojih djelatnika a i ostalih građana Karlovca. Tako je Jugoturbina kroz godine svog poslovanja organizirala razne izlete i druženja (Ples na Plitvicama), otvorila je radničko odmaralište u Punatu na Krlu, izgradila dječje igralište na Švarči, te u Karlovcu organizirala radničke sportske igre.

    Napisano: Utorak, 29 Rujan 2020 06:19 u Blog
  • Razvoj računovodstvene i financijske funkcije u Jugoturbini

    Zakonski propisi omogućili su da se osnivanjem internih banaka u velikim sustavima, kakava je 1978 godine bila i Jugoturbina, ponovno objedini financijska funkcija cijelog sustava pri čemu su interne banke dobile mogućnost da obavljaju u ograničenom obujmu neke bankarsk poslove. Vodeći računa o racionalnom trošenju likvidnih sredstava u cijelom sustavu Jugoturbine, donesena je odluka da se osnuje Interna banka SOUR Jugoturbina.

    Napisano: Petak, 25 Rujan 2020 06:13 u Blog
  • Članak iz vjesnika "Borba"

    "Prvog maja proraditi će naša prva tvornica parnih turbina "Edvard Kardelj" koja je podignuta u Karlovcu, tvornica također može proizvoditi i brodske motore, te ima 18.000 četvornih metara hala i proizvodnog pogona."

    ("Borba",08. siječnja 1953.)

    Napisano: Četvrtak, 24 Rujan 2020 06:05 u Blog
  • Članak iz vjesnika "Borba"

    "Prijelazna zastava Centralnog odbora Saveza sindikata Jugoslavije dodjeljena je tvornici "Edvard Kardelj" iz Karlovca, jer su radnici ovladali kompliciranom proizvodnjom. Uz to priznanje najboljim radnicima dodijeljeno je i 70.000 dinara novčane nagrade"

    ("Borba", 8. svibnja 1952)

    Napisano: Srijeda, 23 Rujan 2020 06:19 u Blog
  • Razvoj inžinjeringa i marketinga

    Jačanjem uloge vanjske trgovine i prodajom sve složenijih objekata kod nas i u svijetu se pojavljuje potreba za izdvajanjem inžinjeringa iz proizvodnih u specijaliziranu organizaciju.

    Također i marketnig u tom razdoblju započinje svoje prve korake, pa se uz razvoj marketinga u Jugoturbini razvijaju i i ostale službe vanjske trgovine koje mogu pratiti sve vrste najsloženijih vanjskotrgovinskih poslova. 

    Napisano: Utorak, 22 Rujan 2020 06:13 u Blog
  • Rješenje vojnih vlasti

    "Naređujem da se u Karlovcu izgradi tvornica parnih turbina za potrebe ratne i trgovačke mornarice. Nositi će ime Edvarda Kardelja." General Ivan Gošnjak

    Napisano: Ponedjeljak, 21 Rujan 2020 05:59 u Blog
  • Ostale aktivnosti Jugoturbine

    Jugoturbina je bila vrlo aktivna u raznim aktivnostima zaposlenika kao što su humanitarne i kulturne aktivnosti. Od humanitarnih aktivnosti posebno se ističu aktivnosti dobrovoljnih davalaca krvi, sekcija za borbu protiv raka, te aktivno dobrovoljno društvo vatrogasaca.
    Od kulturnih aktivnosti zaposlenici Jugoturbine su imali aktivnosti u području folklora, muzičkoj i dramskoj sekciji te likovnoj sekciji. U području tehničke kulture je postojalo društvo inovatora.

    Napisano: Petak, 18 Rujan 2020 06:44 u Blog
  • Znanstveni napredak

    Kroz godine rada i iskustva u rješavanju konstrukcijskih i proizvodnih problema, sve se više znanosti unašalo u proizvode i postupke. Sve češće se koristila vlastito razvijena elektronika, razvojni labaratorij, računalni programi te informatika i organizacija podržana računalima. Krajem 60-ih osnovana je jedinica "Istraživanje i razvoj", a krajem 70-ih "Institut Jugoturbine". Razvoj osnovnih proizvoda ostao je u radnim organizacijama proizvodnje parnih turbina, motora i pumpi, ali je sve više labaratorija, računalnih kapaciteta, razvojnih i investicionih inžinjera bilo koncentrirano u Institutu, koji je sredinom 80-ih dosegao brojku od 330 zaposlenih.

    Napisano: Četvrtak, 17 Rujan 2020 06:19 u Blog
  • POZIV NA GLAVNU SKUPŠTINU ADRIADIESEL GREEN ENERGY d.d.
    Napisano: Srijeda, 16 Rujan 2020 11:29 u Blog
  • POZIV NA GLAVNU SKUPŠTINU Adriadiesel d.d.
    Napisano: Srijeda, 16 Rujan 2020 11:27 u Blog
    Oznake: adriadiesel
  • Prestanak postojanja Jugoturbine

    Skupština Složenog poduzeća na svojoj sjednici održanoj 16.11.1990. godine donijela je odluku o prestanku postojanja Složenog poduzeća obrazlažući tu odluku stečajem Tvornice parnih turbina, najavom stečaja Tvornice pumpi i nepostojanjem nikakave poslovne koncepcije koja bi opravdala razloge postojenja SP-a Jugoturbina. 17.12.1990. Okružni privredni sud u Karlovcu svojim je rješenjem otvorio postupak likvidacije na poduzećem Jugoturbina. Nakon otvaranja likvidacije pojedina poduzeća iz njenog sastava nastavljaju dalje poslovati kao potpuno samostalne tvrtke. Jedna od samostalnih tvrtki je i Adriadiesel koja i danas uspješno funkcionira.

    Napisano: Utorak, 15 Rujan 2020 11:01 u Blog
  • Odmor i rekreacija

    Zaposlenici u Jugoturbini imali su navike i potrebe kao i mogućnosti za veoma razvijene oblike sportskog i društvenog života, odmora i rekreacije. Organi upravljanja su financijski potpomagali sve oblike sporta i rekreacije. Sportski timovi Jugoturbine bili su u mnogim disciplinama predvodnici. Istovremeno djelatnici Jugoturbine su aktivno sudjelovali u raznim djelatnostima sporta, rekreacije i drugih aktivnosti u gradskim organizacijama. Posebno je bitno izdvojiti organizaciju odmora i rekreacije radnika na moru. Jugoturbina je posjedovala odmarališta na Bobovištu na otoku Braču te u Pirovcu. Kasnije je izgrađeno i odmaralište na Krku.

    Napisano: Ponedjeljak, 14 Rujan 2020 06:12 u Blog
  • Zadovoljenje stambenih potreba zaposlenika

    Proces rada u Jugoturbini je zahtjevao obrazovano profilirane radnike, koji su tada dolazilili iz svih djelova zemlje. Velik broj mladih ljudi skolovao se da bi radio u Jugotubini i živio u Karlovcu. Većina ih je bila odvojena od svojih roditelja i bili su prinuđeni svoj problem problem stanovanja rješiti u Karlovcu. Izgradnjom tvornice izgrađeno je naselje Švarča koje je djelomično zadovoljilo potrebe prvih prispjelih radnika. Samački hoteli su bili jedini smještaj za mlade radnike uključujući i cijele obitelji. U okvirima stambenih programa osigurana su sredstva za gradnju 100 stanova.

    Napisano: Petak, 11 Rujan 2020 06:18 u Blog
  • Obrazovanje radnika

    Obrazovanje kao jedna od najbitnijih odrednica opstanka tvornice bilo je nedorečeno, bez cjelovite koncepcije, s nedovoljnim brojem i neusklađenom strukturom zaposlenih. Za primjer neka posluži informacija da je tvrtka u trenucima financijske krize zapošljavala 35 diplomiranih inžinjera strojarstva što je još uvijek bilo nedovoljno s obzirom na obim proizvodnje. Zbog potrebe za radnicima definiran je cjelovit i obuhvatan program potpore obrazovanju i angažiranju radnika.

    Napisano: Četvrtak, 10 Rujan 2020 11:31 u Blog
  • Orgnaizacijske forme i osnivanje Jugoturbine

    Tvornica Jugoturbina osnovana je rješenjem vlade FNRJ od 24.07.1949. godine pod nazivom Tvornica "Edvard Kardelj" a registrirana je kod financijske uprave JNA u registru vojno privrednih poduzeća. Rješenjem Nadzornog odbora grada Karlovca od 31.03.1954. godine prihvaćena je odluka Radničkog savjeta tvornice o promjeni naziva "Edvard Kardelj" u naziv "Jugoturbina" - Tvornica turbina i strojeva Karlovac. Kasnije, te iste godine, odnosno 15.12.1954. godine, izmjenjeno je ime u - Jugoturbina - tvornica parnih turbina i diesel motoraKarlovac, sa sjedištem u Karlovcu, Mrzlo Polje 155 što je kasnije izmjenjeno u Mala Švarča 155. Naziv tvornice ponovno je promjenjen odlukom radničkog savjeta 23.05.1969. godine i od tada je puni naziv tvornice - Jugoturbina - tvornica parnih turbina diesel motora i pumpi Karlovac. 

    Napisano: Četvrtak, 10 Rujan 2020 06:10 u Blog
  • "Investicije Jugoturbine (od 1973. nadalje)"
    U razdoblju od 1973. do 1992. godine realizirani su sljedeći investicioni programi:
     
    - Tvornica pumpi počela je raditi u novoj proizvodnoj hali
    - Organizirana proizvodnja elemenata namjenske proizvodnje u novoizgrađenoj Tvornici plinskih turbina
    - Izgrađen nov suvremeni restoran društvene prehrane (1600m2)
    - Izgrađena nova proizvodna hala u kojoj je organizirana proizvodnja kliznih ležajeva (4500m2)- Izveden novi vrelovodni sistem s novim toplinskim stanicama i kompletno rekonstruiranim sistemom centralnog grijanja u       postojećim proizvodnim prosorima
    - Izgrađena je nova kanalizacijska mreža za oborinsku i fekalnu vodu, projektirana je i i izvedena tako da se priključi na novi južni gradski kolektor
    - Potpuno je rekonstruirana električna visokonaponska mreža
    - Za potrebe Valjaonice izgrađen spreminik mazuta (500m3)
    - Izgrađeni su novi putovi, ograde, autobusna ugibališta i stajališta, rekonstruirana željeznička pruga
    - U suradnji s Općinom izgrađen je novi most preko Mrežnice, bitan uvijet za ovakav razvoj južne industrijske zone
    - Osposobljen veliki skladišni prostor za potrebe trgovine na Turnju
    Napisano: Srijeda, 09 Rujan 2020 12:14 u Blog
  • "Vjesnik", Srpanj 1952.

    Poduzeće Edvard Kardelj iz Karlovca traži inžinjera-ekonomista za dužnost komercijalnog rukovodioca...

    Poželjno je da ima iskustva u strojogradnji, te da zna ili se služi engleskim, njemačkim ili francuskim jezikom. Plaća solidna i stan osiguran u novogradnji...

    Oglas u "Vjesniku" Srpanj 1952.

    Napisano: Srijeda, 09 Rujan 2020 11:45 u Blog
  • "Vjesnik", Srpanj 1953.

    Tvornica Edvard Kardelj iz Karlovca izbacila je iz proizvodnje (isporučila, op.) prvu seriju od 30 diezel motora. Motori će biti isporučeni kupcima u Srbiji i Makedoniji. U proizvodnji se nalazi još 70 takvih motora. Cijena motora je 260.000 dinara.

    ("Vjesnik", Srpanj 1953.)

    Napisano: Utorak, 08 Rujan 2020 11:23 u Blog
  • Organizacija Jugoturbine

    Tvornica je organizirana kao Složeno podužeće "Jugoturbina", poslovni sistem kao dioničko društvo. Radne organizacije organizirane su kao društvena poduzeća.

    Po ugovoru o snivanju dionički kapital podijeljen je na 10.000 dionica nominalne vrijednosti 250 USD.

    Napisano: Ponedjeljak, 07 Rujan 2020 09:01 u Blog
  • "Vjesnik" Svibanj 1952.

    Tvornica 'Edvard Kardelj' iz Karlovca izvan svog proizvodnog programa proizvodi diezel motore tipa DTM od sedam konjskih sila... Poljoprivredne i ribarske zadruge imaju 40 posto popusta od prodajne cijene.

    (Oglas u "Vjesniku" 30. Svibnja 1952.)

    Napisano: Petak, 04 Rujan 2020 11:20 u Blog
  • Jugoturbina - Planiranje i razvoj novih poslova

    Razvoj Jugoturbine 1973. i dalje o kojem smo prethodno pisali bitno je vezan za njezinu stratešku orijentaciju prema svjetskom tržištu. To najbolje ilustrira podatak da je učešće izvoza u ukupnom prihodu u 1979. godini iznosio tek 5%, 1980. godine 11%, a 1985. godine čak 44%.

    U 1985. godini odnos konvertibilnog izvoza i uvoza ostvaren je s indeksom 225. Dakle, konvertibilni izvoz je gotovo 2,3 puta veći od konvertibilnog uvoza.

    Tako je konačno ostvaren aktivni izvoznik. To je u tadašnjim privrednim uvjetima bilo veliko dostignuće i odlično pozicioniranje za nove ambiciozne poslove i razvojne planove.

    Svi ostali kvalitativni pokazatelji rasta iskazuju u tom razdoblju natprosječne tendencije. "Jugoturbina" je bila povezana s brojnim poduzećima kroz organiziranost u zajednice radi objedinjenog nastupanja na domaćem i stranom tržištu u kompleksnim objektima i prema državi radi osiguranja povoljnih uvjeta poslovanja i nastupanja proizvođača invensticijske opreme kao što su INGRA, JADRANBROD, DUNAVBROD, ZINVOJ, JUMEL...

    Napisano: Četvrtak, 03 Rujan 2020 13:08 u Blog
  • "Vjesnik" Prosinac 1952.

    U Mrzlom Polju završeni su glavni radovi na izgradnji četiri velike hale i energetski objekti i počela je montaža strojeva u ovdašnjoj tvornici 'Edvard Kardelj'...

    N rijeci Mrežnici izgrađen je novi most dug 80 metara... U radničkom naselju izgrađeno je 40 jednokatnica sa 170 konfornih jednosobnih, dvosobnih i trosobnih stanova.

    U naselju su i dva nova hotela svaki sa 70 soba za samce, a gradi se još 10 jednokatnica, trgovačka kuća i restoran...

    ("Vjesnik", 28. Prosinca 1952.)

    Napisano: Srijeda, 02 Rujan 2020 09:00 u Blog
  • "Karlovački tjednik" br. 22, studeni 1953.

    Nakon dužeg ispitivana i pokusa, koji su pokazali dobar rezultat, Tvornica parnih turbina izradila je prvu količinu postrojenja za umjetnu kišu... Tvornca očekuje atest o ispravnosti postrojenja, da bi mogla započeti proizvodnju prve serije od 700 takvih postrojenja... Taj će se proizvod izvoziti u bliskoistočne zemlje, osobito u Tursku...

    ("Karlovački tjednik" br. 22, studeni 1953.)

    Napisano: Utorak, 01 Rujan 2020 12:13 u Blog
  • "Karlovački tjednik" br. 12, rujan 1953.

    Tvornica parnih turbina "Edvard Kardelj" dobila je nedavno narudžbe iz Turske za isporuku 700 diezel agregata za navodnjavanje. Centrifugalna sisaljka, proizvod tvornice, daje u minuti 800 litara vode na visinu od 25 metara, čime se mogu navodnjavati prilično velike parcele zemlje.

    ("Karlovački tjednik" br. 12, rujan 1953.)

    Napisano: Ponedjeljak, 31 Kolovoz 2020 09:33 u Blog