Dizelski motori

ADRIADIESEL d.d. proizvodi četverotaktne srednjehodne dizelske motore prema MAN Diesel SE licenciji i motor ADRIA 40 po vlastitoj dokumentaciji.

Rezervni dijelovi

Adriadiesel d.d. proizvodi rezervne i zamjenske dijelove za motore proizvedene po licenciji SULZER od 1955. godine i rezervne dijelove za motor L23/30H rađen po licenciji MAN Diesel  SE.

Usluge i remont

Adriadiesel pruža usluge održavanja i servisa diesel motora, kompresora, pumpi te ostale energetske opreme.

Adriadiesel d.d.

Servis i popravci Sulzer & MAN dizelskih motora diljem svijeta: 60 godina iskustva


Nudimo sljedeće proizvode:

  • Srednjehodne četverotaktne MAN Diesel & Turbo (500 kW - 3000 kW) motore (500 kW – 3000 kW)
  • Velike motore po vlastitoj dokumentaciji ADRIA 40 (6,3 MW) proizvedene na bazi motora SULZER Z40/48
  • CPP (kontejnerske centrale / generatore na dizelski pogon) (500 kW)

i usluge :

  • rezervne dijelove za dizelske motore Sulzer i MAN
    Adriadiesel ima status proizvođača originalne opreme (Original Equipment Manufacturer – OEM)
  • uklanjanje kvarova, održavanje, servis i popravak Sulzer, MAN i drugih dizelskih motora i drugih elektroenergetskih postrojenja
  • remonte dizelskih motora
  • usluge strojne i toplinske obrade
  • cijeli niz usluga popravaka brodova, na kopnu ili na plovnim dokovima, u suradnji sa Servisnim centrom Trogir brodogradilišta Brodotrogir.

Nekoliko riječi o nama:

Tvrtka „Tvornica diesel motora“ osnovana je 1949. godine kao dio velikog industrijskog kompleksa „Jugoturbina“.
Pod nazivom „Adriadiesel“ poslujemo od 1991. godine.

Tvornica Adriadiesel d.d. proizvodi motore pod licencijom „Sulzer“ (Švicarska) od 1955. godine, te pod licencom „MAN Diesel & Turbo“ (Njemačka) od 1998. godine.
Od osnutka tvrtke, tijekom 60 godina postojanja, proizvedeno je i isporučeno u više od 50 zemalja širom svijeta više od 1580 motora ukupne snage preko 2.000 MW.

 

Željeli bismo biti Vaš prvi izbor za pružanje navedenih usluga i proizvoda zbog naše kvalitete, iskustva i konkurentnosti cijena.

Molimo, pošaljite nam upit ili zahtjev za ponudu, a mi ćemo Vam poslati naše najbolje cijene.

Slobodno nas kontaktirajte za sve dodatne informacije.


S poštovanjem,


dr. sc. Nenad Končar,
ADRIADIESEL d.d.
predsjednik uprave
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.                                                                                                                                                                                                                               Kontaktirajte nas

Pročitano 144741 puta Posljednja izmjena: Srijeda, 25 Siječanj 2017 19:13
Više u ovoj kategoriji: Foto galerija »
  • Tržište motora može dosegnuti 13.53 milijardi dolara - Prognoza za 2021.

    Tržište motora može dosegnuti 13.53 milijardi američkih dolara do 2021., porast prodaje je veći za 3.85% od 2016. do 2021. Zahtjevi za izgradnju plovila su česti, i porast u industriji brodogradnje će biti nosioc razvoja i povećanja proizvodnje i prodaje na tržištu brodskih motora. Radi oporavka ekonomije u Kini, biti će povećana potražnja komercijalnih plovila poput teretnih tankera, tankera za prijevoz plina i plovila za krstarenje. Azija i Pacifik će dominirati u tržištu motora najviše zbog velike aktivnosti brodogradnje u Kini, Sjevernoj Koreji i Japanu. Na tržištu motora dominiraju svjetski igrači: MAN Diesel & Turbo SE (Njemačka), Wärtsilä (Finska), Caterpillar, Inc. (SAD), Mitsubishi Heavy Industries (Japan) and Rolls-Royce Power Systems AG (Njemačka).

    Napisano: Petak, 17 Veljača 2017 14:30 u Blog
  • Tropical Shipping naručuje MAN Diesel i Turbo paket
    'Tropical Shipping', najveći dostavljač pouzdanih rješenja Bahama i Kariba je naručio paket komponenti MAN propulzija u Kini koji bi dopunili ekspanziju flotu plovila. Kompanija je naručila 4 x 1,100 trajekta, svaki ima MAN B&W 6S60ME-C8.5 kao glavni motor i uz njega turbo punjač TCA66-21. Paket propulzija također ima 3 x MAN 6L23/30 Holeby GenSets sa MAN TCR14 turbo punjačima, zadnju generaciju propelera VBS1550-5 Mk5 koji ima 5 pera. Narudžba Tropical Shipping-a je planirana da se dostavi do sredine 2018 godine.
    Napisano: Četvrtak, 16 Veljača 2017 14:07 u Blog
  • MAN Diesel i Turbo proizvodi energiju za King Abdullah luku
    Tri MAN-ova motora kao set generatora MAN 18V32/40 proizvode energiju za objekt dizalica Abdullah luke koja je najmodernija luka u Saudijskoj Arabiji. Nakon uspješnog puštanja motora u rad MAN Diesel-a i Turbo, objekt je bio predan korisniku ESDM (Energy Solutions Developers and Managers). Tri jedinice se pokreću na dizelsko gorivo koji koriste kao set generatora koji proizvode 26 MW elektriciteta. King Abdullah luka je danas najbrže razvijena luka u svijetu i najveću projekt u Saudijskoj Arabiji. 
    Napisano: Srijeda, 15 Veljača 2017 10:02 u Blog
  • MAN Diesel CHP u kini će zamijeniti elektrane na ugljen
    Njemački MAN Diesel & Turbo će opskrbiti plinske turbine sa kompaktnim paketom za kogeneracijska postrojenja u Kini, koja će zamijeniti elektrane na ugljen Tvrtka će surađivati s kineskom tvrtkom Guangdong Liyu New Energy Science & Technology za isporuku postrojenja za Enn Sveprisutan Energy Network Technology, podružnica Enn Grupe, jedna od najvećih privatnih energetskih tvrtki u Kini. Tvornica će raditi na plinsku turbinu MAN MGT-serije, koja će proizvoditi oko 6 MW i 12 MW toplinske industrijskoj zoni u Huai'an u pokrajini Jiangsu. 
    Napisano: Utorak, 14 Veljača 2017 14:26 u Blog
  • Hobotnica za emisije

    ABB Octopus pomorski softver će biti instaliran na tri nova Torvald Klaveness plovila kako bi zadovoljili predostojeće propise o emisijama. Izvještajni softver Octopus je u skladu s IMO Planom upravljanjem energetskom učinkovitošću (SEEMP) i podržava buduće monitoringe Europske unije, te (MRV) pravila za izvješćivanje i verifikaciju . Octopus prikuplja informacije iz brodskih senzora i daje uvid u ključne parametre efikasnosti, kao što su potrošnja goriva, omogućujući Klavenessu optimizaciju flote.

    Napisano: Ponedjeljak, 13 Veljača 2017 14:28 u Blog
  • Prodaja dizel motora u zapadnoj Europi
    Prodaja dizel motora će u zapadnoj Europi dostignuti 58 bilijuna do 2020 godine. Prodaja od 2010 do 2015 je bila manja od očekivanog, ali se sada očekuje veći porast. Kako kaže analitičar Gleb Mytko, proizvođači koji rade u zapadnim regijama će ubrzati proizvodnju opreme čime će omogućiti potrebu za dizelskim motorima većom. Očekivano je da će prodaja novodizajniranih dizelskih motora koje nazivaju 'State-of-the-art' porasti u godinama između 2015-2020.
    Napisano: Petak, 10 Veljača 2017 15:45 u Blog
  • Hyundai Heavy Industries mijenja težinu propelera do 2018
    Hyundai Heavy Industries (HHI) započinje proizvodnju lakših propelera čija će težina biti smanjena za 25% do kraja 2018. godine. Propeleri će se raditi od mješavine materijala i detaljnije pregledavati tako da ne zaostaju za globalnom tehnologijom. HHI je također održao ceremoniju za 5000-ti propeler koji je težio 77 tona.
    Napisano: Četvrtak, 09 Veljača 2017 15:10 u Blog
  • Hyundai Heavy Industries proizveo 5000-ti propeler
    Hyundai Heavy Industries (HHI) je izjavio kako je bila održana ceremonija 3. veljače u Ulsan tvornici. 5000-ti propeler ima 10.6 metara u dijametru i teži 77 tona. Prva proizvodnja propelera je bila godine 1985. HHI je postigao proizvodnju od 100 propelera do 1987, 1000 u 1999 i 2000 u 2005. godini. HHI je također oborio svjetski rekord za najteži propeler 2001. godine, propeler je težio 201 tone.
    Napisano: Srijeda, 08 Veljača 2017 15:52 u Blog
  • Siemens printa lopatice 3D tehnologijom
    Siemens je izjavio kako je postigao uspjeh dovršavajući testove za opterećenje plinske turbine. Lopatice turbine su bile proizvedene putem 'Additive Manufacturing' (AM) tehnologijom. Kompanija je usporedila AM printane lopatice turbine sa konvencionalnim dizajnom. Komponente su bile testirane na 13 000 okretaja u minuti i temperaturi od 1250 C. Siemens je također testirao novi dizajn lopatica koji je imao potpuno prerađeno unutarnje hlađenje proizvedeno putem AM tehnologijom. Tim koji je radio na projektu proizveo je lopatice u 3D objektu za printanje koje posjeduje 'Materials Solutions', novokupljena kompanija u Worcester, UK.
    Napisano: Utorak, 07 Veljača 2017 14:22 u Blog
  • MT30 plinska turbina prolazi ključni test

    Rolls-Royce-ova plinska turbina MT30 je postigla uspješne rezultate te će prema ugovoru biti izvor snage talijanskog broda za pristanište helikoptera. Kompanija je uspješno riješila testove za prvu MT30 turbinu. Brod će izgraditi Fincantieri te je Rolls-Royce bio odabran da izgradi dvije MT30 plinske turbine koje će dati snagu brodu od 20 000 tona. Brod za pristanište helikoptera će se izgraditi na brodogradilištu Castellammare di Stabia. MT30 turbina proizvodi 36 do 40 MW te su također instalirani u brodove HMS Queen Elizabeth i Prince of Wales. 

    Napisano: Ponedjeljak, 06 Veljača 2017 14:26 u Blog
  • Galerija prvog Dizel motora

    2. veljače objavljena je galerija slika prvog dizel motora koji je dobio velik broj pregleda u samo nekoliko sati. Tourcloud je poznat po nazivu 'First Diesel Engine I' te ima 33.5 kW. Nalazi se u muzeju 'Maschinenfabrik Augsburg, Augsburg'. 1894/97. - Izrađena su dva prototipa. 1923. - Izrađen je Tourcloud koji ima 33.5 kW. 1936. - Testiranja motora su završena.

    Napisano: Petak, 03 Veljača 2017 14:24 u Blog
  • Middle East Electricity izložba
    'Middle East Electricity' (MEE) je velika izložba u regiji za energiju industrije koja predstavlja stvaranje, podjelu i slanje električne energije uključujući sektore obnovljive i nuklearne energije. Otvorenje izložbe će se održati 14. veljače te će trajati do 16. veljače 2017 koju će organizirati Ministarstvo Energije i Ujedinjeni Arapski Emirati u gradu Dubaiju. Očekuje se velik broj dolazaka već prvog dana.
    Napisano: Četvrtak, 02 Veljača 2017 14:05 u Blog
  • MAN Cryo odabran za LNG sistem goriva
    MAN Cryo je odabran za instalaciju LNG gorivnog sistema talijanskog trajekta. LNG sustav opskrbe sastoji se od 150 m3 vakum-izoliranog spremnika s pomoćnom opremom uključujući jedinicu za povećanje tlaka, izmjenjivač topline i LNG isparivač. MAN Cryo sistem će opskrbiti gorivo tri dvo-gorivnih motora trajekta te je planiran za dostavu u studenom 2017. 133 metara dug i 21 metar širok trajekt će imati kapacitet do 290 automobila i 1,500 putnika.
    Napisano: Utorak, 31 Siječanj 2017 14:16 u Blog
  • MAN diesel dobiva ugovor za motor za elektranu u Njemačkoj
    MAN Diesel & Turbo radi na motoru od 30 MW na plinsko gorivo koje će dostaviti kompaniji EnBW Energie Baden-Württemberg. Elektrana se nalazi u Stuttgart-Gaisburgu i pokretat će je tri MAN-ova motora MAN 20V35/44G. EnBW Energie Baden-Württemberg vodi opsežnu modernizaciju, te će izgraditi objekt za skladištenje topline i sistem s bojlerom. Sve nove instalacije će biti u pogonu krajem godine 2018.
    Napisano: Ponedjeljak, 30 Siječanj 2017 11:16 u Blog
  • Doosan Motor prelazi 100 milijuna bhp

    MAN Diesel i Turbo, Doosan Engine Co., Ltd., su održali ceremoniju u Changwon, Koreji 20. siječnja kako bi proslavili uspjeh dvotaktnog motora koji je prešao više od 100 milijuna bhp. Visoki rezultati su bili postiguti raznim operacijama testiranja i pregledima MAN-ova motora MAN B&W 11G95ME-C (103,000 hp) koji je svjetski najjači motor. Thomas Knudsen, glavni koji je vodio delegaciju kompanije u Koreju je izjavio "Bilo je mnogo velikih postignuća i nesumnjivo će biti još, ali zasad samo bih rekao da čestitam na 100 milijuna bhp." Knudsen očekuje da će prodaja na tržištu rasti ukoliko će regije doseći veću razvijenost ekonomije.

    Napisano: Petak, 27 Siječanj 2017 15:41 u Blog
  • Mitsubishi Heavy Industries otvara sektor nafte i plina

    Mitsubishi Heavy Industries Ltd. (MHI) je otvorio specijalizirani sektor nafte i plina unutar Mitsubishi Heavy Industries America Inc. (MHIA) Pojedine grupe se bave kombiniranjem funkcija različitih proizvoda poput kompresora i plinskih turbina. "Većina MHI tehnologije dolazi iz Amerike." izjavio je MHI predsjednik Shunichi Miyanaga. "Ljudima SAD-a sa zadovoljstvom nudimo tehnologiju koju smo obradili u Japanu." Novootvoreni sektor će se usredotočiti na identifikaciji, proizvodnji i razvitku tehnologije vezan za turbostrojeve, te će se nastaviti tražiti nove inovacije i servisi. MHI grupa ima 7300 radnika u više preko 100 glavnih ureda i tvornica locirane u 30 zemalja.

    Napisano: Četvrtak, 26 Siječanj 2017 14:30 u Blog
  • USCG prihvatio Global Maritime

    Global Maritime Consultancy & Engineering, vodeći održavatelj i serviser je bio prihvaćen od strane USCG (United States Coast Guard) da vodi servis plovila za vuču kao Organizacija treće strane (TPO). Global Maritime će ponuditi opsežnu listu servisa za sva plovila za vuču u skladu sa smjernicom Subchaper M te će raditi sa profesionalnim inženjerima. Plovila za vuču će prolaziti određenu inspekciju, te će se zapisivati izvješća. Subchapter M je novi US zakonik koji sadrži nove standarde inspekcije, revizije i police osiguranja.

    Napisano: Srijeda, 25 Siječanj 2017 14:51 u Blog
  • Offshore West Africa
    Bliži se kraj prvog mjeseca ove godine, Offshore West Africa je jedina konferencija i izložba nafte, goriva i motora u regiji kada se pita organizatore. Događaj iz 2016. godine je privukao oko 3000 ljudi iz više od 35 zemalja. Konferencija i izložba je počela danas, 24. siječnja te će trajati do 26. u Eko Hotelu, Lagos, Nigerija. Organizator Pennwell Corp. očekuje veliki broj ljudi kao i prošle godine.
    Napisano: Utorak, 24 Siječanj 2017 13:51 u Blog
  • Kapacitivna struja za Saudi Enterprise
    Man Diesel i Turbo je primio narudžbu za dostavu dvaju 18V32/40 motora koja će pokretati elektranu za kapacitivnu struju na Al-Watania Poultry farmi kokoši u Saudijskoj Arabiji. Motori će imati posebni dizajn kojim će se prilagoditi najviše na okoliš. Motori će se pokretati naftom koje će biti glavno gorivo svih motora te će koristiti i dizel ulje tijekom paljenja. Alfred Kuhse, kontrolor iz Njemačke je specializiran za kontrolu tehnologije i rješenja, te je našao odličnu opremu za motore i kako ih održati. Al Watania Poultry najveća farma kokoši u MENA regiji se nalazi na sjevernom djelu Saudijske Arabije, u Qassim distriktu, nedaleko od glavnoga grada Riad. Imaju preko 575.000 kokoši i 1 milijun jaja po danu. Dovoljnu količinu struje omogućuje 14 elektrana sa zajedničkim kapacitetom od 95.7 MW. MAN motori će udvostručiti snagu od trenutne te će njihov rad pregledavati u sljedećih 5 godina.
    Napisano: Ponedjeljak, 23 Siječanj 2017 09:33 u Blog
  • SimpleFuel dobitnik nagrade od milijun dolara
    Ministarstvo energetike SAD-a proglasilo je SimpleFuel dobitnikom nagrade od milijun USD u nagradnom natjecanju H-Prize. Nagradno je natjecanje pokrenuto je 2014. godine, a izazvalo je američke inovatore da naprave on-site sustav za proizvodnju vodika koji se može koristiti u kućama, odgojnim ustanovama, malim poduzećima ili sličnim lokacijama. SimpleFuelov uređaj kućne veličine može za 15 minuta napuniti vozilo jednim kilogramom vodika, koristeći vodik proizveden putem elektrolize, a ima ekonomičan dizajnom koji minimizira „otisak“ uređaja. SimpleFuel je nastao suradnjom triju velikih tvrtki: Ivys Energy Solutions (Massachusetts), McPhy Energy N.A. (Massachusetts), te PDC Machines (Pennsylvania).
    Napisano: Petak, 20 Siječanj 2017 13:33 u Blog
  • Prvi kineski motorni vlak s motorom MAN u Europi
    Na kraju 2014. godine, tvrtka MAN Engines isporučila je osam motora V 12 tvrtki CRRC Zhuzhou Electric Locomotive Co. Ta je tvrtka ujedno i prvi kineski proizvođač dizelskih vagona (za DMV), napravljenih za potrebe jedne europske željezničke tvrtke, koja je pustila DMV jedinice u rad u 2. tromjesečju 2016. Motori MAN D2862 LE633 imaju izlaznu snagu od 588 kW (800 KS) pri 1.800 okretaja u minuti, te su u skladu s trenutnim zahtjevima EU normi za emisije Stage IIIB, zahvaljujući SCR sustavu za kasnije tretiranje ispušnih plinova (selektivna katalitička redukcija). Svaka jedinica za vuču opremljena je motorom koji se nalazi ispod poda u sustavu Voith RailPack 600 DH s mjenjačem T212, dok je povezani rashladni sustav montiran na krov jedinice.
    Napisano: Četvrtak, 19 Siječanj 2017 14:01 u Blog
  • Motor MAN od 103.000 konjskih snaga instaliran na MSC Jade
    Najnoviji kontejnerski brod Jade u vlasništvu MSC-a (Mediterranean Shipping Company) krenuo je u uporabu, pogonjen najvećim i najtežim motorom koji je tvrtka MAN Diesel & Turbo izgradila. MAN B & W 11G95ME-C9.5 dvotaktni je tip motora izabran za ovaj brod, a sam brod izgradila je i dostavila južnokorejska organizacija DSME. Motor, koji je prema MAN-ovim specifikacijama izgradila tvrtka Doosan u Koreji, pruža 75.570 kW tj. 103.000 KS. Osim toga, MSC Jade ima ugrađena i četiri pomoćna motora MAN L32/40, od kojih je svaki opremljen turbopunjačem MAN NR34/S . Motor je prvi u nizu od šest naručenih, a probna vožnja zakazana je za lipanj.
    Napisano: Srijeda, 18 Siječanj 2017 14:34 u Blog
  • Sjurdaberg naknadno opremljen turbopunjačem
    MAN Diesel & Turbo nedavno je završio posao vrijedan pažnje: naknadnu ugradnju turbopunjača na sjevernomorski brod u roku od samo 5 tjedana od upita do izgradnje. Brod Sjurdaberg izgrađen je 1985. godine i uspješno je plovio u sjevernim morima više od 30 godina. Na brodu se nalazi motor MAN 9L28/32A Alpha izgrađen 1984. i turbopunjač NA34/K . Gottfried Eberle, voditelj projekta naknadne ugradnje iz MAN Diesel & Turbo rekao je: „Tijekom ugradnje zamijenili smo originalni aksijalni turbopunjačem MAN NA34/K modernim, radijalnim turbopunjačem MAN TCR20. Glavne prednosti novog turbopunjača su njegova mala veličina i učinkovitost te kratko vrijeme reakcije u slučaju promjene opterećenja.“
    Napisano: Utorak, 17 Siječanj 2017 14:05 u Blog
  • Eastern Shipbuilding odabrao motore MAN 28/33d STC za program brodova za pomorsku ophodnju Obalne straže SAD-a
    Američka obalna straža (engl. United States Coast Guard, USCG) koristit će se motorima MAN 28/33d STC ugrađenima kao glavni pogon za svoj novi program brodova za pomorsku ophodnju. Program je predviđen kao zamjena za 13 plovila klase „Famous“ i 14 plovila klase „Reliance“, što čini ovu narudžbu najvećom u povijesti Obalne straže SAD-a. Motor MAN 28/33d STC nudi kompaktnu snagu te ističe među ostalim motorima svojim visokim omjerom snage i težine. Svi motori su u potpunosti u skladu s važećim standardima za zaštitu okoliša i propisima Tier 2 Agencije za zaštitu okoliša (engl. Environmental Protection Agency, EPA). Troškovi održavanja i duljina prekida u održavanju vrlo su niski, zahvaljujući visokoj dostupnosti.
    Napisano: Ponedjeljak, 16 Siječanj 2017 14:48 u Blog
  • UNESCO se ukrcava na Energy Observer – prvo plovilo na vodik
    Energy Observer računa sa UNESCO-vom podrškom pri ispunjenju svoje zadaće promicanja obnovljivih izvora energije i podizanja svijesti. Plovilo će, uz 101 zaustavljanje u svjetskim lukama, nacionalnim parkovima i velikim gradovima, ploviti od 2017. do 2020. godine, bez trošenja ijednog grama fosilnih goriva. Pogonjen obnovljivim izvorima energije i vodikom, Energy Observer napustit će svoju matičnu luku u Saint-Malou u proljeće, a potom će krenuti iz Pariza na putovanje oko svijeta u svrhu testiranja tranzicijskih energetskih rješenja u realnim uvjetima, a ujedno i u svrhu podizanja svijesti i promicanja istraživanja održivog razvoja.
    Napisano: Petak, 13 Siječanj 2017 14:38 u Blog
  • Nova elektrana na plin uštedjet će do 60.000 tona CO2 godišnje
    MAN Diesel & Turbo naručio je od tvrtke Energie Baden-Württemberg AG (EnBW) izgradnju plinske elektrane s motorom od 30 MW. Kombinirana postrojenja za proizvodnju topline i energije (engl. Combined Heat and Power, CHP) u Stuttgart-Gaisburgu koristit će se trima plinskim motorima MAN 20V35, koji ne samo da će opskrbljivati električnom energijom, nego i dodatnim 30 MW daljinskog grijanja. Tvornica u Gaisburgu temelji se na nedavno uvedenom konceptu za kogeneraciju energije tvrtke MAN Diesel & Turbo. Modularni koncept tvornice dopušta joj da može biti skalirana od 7 MW do bilo koje veličine. Visok stupanj standardizacije omogućuje i brzo planiranje vremena isporuke. Puštanje u rad zakazano je za 2018.
    Napisano: Četvrtak, 12 Siječanj 2017 14:38 u Blog
  • MAN motori za jahte osvojili međunarodnu nagradu
    Tvrtka MAN Engines sa sjedištem u Njemačkoj objavila je da su njezini brodski motori i6-800 i i6-730 osvojili međunarodnu nagradu Red Dot za kvalitetu i dizajn. Neovisni stručni panel uzeo je u obzir čimbenike kao što su inovacije, funkcionalnosti i ekološka prihvatljivost. U govoru nakon dodjele, upravitelj MAN Marine Engines Claus Benzler rekao je: "S tipom i6, motori MAN sada predstavljaju i više od pouzdanosti i performanci. Dizajn motora i6 je izvanredan. To je 'šlag na torti' kad je riječ o luksuznim jahtama, a uz dinamiku, također donosi u strojarnicu donosi estetiku.". MAN je ove najnovije 6-cilindrične motore uveo u prosincu 2015., s ciljem opskrbljivanja jahti, sportskih plovila i ribarskih brodova. MAN i6-800 u stanju je pružiti 588 kW izlaza, a manji MAN i6-730 isporučuje 537 kW. Opremljeni su modernim sustavima ubrizgavanja common rail, koji rade do 1800 bara.
    Napisano: Srijeda, 11 Siječanj 2017 14:24 u Blog
  • Novi MAN motori za ultravelika plovila
    MAN Diesel & Turbo dodao je tri nova motora svom programu ultravelikih motora, koji imaju za cilj, među ostalim vrstama brodova, ultra velike kontejnerske brodove (engl. ultra-large container vessels, ULCV-ovi) i razvozne kontejnerske brodove. Motori su optimizirane težine u usporedbi sa svojim Mk 9 kolegama, a predstavljaju novi dizajn za platformu Mk 10 portfelja. Ključ za novu platformu je razvoj TCEV ispušnog ventila i booster ventila (FBIV komponente). Nove jedinice su: MAN tipa B & W G90ME-C10, 6.240 kW po cilindru MAN tipa B & W S60ME-C10, 2.490 kW po cilindru MAN tipa B & W S70ME-C10, 3.430 kW po cilindru. Ovo je prvi put da je FBIV bio korišten za ovakvu svrhu. To je bio pilot-projekt instaliran na kontejnerski brod samo šest mjeseci prije nego što je izišao na tržište.
    Napisano: Utorak, 10 Siječanj 2017 13:50 u Blog
  • Sulzer dobiva jedinstvenu tehnologiju za odvajanje ulja od Wärtsile

    Sulzer je potpisao obvezujući ugovor o kupnji VIEC-a od Wärtsile. VIEC (Vessel Internal Electrostatic Coalescer) trenutno zapošljava 13 ljudi, a osnovan je u Askeru, Norveška. Patentirana tehnologija VIEC-a odvaja ulje od vode na vrlo učinkovit način te uvelike smanjuje troškove zbog svog ekskluzivnog dizajna smještenog unutar broda. Pogodan je za postrojenja na moru i kopnena postrojenja, za poboljšanje ulja i kvalitetu proizvedene vode. Provjerenu tehnologiju isporučili su više od 40 klijenata tijekom posljednjih 15 godina.

    Napisano: Ponedjeljak, 09 Siječanj 2017 14:52 u Blog
  • Prvi brod s motorom s „ultradugim“ taktom
    Hyundai Heavy Industries (HHI) objavio je da je motor MAN B&W 7G80ME-C9.2 prošao svoj prvi test. MAN Diesel & Turbo izjavio je da su testovi prošli kako je očekivano i da je postignut veliki uspjeh. Veliku ulogu u procesima testiranja, od prvog paljenja motora do zadnjih pregleda komponenata, protopopa imali su inženjeri tvrtke MAN Diesel & Turbo. Almi Tankers, koji je kupio motor, izjavljuje da je to prvi od dva naručena motora. Sljedeći motor dolazi u prosincu ove godine.
    Napisano: Četvrtak, 05 Siječanj 2017 13:57 u Blog
  • Opskrba ledolomca
    MAN Diesel & Turbo odabran je za opskrbu novog ledolomca. Glavni plan je proizvodnja novog motora za Australsku antarktičku diviziju (AAD). 2 glavna motora 16V32/44CR, koji proizvode 9.600 kW, odabrana su zbog svoje efektivnosti razgradnje goriva i dizajna koji će se prilagoditi okolišu. Motori ne pokazuju nikakve poteškoće tijekom testiranja na temperaturi od -30°C i produljenim misijama. Za nabavu dijelova broda zadužen je „Serco Defence“, a za dizajn „Damen Shipyards Naval Shipbuilding“ (DSNS). Završetak izgradnje broda planiran je u 2020. godini.
    Napisano: Srijeda, 04 Siječanj 2017 14:44 u Blog
  • Radilica napravljena od dizel motora
    Dizel-motor s 10 cilindara i 100.000 konjskih snaga nedavno je ugrađen u lokomotivu. Budući da su u Americi 99 % lokomotiva dizelski-električni hibridi, lokomotiva „GE Evolution Series“ „drži“ oko 5000 galona dizela. Efektivnost goriva za vlakove mjeri se u tonama-miljama, a duljine vlakova daju različite rezultate. Na primjer, u 2009., CSX vlakovi prosječno su dostigli 468 milja po galonu po toni, što znači da vlakovi mogu putovati bilo gdje s od 6000 do 16000 tona goriva. Lokomotiva koja je trenutno u radu pokazuje obećavajuće rezultate.
    Napisano: Utorak, 03 Siječanj 2017 14:54 u Blog
  • Poskupljenje dizelskog goriva u godini 2017.
    U zadnjih godinu dana prodaja dizelskog goriva nije bila velika. Napredujuća ekonomija SAD-a postavila je limit na proizvodnju naftnog goriva. Limit na proizvodnju naftnog goriva znatno će povisiti prodaju dizelskog goriva, a naravno, očekuje se i poskupljenje sljedeće godine. „Bili smo blagoslovljeni niskim cijenama dizela u zadnjih par godina, ali ćemo ciljati na veće cijene sljedeće godine.“, izjavio je Phil Flynn, analitičar grupe Price Futures Group Chicago (PFGC).
    Napisano: Petak, 30 Prosinac 2016 14:55 u Blog
  • Obnavljanje antikviteta
    Nedavno je objavljena snimka koja prikazuje paljenje vrlo starog dvotaktnog dizelskog motora koji je izradila švicarska proizvođačka firma Sulzer. Motor potječe iz ranog 20. stoljeća. Unatoč velikoj starosti, motor je odličnog dizajna, vrlo jak i efektivan. Danas se pali kao i prvog dana, ali, nažalost, jako šteti okolišu. Taj veliki komad motora teži oko 15 tona, a snaga mu je 100 konja. Nažalost nema mnogo informacija o motoru jer su obnavljanja i testiranja još u tijeku.
    Napisano: Četvrtak, 29 Prosinac 2016 14:26 u Blog
  • Brodogradilišta se bore s financijskim problemima
    Hyundai Heavy Industries (HHI), Samsung Heavy Industries (010140.KS) (SHI) i Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) muče se oko postavljanja ciljeva za sljedeću godinu. Tri navedena brodogradilišta mogla bi trpjeti zbog poslovnih uvjeta u 2017. godini, pogotovo s obzirom na financije. Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) sljedeće godine želi postići uspjeh kao i ove godine, od oko 6,2 bilijuna $. Brodogradilište je trebalo dobiti narudžbe koje vrijede 10,8 bilijuna $, ali su bile odgođene do lipnja. Kao i DSME, Hyundai Heavy Industries (HHI) također planira postići cilj za sljedeću godinu, ciljajući na vrijednost od 9,5 bilijuna $. HHI, DSME i SHI prognozirali su nekoliko gubitaka za sljedeću godinu. Brodogradilišta su zaradila oko 1,9 bilijuna $. 1997. i 2017. mogle bi biti slične.
    Napisano: Srijeda, 28 Prosinac 2016 14:36 u Blog
  • Prvi tanker s metanolom kao gorivom
    Izašao je iz Hyundai Mipo brodogradilišta u Ulsanu u Južnoj Koreji. Novoizgrađeni brod je prvi koji se pokreće na metanol. U Lindanger je instaliran Hyundai –-B;W 6G50ME-9.3 ME-LGI dvotaktni motor od 10.320 kW koji se može pokretati pomoću metanola, lož-ulja, dizelskog goriva i plinskog ulja. Lindanger je prvi od 7 brodova u seriji koji će biti ovlašteni od kompanije Waterfront Shipping krajem 2016. godine. Širina: 32,2 m Dubina: 19,1 m Puna nosivost broda: 49.999 dwt Brzina: 15,8 čvorova Glavni motor: Hyundai –-B;W 6G50ME-9.3 LGI Snaga: 10.320 kW pri 100 o/min
    Napisano: Utorak, 27 Prosinac 2016 08:03 u Blog
  • Pogon na struju prije kraja 2017
    Dva trajekta koja će ploviti u Dansku i Švedsku imat će pogon na struju prije kraja 2017. godine. Öresund Dry Docks u Landskroni u Švedskoj odabran je za modernizaciju dvaju trajekata. M/F Tycho Brahe i M/F Aurora bit će opremljeni s baterijama od 4,16 MW u veljači 2017. Kada se baterije isprazne, pune se na stanicama te se oko 1200 kWh snage napuni u vrlo kratkom vremenu. Brod se puni kada uđe u luku. Tijekom 20 aktivnih minuta prelaska iz prve luke u sljedeću, baterije se isprazne za 30 %. Cjelokupni kapacitet baterija na svakom trajektu je 4160 kWh. Trajekti će ploviti između Danske i Švedske potpuno na energiju baterija, prevozeći oko 7,4 milijuna putnika i 1,9 milijuna vozila svake godine.
    Napisano: Petak, 23 Prosinac 2016 13:51 u Blog
  • Siguran prijevoz MAN autobusima
    Vožnja autobusom opuštajuća je kada je u pitanju sezona skijanja. U mnogim regijama sezona 2016./17. već je počela. Stotine i tisuće fanova zimskih sportova kreće u planine te mnogi od njih idu autobusom. MAN autobusi detaljno su opremljeni, od nosača skija do najkvalitetnijih guma. kako bi putnici došli do svoje destinacije, kompanija i vozači moraju biti spremni. Rolf Lechner, MAN ProfiDrive instruktor, podučava vozače u sigurnim uvjetima. Za svrhu podučavanja je postizanje visoke koncentracije i poštivanje pravila jednako važno kao i poznavanje tehnologije vozila. Noviji modeli MAN autobusa imaju dizelske motore s najnovijim instaliranim komponentama. Autobusi se često pregledavaju i danas su vrlo cijenjeni. 
    Napisano: Četvrtak, 22 Prosinac 2016 14:47 u Blog
  • Adamsov dizajn čamca za krstarenje
    Joe Adams iz Sydneyja objavio je svoj rad, koji naziva „Božićni dar u zadnjoj minuti“. „Breeze“ je bio stari čamac u vrlo lošem stanju kojeg je Joe Adams modificirao, obnovio i vratio na prave vode. Trup je izrađen od nehrđajućeg čelika koji ima poseban dizajn, odličan za postizanje brzine. Jedra su čvrsta i u odličnom stanju. „Breeze“ ima dizelski motor Witchard Marine (WM) koji dostiže 50 konjskih snaga. Motor koji je obnovljen početkom 2016. godine prošao je mnoga testiranja i zamjene komponenata. Vrijednost čamca je procijenjena na 30.000 $.
    Napisano: Srijeda, 21 Prosinac 2016 15:15 u Blog
  • Zorya-Mashproekt započinje testiranja 32 MW motora s plinskom turbinom

    Zorya-Mashproekt najavio je početne faze testiranja 32 MW motora s plinskom turbinom u Mykolaivu u Ukrajini, gdje će motor biti podvrgnut kompliciranim i detaljnim testovima kako bi se „dokazao“ među motorima s novodizajniranim komponentama. Važna je cjelokupna pouzdanost i izdržljivost. Efektivnost rada motora od 32 MW bolja je za 2,5 % od one njegovog prethodnika od 25 MW. Veća efektivnost ostvarena je izradom novijih i izdržljivijih komponenata i materijala. Kompanija je izjavila da će joj, kada proizvodnja 32 MW motora završi, konačni rezultati dati jasniju sliku koja će joj pomoći u izradi budućih modela.

    Napisano: Utorak, 20 Prosinac 2016 14:04 u Blog