Zaključni vijak s oznakom K 73134 mali je, ali iznimno važan dio koji osigurava komponente unutar pumpe za morsku vodu motora Sulzer ZV40/48. Njegova je funkcija održavanje čvrstog učvršćenja i poravnanja dijelova, čak i pod uvjetima vibracija i toplinskog širenja. Pravilno zategnut, ovaj vijak sprječava curenja i moguće mehaničke kvarove, pridonoseći stabilnosti i učinkovitosti rashladnog sustava. Redovita provjera osigurava njegovu pouzdanost u zahtjevnim pomorskim uvjetima.
Kućište s oznakom K 74102 pruža robusnu zaštitu i strukturnu čvrstoću za pumpu za prijenos goriva u motoru Sulzer ZV40/48. U njemu se nalaze svi unutarnji pokretni dijelovi i stvara čvrsto brtvljenje kako bi se spriječilo curenje goriva. Proizvedeno da izdrži pritiske i toplinske napore u radu dizelskog motora, ovo kućište osigurava učinkovit i siguran rad pumpe u neprekidnoj upotrebi. Ima ključnu ulogu u održavanju stalne opskrbe motora gorivom.
Potisni prsten s oznakom K 74132 sastavni je dio sustava goriva dizelskog motora Sulzer ZV40/48, posebno u kombinaciji sa zupčanikom K 74126. Ovaj precizno izrađeni prsten apsorbira aksijalne sile i održava točan položaj zupčanika tijekom rada. Njegova uloga je ključna u smanjenju mehaničkog trošenja i osiguravanju glatkog zahvata zupčanika pri velikim brzinama. Izrađen je od izdržljivih materijala otpornih na toplinu, čime doprinosi dugotrajnoj pouzdanosti i performansama motora.
Cijevi za tlak goriva su ključni dijelovi sustava goriva MAN L21/31 motora. One prenose gorivo pod visokim tlakom iz pumpe za ubrizgavanje do mlaznica, osiguravajući preciznu isporuku za učinkovito izgaranje. Održavanje cijevi za tlak goriva je presudno za sprječavanje curenja, održavanje tlaka goriva i optimizaciju performansi motora.
Pokretni motor je pomoćni sustav koji se koristi u MAN L21/31 motoru za polagano okretanje glavnog vratila tijekom održavanja ili zaustavljanja motora. Ova kontrolirana rotacija sprječava deformaciju vratila i neravnomjerno habanje, olakšavajući inspekcije i popravke. Pokretni motor je ključan za produljenje vijeka trajanja motora i održavanje spremnosti za rad.
Pumpa za ulje u MAN L21/31 motoru ima ključnu ulogu u cirkulaciji ulja za podmazivanje kroz pokretne dijelove motora. Ova cirkulacija smanjuje trenje, odvodi toplinu i sprječava habanje ključnih komponenti kao što su ležajevi, klipovi i radilica. Ispravno funkcionirajuća pumpa za ulje osigurava stalno podmazivanje pri različitim opterećenjima motora, čime se povećava pouzdanost i dugovječnost motora.