Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home2/adriads/public_html/libraries/cms/application/cms.php on line 460

Blog HR

Četvrtak, 18 Veljača 2021 11:38

Raspon brzine

Napisao/la

Sulzer A20 ima brzinu od 720 do 1000 okretaja u minuti. 8-cilindrična redna (L) verzija ovog motora može proizvesti 820 kW pri 1000 okretaja u minuti kada radi na dizel ulje, dok se 600 kW proizvodi kod verzije od 720 okretaja u minuti.

Četvrtak, 18 Veljača 2021 11:33

Sulzer četverotaktni modeli

Napisao/la

B22 i B29 su četverotaktni Sulzerovi modeli motora. B22 se proizvodi u izvedbama s 3 do 8 cilindara. B22 ima mnogo podmodela. BW22 se, na primjer, uglavnom proizvodio za upotrebu u brodskim pogonskim modulima, dok je BH22 bio proizveden za upotrebu kao pokretački pogon generatora.

Četvrtak, 18 Veljača 2021 10:39

Razlika između TD i TG

Napisao/la

Sulzer Type TD dizajniran je kao standardni brodski motor za izravni pogon propelera i prikladan je za sve tipove jednostrukih i višepropelerskih brodova na riječnim, jezerskim, obalnim i oceanskim uslugama. Potisak elise prenosi se kroz osovinu mjenjača izravno na potisni ležaj ugrađen u motor.

Sulzer tip TG uglavnom se koristi kada je motor spojen na zupčanik, trenje ili fleksibilnu spojku (spojnica zupčanika, kardanski zglob itd.), Tj. Gdje god se potisak elise prenosi na potisni ležaj u zupčaniku ili spomenutu posebnu spojku. Iz tog je razloga potisni ležaj ugrađen u motor nepotreban. Stoga se tip TD motora uglavnom koristi za ribarske brodove (s zupčanicima), trajekte, bagere i druge posebne tipove plovila u kojima su pogonski uređaji kako je gore opisano.

Utorak, 16 Veljača 2021 12:37

Pohabanost dijelova motora

Napisao/la

Većina habanosti na modelima Sulzer RTA pojavit će se na dijelovima kao što su obloge cilindara, dijelovi glave cilindra (ventili, sjedala, mlaznice), klip i cijevi. Veličina otvora izvorne RTA serije ima široki raspon od 380 do 840 mm.

Stranica 73 od 130