Blog HR

Ponedjeljak, 23 Siječanj 2017 09:33

Kapacitivna struja za Saudi Enterprise

Napisao/la

Man Diesel & Turbo primio je narudžbu za dostavu dva motora 18V32/40 koja će pokretati elektranu za kapacitivnu struju na farmi kokoši Al-Watania Poultry u Saudijskoj Arabiji. Motori će imati poseban dizajn kojim će se u najvećoj mogućoj mjeri prilagoditi okolišu. Motori će se pokretati naftom kao glavnim gorivom te će koristiti i dizelsko ulje tijekom paljenja. Alfred Kuhse, kontrolor iz Njemačke, specijaliziran je za kontrolu tehnologija i rješenja, pronašao je odličnu opremu za motore. Al Watania Poultry najveća je farma kokoši u regiji MENA, a nalazi se u sjevernom djelu Saudijske Arabije, u okrugu Qassim, nedaleko od glavnoga grada Rijada. Na farmi se nalazi preko 575 000 kokoši koje proizvode milijun jaja dnevno. Dovoljnu količinu struje omogućuje 14 elektrana sa zajedničkim kapacitetom od 95,7 MW. MAN-ovi motori udvostručit će  snagu struje, a njihov rad će se pokazati tijekom sljedećih 5 godina.

Ministarstvo energetike SAD-a proglasilo je SimpleFuel dobitnikom nagrade od milijun USD u nagradnom natjecanju H-Prize. Nagradno je natjecanje pokrenuto je 2014. godine, a izazvalo je američke inovatore da naprave on-site sustav za proizvodnju vodika koji se može koristiti u kućama, odgojnim ustanovama, malim poduzećima ili sličnim lokacijama. SimpleFuelov uređaj kućne veličine može za 15 minuta napuniti vozilo jednim kilogramom vodika, koristeći vodik proizveden putem elektrolize, a ima ekonomičan dizajnom koji minimizira „otisak“ uređaja. SimpleFuel je nastao suradnjom triju velikih tvrtki: Ivys Energy Solutions (Massachusetts), McPhy Energy N.A. (Massachusetts), te PDC Machines (Pennsylvania).
Četvrtak, 19 Siječanj 2017 14:01

Prvi kineski motorni vlak s motorom MAN u Europi

Napisao/la
Na kraju 2014. godine, tvrtka MAN Engines isporučila je osam motora V 12 tvrtki CRRC Zhuzhou Electric Locomotive Co. Ta je tvrtka ujedno i prvi kineski proizvođač dizelskih vagona (za DMV), napravljenih za potrebe jedne europske željezničke tvrtke, koja je pustila DMV jedinice u rad u 2. tromjesečju 2016. Motori MAN D2862 LE633 imaju izlaznu snagu od 588 kW (800 KS) pri 1.800 okretaja u minuti, te su u skladu s trenutnim zahtjevima EU normi za emisije Stage IIIB, zahvaljujući SCR sustavu za kasnije tretiranje ispušnih plinova (selektivna katalitička redukcija). Svaka jedinica za vuču opremljena je motorom koji se nalazi ispod poda u sustavu Voith RailPack 600 DH s mjenjačem T212, dok je povezani rashladni sustav montiran na krov jedinice.
Najnoviji kontejnerski brod Jade u vlasništvu MSC-a (Mediterranean Shipping Company) krenuo je u uporabu, pogonjen najvećim i najtežim motorom koji je tvrtka MAN Diesel & Turbo izgradila. MAN B & W 11G95ME-C9.5 dvotaktni je tip motora izabran za ovaj brod, a sam brod izgradila je i dostavila južnokorejska organizacija DSME. Motor, koji je prema MAN-ovim specifikacijama izgradila tvrtka Doosan u Koreji, pruža 75.570 kW tj. 103.000 KS. Osim toga, MSC Jade ima ugrađena i četiri pomoćna motora MAN L32/40, od kojih je svaki opremljen turbopunjačem MAN NR34/S . Motor je prvi u nizu od šest naručenih, a probna vožnja zakazana je za lipanj.
Stranica 161 od 178