Blog HR

Wolfgang Mack, potpredsjednik poslovnog razvoja tvrtke Capacitor Sciences tvrdi da je tehnologija litij-ionskih baterija dosegla 87% maksimalne gustoće pohrane energije po ćelijama koje se prodaju u komercijalne svrhe, te postavlja u pitanje buduće investicije u njih. On je proveo istraživanje nakon što je uočio Teslinu prezentaciju u kojoj je pisalo da se kapacitet baterija uduplava svakih deset godina, te je i Elon Musk izjavio da se kapacitet baterija ugrubo svake godine poveća za oko 8 do 9%.(detaljnije o kapacitetu na linku). Wolfgang Mackovo istraživanje pokazuje kako se u razdoblju od 1995 do 2005 stvarno u uduplao kapacitet, ali od 2005 do 2015 to nije bilo tako kaže, kapacitet se povćao za samo 16.6%. Mack tvrdi da je tehnologija solarnih panela i baterija gotovo na vrhuncu, te dodao kako treba razmatrati alternative uključujući superkapacitatore.

Četvrtak, 06 Listopad 2016 14:03

MAN Diesel i Turbo pokreće novi program

Napisao/la

MAN Diesel i Turbo je najavio novodolazeći program koji će osigurati održivost kompanije. Program po imenu “Basecamp 3000+” će promijeniti rad i strategiju kompanije te poboljšavanje proizvoda optimizacije cijena, njihov uspjeh bi dosezao do 450 milijuna eura. Pod novim planom svaka MAN jedinica će biti specijalizirana za rad u još detaljnija područja rada, a neka preuređena. Rad i struktura kompanije će biti pojednostavljene. U ovom programu će oko 1,400 osoblja imati efekt programa.

MAN Diesel i Turbo moraju dostaviti tri nova motora 18V 48/60TS u Bangladeš. Jedinice će pokretati elektranu u Munshiganj distriktu. Gledaju na to kao vrlo korsnim rješenjem na području Dhaka. To je već treći projekt koji MAN vodi za Doreen Power. Elektrana bi planirano trebala imati kapacitet od 56.7 MW i održavat će otprilike 100,000 kućanstva u području Dhaka sa strujom. Alexander Stöckler, podpredsjednik kaže da se Bangladeš razvio u uspješno tržište u zadnjih nekoliko godina. MAN-ovi motori 18V48/60TS će koristiti jako ulje te dostegnuti proizvodnju velike količine energije.

Prošla je 1 godina otkada je otkriveno da je Volkswagen iskoristio software "defeat device" kako bi varali na određenim testovima. Dok Volkswagen pregovara sa radnicima i korisnicima u U.S., već su drugi proizvođači automobila u Europi započeli sličan proces testiranja. Zaključno je da Volkswagen ipak proizvodi motore koji najmanje zagađuju okoliš kako objavljuje grupa Transport & Environment. Renault objavljuje da bi mogli zaustaviti proizvodnju diesel motora u Europi jer su testovi standardnih uvjeta previsoki.

Stranica 164 od 172