Kontakti

 

 

KVALITETA PROIZVODA I ZADOVOLJNI KUPCI NAŠI SU NAJVAŽNIJI ZADACI!

O cijeni i roku se raspravlja - o kvaliteti - NE!

Adriadiesel d.d. 2001. godine dobio je certifikat za Sustav upravljanja kvalitetom prema međunarodnom standardu ISO 9001:2000. Kvalitetu kontinuirano mjerimo i unapređujemo. Najbolja ocjena našeg rada je zadovoljan kupac, čije zadovoljsvo doznajemo anketiranjem i čestim telefonskim kontaktima.

 

Vrlo uspješna metoda unapređenja kvalitete je KAIZEN metoda, koja je u našoj firmi saživjela i utječe na poboljšanje proizvodnje. KAIZEN je instrument kojim djelatnici mogu davati prijedloge od unapređenje same proizvodnje pa do poboljšanja uvjeta rada iradne okoline.

 

Kvalitetu naših proizvoda jamče educirani i stručni djelatnici: NDT ispitivači -penetrantska, magnetska i vizualna kontrola:

 

  • Zavarivači sa položenim ispitom prema normi HRN EN 287-1;
  • Glavni inženjer zavarivanja sa diplomom Hrvatskog društva za tehniku zavarivanja prema programu EWF/IIW ;
  • Školovani djelatnici za remont i servis turbopuhala;
  • Inženjeri školovani za rad u AutoCad programu;

 

ZAŠTITA OKOLIŠA

Adriadiesel d.d. udovoljava svim zahtjevima i zakonskim regulativama za zaštitu okoliša. Vrlo odgovorno se zbrinjava opasni i tehnološki otpad i vodi se briga o nezagađivanju vode i zraka.

 

BRIGA O ZAPOSLENICIMA

Zaštita zaposlenika u toku proizvodnje bitan je segment kojem se posvećuje naročita pozornost: Svi djelatnici prolaze obuku o protupožarnoj zaštiti , obučavaju se o zaštiti na radu, a na temelju procjene opasnosti osiguravaju se sva potrebna zaštitna sredstva kako bi se omogućili što sigurniji uvjeti za rad.

 

CERTIFIKATI

 
Tvrtka sa sustavom kakvoće:
ISO-9001/2000
 
RINA
za proizvodnju motora i rezervnih dijelova prema licenci "MAN Diesel SE",
proizvodnju rezervnih dijelova po licenciji "Sulzer" te
popravak, održavanje i remont MAN Diesel SE i Sulzer motora
 
DNV
HRN EN 729-4 
za zavarivanje kućišta motora, čeličnih konstrukcija te cjevovoda

 

KAIZEN

U ožujku 2005. godine održan je jednodnevni seminar "KAIZEN" - neprekidno poboljšanje za sve djelatnike Adriadiesela. Predavači na seminaru su bili g. Yasuo Yamamoto, profesor na ZŠEM-u, i savjetnik Japanskog centra ZŠEM-a i g. Zoran Stiperski, profesor na ZŠEM-u i predsjednik Japanskog centra ZŠEM-a.Cilj seminara je bio predstavljanje izvornog japanskog managementa KAIZENA i tajna japanskog ekonomskog uspjeha.

Osnovna filozofija kaizen managementa je brzo, jednostavno i lagano, ali neprekidno poboljšanje radne učinkovitosti. Na kraju, ostvaruje se velik uspjeh. Ne postoji nikakav rizik za tvrtke pri primjeni Kaizen metode. Potrebna su mala financijska ulaganja, ali velike promjene u svojim gledištima, načinu rada i razmišljanju svih zaposlenika.

 


kai + zen = kai-zen

KAi   ZEN   KAIZEN
Promjena   Boljitak, napredak   Neprekidno unaprijeđenje

 

 

Dosadašnja iskustva pokazala su da se prijedlozi zaposlenika Adriadiesel d.d. mogu kategorizirati u osam grupa:

 

  1. Korekcija poslovnih procesa (obuhvaća sve izmjene u svim segmentima procesa proizvodnje koji nisu strogo definirani kao izmjena tehnološkog procesa);
  2. Uređenje radne okoline (svi prijedlozi za poboljšanje radne okoline);
  3. Izrada priprema (svi prijedlozi koji se odnose na izradu radioničkih priprema);
  4. Poboljšanje radnog mjesta (praktični prijedlozi za poboljšanje rada, a ne mogu se definirati kao unapređenje radne okoline);
  5. Izmjena teh.procesa (prijedlozi vezani na direktnu izmjenu procesa;
  6. Alati (prijedlozi za unapređenje alatne službe);
  7. Upravljanje ljudskim potencijalima (prijedlozi vezani na školovanja, tečajeve itd.);Izmjena obrazaca (prijedlozi za izmjenu postojećih i izradu novih obrazaca.
  8. Izmjena obrazaca (prijedlozi za izmjenu postojećih i izradu novih obrazaca.