KVALITETA PROIZVODA I ZADOVOLJNI KUPCI NAŠI SU NAJVAŽNIJI ZADACI!
O cijeni i roku se raspravlja - o kvaliteti - NE!Adriadiesel d.d. 2001. godine dobio je certifikat za Sustav upravljanja kvalitetom prema međunarodnom standardu ISO 9001:2000. Kvalitetu kontinuirano mjerimo i unapređujemo. Najbolja ocjena našeg rada je zadovoljan kupac, čije zadovoljsvo doznajemo anketiranjem i čestim telefonskim kontaktima.
Vrlo uspješna metoda unapređenja kvalitete je KAIZEN metoda, koja je u našoj firmi saživjela i utječe na poboljšanje proizvodnje. KAIZEN je instrument kojim djelatnici mogu davati prijedloge od unapređenje same proizvodnje pa do poboljšanja uvjeta rada iradne okoline.
Kvalitetu naših proizvoda jamče educirani i stručni djelatnici: NDT ispitivači -penetrantska, magnetska i vizualna kontrola:
- Zavarivači sa položenim ispitom prema normi HRN EN 287-1;
- Glavni inženjer zavarivanja sa diplomom Hrvatskog društva za tehniku zavarivanja prema programu EWF/IIW ;
- Školovani djelatnici za remont i servis turbopuhala;
- Inženjeri školovani za rad u AutoCad programu;
ZAŠTITA OKOLIŠA
Adriadiesel d.d. udovoljava svim zahtjevima i zakonskim regulativama za zaštitu okoliša. Vrlo odgovorno se zbrinjava opasni i tehnološki otpad i vodi se briga o nezagađivanju vode i zraka.
BRIGA O ZAPOSLENICIMA
Zaštita zaposlenika u toku proizvodnje bitan je segment kojem se posvećuje naročita pozornost: Svi djelatnici prolaze obuku o protupožarnoj zaštiti , obučavaju se o zaštiti na radu, a na temelju procjene opasnosti osiguravaju se sva potrebna zaštitna sredstva kako bi se omogućili što sigurniji uvjeti za rad.
CERTIFIKATI
Tvrtka sa sustavom kakvoće: |
ISO-9001/2000
|
RINA
|
za proizvodnju motora i rezervnih dijelova prema licenci "MAN Diesel SE",
proizvodnju rezervnih dijelova po licenciji "Sulzer" te popravak, održavanje i remont MAN Diesel SE i Sulzer motora |
DNV
|
HRN EN 729-4
za zavarivanje kućišta motora, čeličnih konstrukcija te cjevovoda |
KAIZEN
U ožujku 2005. godine održan je jednodnevni seminar "KAIZEN" - neprekidno poboljšanje za sve djelatnike Adriadiesela. Predavači na seminaru su bili g. Yasuo Yamamoto, profesor na ZŠEM-u, i savjetnik Japanskog centra ZŠEM-a i g. Zoran Stiperski, profesor na ZŠEM-u i predsjednik Japanskog centra ZŠEM-a.Cilj seminara je bio predstavljanje izvornog japanskog managementa KAIZENA i tajna japanskog ekonomskog uspjeha.
Osnovna filozofija kaizen managementa je brzo, jednostavno i lagano, ali neprekidno poboljšanje radne učinkovitosti. Na kraju, ostvaruje se velik uspjeh. Ne postoji nikakav rizik za tvrtke pri primjeni Kaizen metode. Potrebna su mala financijska ulaganja, ali velike promjene u svojim gledištima, načinu rada i razmišljanju svih zaposlenika.
+ | = | |||
KAi | ZEN | KAIZEN | ||
Promjena | Boljitak, napredak | Neprekidno unaprijeđenje | ||
Dosadašnja iskustva pokazala su da se prijedlozi zaposlenika Adriadiesel d.d. mogu kategorizirati u osam grupa:
- Korekcija poslovnih procesa (obuhvaća sve izmjene u svim segmentima procesa proizvodnje koji nisu strogo definirani kao izmjena tehnološkog procesa);
- Uređenje radne okoline (svi prijedlozi za poboljšanje radne okoline);
- Izrada priprema (svi prijedlozi koji se odnose na izradu radioničkih priprema);
- Poboljšanje radnog mjesta (praktični prijedlozi za poboljšanje rada, a ne mogu se definirati kao unapređenje radne okoline);
- Izmjena teh.procesa (prijedlozi vezani na direktnu izmjenu procesa;
- Alati (prijedlozi za unapređenje alatne službe);
- Upravljanje ljudskim potencijalima (prijedlozi vezani na školovanja, tečajeve itd.);Izmjena obrazaca (prijedlozi za izmjenu postojećih i izradu novih obrazaca.
- Izmjena obrazaca (prijedlozi za izmjenu postojećih i izradu novih obrazaca.