Dizelski motori

ADRIADIESEL d.d. proizvodi četverotaktne srednjehodne dizelske motore prema MAN Diesel SE licenciji i motor ADRIA 40 po vlastitoj dokumentaciji.

Rezervni dijelovi

Adriadiesel d.d. proizvodi rezervne i zamjenske dijelove za motore proizvedene po licenciji ADRIA 40 od 1955. godine i rezervne dijelove za motor L23/30H rađen po licenciji MAN Diesel  SE.

Usluge i remont

Adriadiesel pruža usluge održavanja i servisa diesel motora, kompresora, pumpi te ostale energetske opreme.

Adriadiesel d.d. - ex. Jugoturbina

U skladu s čl. 550.g st. 2. ZTD-a, Plan podjele trgovačkog društva ADRIADIESEL d.d. osnivanjem novog trgovačkog društva ADRIADIESEL GREEN ENERGY dioničko društvo za izgradnju i remont održivih energetskih postrojenja je objavljen na internetskoj stranici društva s koje ga je moguće preuzeti bez naknade.

Plan podjele društva - PDF

 

Servis i popravci Adria 40 & MAN dizelskih motora diljem svijeta: 60 godina iskustva


Nudimo sljedeće proizvode:

  • Srednjehodne četverotaktne MAN Diesel & Turbo (500 kW - 3000 kW) motore (500 kW – 3000 kW)
  • Velike motore po vlastitoj dokumentaciji ADRIA 40 (6,3 MW) 
  • CPP (kontejnerske centrale / generatore na dizelski pogon) (500 kW)

i usluge :

  • rezervne dijelove za dizelske motore Adria 40 i MAN
  • uklanjanje kvarova, održavanje, servis i popravak Adria 40, MAN i drugih dizelskih motora i drugih elektroenergetskih postrojenja
  • remonte dizelskih motora
  • usluge strojne i toplinske obrade
  • cijeli niz usluga popravaka brodova, na kopnu ili na plovnim dokovima, u suradnji sa Servisnim centrom Trogir brodogradilišta Brodotrogir.

Nekoliko riječi o nama:

Tvrtka „Tvornica diesel motora“ osnovana je 1949. godine kao dio velikog industrijskog kompleksa „Jugoturbina“.
Pod nazivom „Adriadiesel“ poslujemo od 1991. godine.

Tvornica Adriadiesel d.d. proizvodi motore pod licencijom ADRIA 40 te pod licencom „MAN Diesel & Turbo“ (Njemačka) od 1998. do 2018. godine.
Od osnutka tvrtke, tijekom 60 godina postojanja, proizvedeno je i isporučeno u više od 50 zemalja širom svijeta više od 1580 motora ukupne snage preko 2.000 MW.

 

Željeli bismo biti Vaš prvi izbor za pružanje navedenih usluga i proizvoda zbog naše kvalitete, iskustva i konkurentnosti cijena.

Molimo, pošaljite nam upit ili zahtjev za ponudu, a mi ćemo Vam poslati naše najbolje cijene.

Slobodno nas kontaktirajte za sve dodatne informacije.


S poštovanjem,


dr. sc. Nenad Končar,
ADRIADIESEL d.d.
predsjednik uprave
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.                                                                                                                                                                                                                            
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Inovacije

Video sadržaj: gradnja ADRIA-40 motora od strane tvrtke Adriadiesel d.d.

Pročitano 318698 puta Posljednja izmjena: Utorak, 28 Lipanj 2022 17:21

Video sadržaj

Video sadržaj: gradnja ADRIA-40 motora od strane tvrtke Adriadiesel d.d.
Više u ovoj kategoriji: Foto galerija »
  • Usluga strojne obrade

    Adriadiesel između ostaloga nudi i usluge strojne obrade pozicija većih dimenzija, npr. CNC Portalna glodalica 66K 25 PM F4-06 je u mogućnosti obrađivati pozicije 2.5 metara visine, 2.5 metara širine te čak do 6 metara dužine i težine do 70 tona.

    Za više informacija kontraktirajte nas.

    Napisano: Četvrtak, 30 Lipanj 2022 15:38 u Blog HR
  • Galerija slika: pregled dijelova motora Adria 40 u tijeku i nakon ispitivanja
    U tijeku i nakon ispitivanja motora svi dijelovi motora kao npr. klipovi, karike, košuljice cilindra, ležajevi se demontiraju te se detaljno pregledavaju od strane inženjera Adriadiesela.
    Motor ima poseban protokol izrađen koji se popunjava sa svim izmjerama koje su snimljene u tijeku pregleda. Galerija tih dijelova motora pripremljenih je u članku.
    Napisano: Srijeda, 29 Lipanj 2022 13:41 u Blog HR
  • Koljenčasta osovina motora Adria 40

    Koljenčasta osovina motora Adria 40 u fazi montaže ležajeva i protuutega, priprema za ugradnju u motor.

    Napisano: Utorak, 28 Lipanj 2022 17:08 u Blog HR
  • Adria 40 motor u tijeku ispitivanja od strane Adriadiesela d.d.
    Adria 40 motor u tijeku ispitivanja od strane Adriadiesela d.d.
    Napisano: Ponedjeljak, 27 Lipanj 2022 15:56 u Blog HR
  • Galerija slika - motor Adria 40

    Galerija slika motora Adria 40 u tijeku sastavljanja od strane tvrtke Adriadiesel d.d.

     

    Napisano: Subota, 25 Lipanj 2022 16:34 u Blog HR
  • Adriadiesel d.d. – usluge koje nudimo

    Adriadiesel d.d. nasljednik je bivše tvornice diesel motora Jugoturbina i nastavlja s tradicijom proizvodnje diesel motora, rezervnih dijelova i druge opreme. Nudimo usluge strojne obrade dijelova od legiranih i čeličnih materijala - standardno do težine 25t, iznimno do max. 70t, uslugu toplinske obrade žarenja pozicija velikih dimenzija možemo provesti u našoj velikoj žarnoj peći (6,5 m dužina / 3,5 m širina / 2,5 visina), možemo Vam ponuditi usluge toplinske obrade pozicija: kaljenje, poboljšavanje, cementacija, nitriranje, žarenje kao i usluge zavarivanje postupcima MAG, MIG, TIG, REL izvedenih od strane certificiranih zavarivača.

    Kontakti, usluge.

    Galerija slika u članku.

    Napisano: Četvrtak, 23 Lipanj 2022 10:27 u Blog HR
  • Antonovom 124-100 iz NPP Smolensk dopremljen havarijski agregat na remont

    U ponedjeljak, 19.08.2019 iz NPP Smolensk u Rusiji, na remont je dopremljen je motor proizveden u tvornici Adriadiesel d.d., nekadašnjoj Jugoturbini, prije 42 godine. Motor je dopremio Antonov 124-100, radi se o drugom najvećem modelu aviona iz flote ukrajinskih Antonova, nakon divovskog Antonova 225 koji je prije nekoliko godina radi transporta Končarova generatora na Filipine posjetio Zagreb.Nakon 42 godine došlo je vrijeme za potpuni remont ovog 84 tone teškog motora. Tvrtka Adriadiesel d.d. je u rekordnom roku izvršila je potrebne provjere, izmjenu istrošenih dijelova te detaljano i dugotrajno ispitivanje, sve u cilju zadovoljenja strogih zahtjeva koji se stavljaju pred opremu koja se ugrađuje u nuklearnu centralu. Motor je nakon odrađenog remonta te stroge zahtjeve i ispunio te je istim avionom vraćen natrag gdje će u slučaju gašenja samoga reaktora ponovno biti korišten za pogon generatora koji opskrbljuje nuklearnu centralu energijom prijeko potrebnom za pokretanje npr. Pumpi koje hlade sami reaktor.Tvrtka Adriadiesel od svoga osnutka isporučila je ukupno 80ak takvih motora, većinom u istočnom bloku europe. Adriadiesel se bavi proizvodnjom vlastitog pomoćnog motora po vlastitoj licenci i nacrtu. Naziv tog motora je "Adria 40". Uz proizvodnju bavi se i prodajom rezervnih djelova i uslugama servisa na vlastitim motorima. Adria 40 zadovoljava sve potrebene standarde i do sada se je pokazao kao proizvod na koji se možete osloniti uvijek.

    Video link, video link.

    O Adriadieselu, kontakt.

    Napisano: Utorak, 21 Lipanj 2022 13:11 u Blog HR
  • Motor Adria 40

    Adriadiesel se bavi proizvodnjom vlastitog pomoćnog motora po vlastitoj licenci i nacrtu. Naziv tog motora je "Adria 40". Uz proizvodnju bavi se i prodajom rezervnih djelova i uslugama servisa na vlastitim motorima. Adria 40 zadovoljava sve potrebene standarde i do sada se je pokazao kao proizvod na koji se možete osloniti.

    Galerija slika je u članku.

    O nama, Kontakti

    Adriadiesel d.d. - 6600 kw Adria 40 popravak motora
    Napisano: Ponedjeljak, 20 Lipanj 2022 04:03 u Blog HR
  • 32. godine od proizvodnje 12 ZV 40/48 motora

    Na današnji dan davne 1988. godine tvrtka Jugoturbina je isporučila jedan od svojih motora pod oznakom 12 ZV 40/48 za potrebe kupca "Atomenergoexport Moskva". Tvrtka i danas postoji pod nazivom Adriadiesl i dalje se uspješno bavi proizvodnjom pomoćnih motora.

    Galerija slika u članku.

    Napisano: Petak, 17 Lipanj 2022 13:19 u Blog HR
  • Sustav energije plime i oseke osigurava čistu energiju sustavu Nove Škotske

    Sustav energije plime i oseke službeno je pokrenut i sada osigurava čistu energiju elektroenergetskom sustavu Nove Škotske, što ga čini prvIM energetakim sustavom plime i oseke koja teče u mrežu u Kanadi. Revolucionarna inicijativa Grand Passagea podržana je s 28,5 milijuna dolara financiranja od strane kanadske vlade - jedan najvećih ulaganja u energiju plime i oseke u kanadskoj povijesti. Sustainable Oceans radi na osiguravanju prvog plutajućeg niza plime i oseke u FORCE-u (Fendi Ocean Energy Research Centre). Ogromni izvor energije plime i oseke u zaljevu Fundy sadrži više od četiri puta veći od ukupnog protoka svake slatkovodne rijeke na svijetu i ima potencijal za generiranje oko 2500 megavata zelene energije. Nova Škotska je dodijelila približno 30 megavata kapaciteta kroz demonstracijsku dozvolu FORCE-a i vezove za programere kako bi demonstrirali učinkovitost, troškove i utjecaje na okoliš koji su povezani s ovim novim oblikom proizvodnje energije.

    Napisano: Srijeda, 15 Lipanj 2022 14:44 u Blog HR
  • Patentirana inovacija: mobilna hidrokintička hidroturbina, 100 turbina proizvode 10 MW-a snage
    Patentirana inovacija: mobilna hidrokintička hidroturbina, 100 turbina proizvode 10 MW-a snage
    Napisano: Srijeda, 15 Lipanj 2022 12:13 u Blog HR
  • BOEM, NOAA Koristite dronove za označavanje ugroženih kitova

    Stellwagen Bank National Marine Sanctuary of Oceanic Energy Administration (BOEM) i National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA) objavili su u srijedu uspješno digitalno akustičko označavanje 14 kitova uz obalu Massachusettsa. Sej-kit je jedan od najugroženijih velikih kitova u sjevernom Atlantiku. Ovo je prvi put da su istraživači uspješno označili ugroženu vrstu u Sjedinjenim Državama pomoću bespilotne letjelice (UAV) ili drona. Dronovi omogućuju istraživačima ciljanje određenih životinja u skupini ili označavanje skupina.

    Napisano: Utorak, 14 Lipanj 2022 16:55 u Blog HR
  • Modus lansira kontrolnu sobu Darlington za podmorsko hibridno vozilo

    Britanska tvrtka za podmorske usluge Modus pustila je u rad svoju kontrolnu sobu u Darlingtonu u Velikoj Britaniji. Lansiranje je kulminacija investicijskog plana vrijednog 24 milijuna funti (29,8 milijuna dolara). Modus koristi podmorsko hibridno autonomno podvodno vozilo (HAUV) za mapiranje podvodne topografije i pregled cjevovoda, kabela i podmorskih struktura. Vozila se mogu rasporediti na međunarodnoj razini i njima se može upravljati iz kontrolne sobe u Darlingtonu.

    Napisano: Ponedjeljak, 13 Lipanj 2022 16:26 u Blog HR
  • Ispitivanje izlijevanja nafte u SAD-u, postrojenje dobiva veliku nadogradnju

    Ohmsett je jedina organizacija u Sjedinjenim Državama koja provodi opsežna istraživanja odgovora na izlijevanje nafte i obuku o korištenju živog ulja. Također se koristi za testiranje tehnologija obnovljive energije kao što su morski hidrodinamički generatori. Kao dio tekućeg programa održavanja BSEE, Ohmsett je prošao kroz velike renovacije tijekom posljednjih osam mjeseci. Objekt se podvrgava opsežnom održavanju svakih pet godina, uključujući rastavljanje, demontažu i inspekciju glavne opreme. Atlantski komandosi američke obalne straže pomogli su BSEE-u u punjenju najvećeg spremnika za valove od 667 stopa te vrste u Sjeverna Amerika s morskom vodom iz zaljeva Sandy Hook.

    Trodnevni rad završava 24. ožujka 2022. Nastavljeno je testiranje, istraživanje i obuka za domaće i strane kupce jer je dio održavanja objekta dovršen. Klijenti su brzo rezervirali svoja mjesta i ispunili Ohmsettov raspored za ostatak godina.

    Napisano: Nedjelja, 12 Lipanj 2022 13:55 u Blog HR
  • Glosten dizajnira novi brod sa naprednom tehnologijom za istraživanje Crvenog mora

    Plovilo koje je dizajnirao Glosten zamijenit će postojeći RV Thuwal, koji je izvorno dizajniran kao ribarski brod u australskim obalnim vodama. RV će biti opremljen naprednim sustavima za pozicioniranje kako bi se omogućila dugoročna dalekosežna i autonomna primjena vozila, kao i sustavi geoznanstvenog uzorkovanja.

    Napisano: Četvrtak, 09 Lipanj 2022 15:54 u Blog HR
  • CorPower Ocean lansira C4 valni pretvarač energije

    CorPower Ocean će predstaviti svoju sljedeću generaciju C4 valnog pretvarača energije i svoj novi "CorPack koncept", koji predstavlja kamen temeljac za buduće farme energije valova. Predstavljanje će se održati 15. lipnja u Stockholmu u Švedskoj. Uređaj CorPower C4 bit će dizajniran kao dio valnog energetskog niza s četiri sustava koji se nalazi uz obalu Agusadura.

    Napisano: Srijeda, 08 Lipanj 2022 17:12 u Blog HR
  • CRP Subsea ulaže je u novu precizno projektiranu proizvodnu ćeliju

    CRP Subsea uložio je u novu precizno projektiranu proizvodnu ćeliju kako bi podržao svoje rastuće proizvodne potrebe. Namjenska ćelija proširila je svoje mogućnosti obrade uvođenjem 5-osnog CNC (kompjutersko numeričko upravljanje) stroja i 3-osnog tokarskog centra. Jedinica će se koristiti za izradu unutarnjih stezaljki distribuiranih modula uzgona.

    Napisano: Utorak, 07 Lipanj 2022 15:22 u Blog HR
  • Greensea kupuje C-2 liniju robota za kretanje po morskom dnu

    Bayonet Ocean Vehicles nastao je nakon akvizicije C-2 Innovations linije podvodnih robota za kretanje po morskom dnu. Sa sjedištem u Plymouthu, Massachusetts, tvrtka s Greenseaom dijeli novouređeni proizvodni pogon od 17.000 četvornih stopa s pristupom uz obalu za testiranje i obuku tijekom cijele godine. Roboti su preimenovani u vozila Bayonet 150, Bayonet 250 i Bayonet 350. Njihove primjene uključuju amfibijske operacije i obalno ratovanje, kao što je otkrivanje mina i čišćenje mina.

    Napisano: Ponedjeljak, 06 Lipanj 2022 14:44 u Blog HR
  • Znanstveni napredak

    Kroz godine rada i iskustva u rješavanju konstrukcijskih i proizvodnih problema, sve se više znanosti unašalo u proizvode i postupke. Sve češće se koristila vlastito razvijena elektronika, razvojni labaratorij, računalni programi te informatika i organizacija podržana računalima. Krajem 60-ih osnovana je jedinica "Istraživanje i razvoj", a krajem 70-ih "Institut Jugoturbine". Razvoj osnovnih proizvoda ostao je u radnim organizacijama proizvodnje parnih turbina, motora i pumpi, ali je sve više labaratorija, računalnih kapaciteta, razvojnih i investicionih inžinjera bilo koncentrirano u Institutu, koji je sredinom 80-ih dosegao brojku od 330 zaposlenih.

    Napisano: Petak, 03 Lipanj 2022 16:09 u Blog HR
  • Obrazovanje radnika

    Obrazovanje kao jedna od najbitnijih odrednica opstanka tvornice bilo je nedorečeno, bez cjelovite koncepcije, s nedovoljnim brojem i neusklađenom strukturom zaposlenih. Za primjer neka posluži informacija da je tvrtka u trenucima financijske krize zapošljavala 35 diplomiranih inžinjera strojarstva što je još uvijek bilo nedovoljno s obzirom na obim proizvodnje. Zbog potrebe za radnicima definiran je cjelovit i obuhvatan program potpore obrazovanju i angažiranju radnika.

    Napisano: Petak, 03 Lipanj 2022 16:07 u Blog HR
  • Tržište brodskih dizel motora u Sjevernoj Americi zabilježit će visok rast do 2027

    Očekuje se da će tržišni udio brodskih dizel motora brzo rasti zahvaljujući rastućoj ekološkoj svijesti i sve većim naporima za naknadnu ugradnju. Različite vladine mjere za smanjenje onečišćenja mora diljem ECA-e mogu utjecati na potražnju za motorima s niskim emisijama. Smanjenje emisija CO2 i pristupačne cijene na ekonomski održivim lokacijama neki su od ključnih čimbenika koji pokreću instalacije proizvoda. Očekuje se da će američka industrija brodskog dizela značajno rasti do 2027. kako se situacija normalizira. Rastuće uvozne i izvozne aktivnosti, te naknadni napori na istraživanju kako bi se zadovoljila sve veća potražnja za dizelskim gorivom, vjerojatno će pozitivno utjecati na izglede industrije u razdoblju 2021.-2027. Pogoršanje cijena sirove nafte pogoduje upotrebi dizela zbog njegove veće učinkovitosti u usporedbi s trenutnim alternativama.

    Napisano: Srijeda, 01 Lipanj 2022 12:54 u Blog HR
  • MAN Energy Solutions: ME-GI motori za CLdN plovila

    MAN Energy Solutions dobio je narudžbu za četiri MAN B&W 6S60ME-GI motora s dvostrukim gorivom za izgradnju dva hibridna Ro-Ro plovila od 8.000 staza za CLdN. Svako plovilo također će biti opremljeno električnim pogonskim motorima od 2 × 6 MW, što će plovilu omogućiti održavanje radne brzine od 16-17 čvorova u potpuno električnom načinu rada. Nove zgrade dodatno će smanjiti intenzitet ugljika za 40% uz ispunjavanje standarda NOx Tier III. Ljudska energetska rješenja. Motor ME-GI (-Gas Injection) postavlja novi industrijski standard za dvotaktne pogonske motore na ro-ro, PCTC, kontejnerskim brodovima, brodovima za rasuti teret, tankerima i LNG brodovima.

    Motori ME-Gi isporučuju najniže emisije CO2 i istjecanja metana u industriji za brodove na LNG gorivo. Dizelski princip osigurava 100% pouzdan rad tijekom promjena opterećenja plinom s dodanom samo normalnom količinom pilot ulja.

    Napisano: Srijeda, 01 Lipanj 2022 12:49 u Blog HR
  • Flota Nauticus: Pokrenuta robotska površinska, podmorska flota

    Nauticus Robotics Inc. najavio je početnu proizvodnju Nauticus flote, robotske mornarice od 20 pari Hydronaut - Aquanaut. Ovi tandemski parovi bit će raspoređeni u više offshore industrija, služeći aplikacijama u rasponu od podmorskog održavanja i intervencija do prikupljanja podataka. Prvi roboti bit će isporučeni u četvrtom tromjesečju 2022., a ostali do kraja 2024. godine.

    Napisano: Ponedjeljak, 30 Svibanj 2022 17:37 u Blog HR
  • Tehnička, tehnološka i znanstvena dostignuća Jugoturbine

    Konstrukcija i proizvodnja velikih parnih turbina, dizelskih motora i centrifugalnih pumpi, tehnički, tehnološki i znanstveni je izazov kakav si mogu priuštiti samo velike ili razvijene zemlje, kakova Jugoslavija u 1949, 1954 ali i kasnije nije bila. To znači da je trud, entuzijazam i znanje zaposlenih inženjera, tehničara bio znatno iznad prosjeka Jugoslavije.
    Da bi se konstruirala parna turbina, potrebno je znati proračune termodinamike, čvrstoće materijala, teorije...
    U razvoju turbina, motora, laboratorija sudjelovali su razni stručnjaci, npr: prof. Ernest Kraft, ing. A. Ošlag, ing. J Bašić, ing. S Todorovski, prof. M. Mikulić, ing. I. Gojak, ing. I. Tudić...

    Napisano: Četvrtak, 26 Svibanj 2022 17:59 u Blog HR
  • Rutinsko održavanje

    Kada je u pitanju rutinsko održavanje s niskim udjelom, MAN L28 / 32 nudi veliku prednost s 20 000 sati između remonta kada se radi na HFO. Niska razina deformacije i niska razina mehaničkih naprezanja (tj. male brzine trošenja) postižu se njegovom čvrstom strukturom motora i dovoljno dimenzioniranim hodnim mehanizmom.

    Napisano: Četvrtak, 26 Svibanj 2022 17:58 u Blog HR
  • Zanimljivosti vezane uz Jugoturbinu

    Jugoturbina je radila na zadovoljenju svojih djelatnika ne samo kroz uvjete na poslu nego i na poboljašnju životnih standarada svih svojih djelatnika a i ostalih građana Karlovca. Tako je Jugoturbina kroz godine svog poslovanja organizirala razne izlete i druženja (Ples na Plitvicama), otvorila je radničko odmaralište u Punatu na Krlu, izgradila dječje igralište na Švarči, te u Karlovcu organizirala radničke sportske igre.

    Napisano: Utorak, 24 Svibanj 2022 19:16 u Blog HR
  • Prvi SULZER 12 ZV 40/48 motor

    Davne 1976. godine u Hrvatskoj a točnije u gradu na četiri rijeke Karlovcu je proizveden prvi pomoćni motor po licenci SULZER s oznakom 12 ZV 40/48, te u Karlovcu i danas postoji tvrtka čije ime je Adriadiesel koja je zadužena za održavanje i opskrbu rezervnim djelovima tog motora kao i svih proizvedenih poslije njega.

    Napisano: Utorak, 24 Svibanj 2022 19:12 u Blog HR
  • Koncepti lokomotiva s dvostrukim gorivom

    G-volution i SBL-Rail predstavljaju koncepte evolucije dvostrukog goriva za lokomotive klase 37, klase 59 i klase 66. Motori s dva goriva koriste kompresijsko paljenje i istovremeno sagorevaju dva goriva. Ovaj rad pokazuje kako se dizelsko gorivo može zamijeniti obnovljivim gorivima s neto nultom emisijom ugljika. Originalni dizelski spremnici zamijenjeni su manjim i ugrađeni su cilindri za biometan ili biopropan ili vodik. U usporedbi s originalnim dvotaktnim EMD motorom, novi četverotaktni motor s dva goriva ima 10% smanjenje potrošnje goriva. Ako je ugrađen filtar za čestice dizela (DPF), motor će trošiti manje vremena reagirajući na povećanje protutlaka kada se DPF napuni. Simulacije rute dovršene su korištenjem OTMR-a koje su osigurali ti operateri lokomotiva u kombinaciji s motorima s dvostrukim gorivom.

    Napisano: Petak, 20 Svibanj 2022 15:39 u Blog HR
  • Wärtsilä proizvela motor s dvostrukim gorivom koji je spreman za budućnost

    Motor Wärtsilä 46TS-DF najnoviji je motor s više goriva tvrtke koji može raditi na LNG, smanjujući onečišćenje zraka, a istovremeno pruža održivu osnovu za buduću dekarbonizaciju putem biološkog ili sintetičkog metana. Prema tehnološkoj tvrtki, motor je razvijen s fokus na ekonomičnost, ekološke performanse i fleksibilnost goriva, uvodeći novu eru brodskih motora srednje brzine. U travnju 2021. brodogradilište Chantiers de l'Atlantique primilo je prvu narudžbu ovog tipa motora od Royal Caribbean Cruises. Motori će biti instaliran na najnoviji brod klase Oasis, Ocean Utopia. Plovilo je trenutno u izgradnji i imat će šest Wärtsilä 46TS-DF motora s jedinicama plinskih ventila i reduktorima NOx.

    Napisano: Četvrtak, 19 Svibanj 2022 15:40 u Blog HR
  • Pouzdani i robusni

    MAN 28 / 32S dizajniran je za stacionarne elektrane. To je pouzdan i robustan model motora koji može raditi na raznim tekućim gorivima. 28/32 ispunjava sva ograničenja emisije s potencijalom za daljnju obradu ispušnih plinova i može pružiti snagu do 4.230 kWm.

    Napisano: Srijeda, 18 Svibanj 2022 13:51 u Blog HR
  • Čisto gorivo

    Upotreba goriva koje gori čisto, poput ukapljenog prirodnog plina (LNG), postaje sve atraktivnija opcija jer udovoljava svim zahtjevima za emisijom. Štoviše, fluktuacije na tržištu goriva prisiljavaju vlasnike postrojenja da preispitaju svoje mogućnosti kada je u pitanju odabir pravog goriva. Motori na dva goriva MAN 32 / 40DF, MAN 48 / 60DF, MAN L28 / 32DF, MAN L23 / 30DF, MAN L35 / 44DF, MAN 51 / 60DF, mogu jednostavno prebacivati između plinskih i tekućih goriva koja nude veliku prednost kada je u pitanju izravnavanje krivulje potrošnje goriva i smanjenje emisija. Vlasnici postrojenja mogu dodatno profitirati od niskih troškova rada i održavanja ovih motora zahvaljujući sagorijevanju čistijih goriva što rezultira čišćim dijelovima motora.

    Napisano: Srijeda, 18 Svibanj 2022 13:45 u Blog HR
  • Metanol kao rješenje s nultom emisijom za brodove?

    Sljedeće godine bit će porinut prvi MAERSK-ov brod-kontejner koji radi na zeleni metanol, a 2024. i 2025. slijedi 12 brodova od 16.000 TEU. Odlučili smo riješiti ovaj problem naručivanjem našeg prvog i još dvanaest novih brodova. To će potaknuti razvoj na strani proizvodnje, rekla je Berit Hinneman, voditeljica poslovnog razvoja za dekarbonizaciju u MAERSK-u. Kaj Portin, generalni direktor održivih goriva i dekarbonizacije u Wärtsilä Finland, predstavio je njihov rad na metanolu. Dva tankera prevoze metanol s dobrim rezultatima. Projekti HyMethShip i FASTWATER imaju za cilj pokazati izvedivost rekonstrukcije i nove gradnje brodova za rad na hidroelektranu. Edman Tsang sa Sveučilišta u Oxfordu predstavio je rad u sintezi metanola u tijeku. To bi omogućilo korištenje baterija za spremnike većeg dometa, ali bi u isto vrijeme imalo mnoge prednosti u rukovanju i distribuciji goriva.

    Napisano: Ponedjeljak, 16 Svibanj 2022 10:48 u Blog HR
  • Učinci dvostrukog goriva na performanse, emisiju i energetsko-eksergijske karakteristike

    Izobutanol je ubrizgan u ulazni otvor u prethodno pomiješanim energetskim omjerima (PER) od 10%, 20% i 30%. Dizel, B20 i B100 su gorivo s izravnim ubrizgavanjem. DFC smanjuje emisije dušikovog oksida (NOx) pri umjerenim opterećenjima u usporedbi s CCM. U usporedbi s CCM, emisije dimnih plinova dizelskog DFC-a pod nazivnim opterećenjem smanjene su za 10,15%, 22,12% i 7,40%. Pri 30% PER, eksergijska učinkovitost D FC za B20 povećava se za 0,91, 5,23, 3,65, 1,22 i 6,14% s 20% na 100% opterećenja, respektivno.

    Napisano: Petak, 13 Svibanj 2022 10:49 u Blog HR
  • Lansiran motor koji pokreće vodik

    BEH2YDRO je zajednički pothvat između Anglo Belgian Corp. i CMB.TECH. Asortiman motora sa 100% vodikom razvijen je za teške primjene s rasponom snage od 1 MW do 2,6 MW. Kao glavni pogoni ili u kombinaciji s alternatorima, oni su pouzdan i 100% ekološki prihvatljiv izvor energije za brodove, bušilice ili druge pomorske primjene. BEH2YDRO 100% vodikov motor koristi dokazanu tehnologiju dizajniranu da osigura dugotrajan učinkovit rad. Veliki trošak je uglavnom u plinskoj cijevi za dovođenje vodika na motor na siguran i kontroliran način. Vjerujemo da će ovaj trošak naglo pasti tijekom sljedećih nekoliko godina kako se potrošnja povećava.

    Napisano: Četvrtak, 12 Svibanj 2022 07:36 u Blog HR
  • Plinskoturbinska elektrana dobiva rekonstrukciju vodika

    Thomassen Energy će koristiti svoj HyFlex LEC-III sustav izgaranja za naknadnu ugradnju jedne od plinskih turbina u Uniperovoj elektrani Rotterdam Capelle (RoCa). Elektrana RoCa nalazi se u nizozemskoj pokrajini Južna Nizozemska i ima neto kapacitet proizvodnje električne energije od 264 MW. U 2023. Uniper planira prebaciti izvor goriva za tvornicu RoCa s prirodnog plina Groningen na opskrbu visokokalorijskim plinom. Thomassenovo rješenje za naknadnu ugradnju H2fuel-flex uspješno radi na tri turbine Frame 9E na drugom mjestu za kupca u Nizozemskoj od 2018.

    Napisano: Srijeda, 11 Svibanj 2022 06:56 u Blog HR
  • Modularne elektrane

    Adriadiesel je već dugi niz godina glavni dobavljač kontejnerskih elektrana po principu ključ u ruke u pomorskoj i stacionarnoj primjeni. Adriadiesel redovito izvodi složene projekte uključujući izgradnju kontejnerskih energetskih objekata po principu „ključ u ruke“ s vlastitom strukturom iskusnih inženjera, montažerskog osoblja i timova za upravljanje projektima. Motori MAN L21/31 s rasponom snage od 1460 kWe i 1672 kWe, koji su trenutno na našim zalihama, spremni su za skladištenje u kontejnerima za vaše potrebe snage.

    Napisano: Utorak, 10 Svibanj 2022 11:29 u Blog HR
  • Saab Seaeye će na OTC-u predstaviti "pionirski" električni manipulator

    Proizvođač ROV Saab Seaeye izjavio je u ponedjeljak da će predstaviti svoj novi, iznimno moćan i inteligentan električni manipulator na konferenciji o morskoj tehnologiji u Houstonu, od 2. do 5. svibnja 2022. Mikronska preciznost eM1-7 proizlazi iz činjenice da svaki od njegovih sedam zglobova ima iznimno preciznu povratnu informaciju o sili i položaju u kombinaciji s vlastitim distribuiranim mikroprocesorima.

    Napisano: Utorak, 10 Svibanj 2022 06:25 u Blog HR
  • Ulstein cilja na krstarenje s nultim emisijama s Ulsteinom Thorom

    Ulstein je predstavio koncept plovila za koji tvrdi da može pretvoriti viziju krstarenja s nultim emisijama u stvarnost. Dizajn od 149 m 3R sadržavat će reaktor otopljene soli s torijem (MSR) za proizvodnju velikih količina čiste, sigurne električne energije. To brodu omogućuje rad kao power bank/punjač za nove brodove za krstarenje na baterije.

    Napisano: Ponedjeljak, 09 Svibanj 2022 04:42 u Blog HR
  • Robot samostalno obavio pregled vijaka vjetroelektrane

    Heksapod robot pokazao je kako može autonomno pregledati vijke vjetroturbine bez potrebe da tehničari olabave i ponovno zategnu tisuće vijaka na svakoj vjetroturbini. Robot će također smanjiti vrijeme održavanja, kritične strukturne kvarove i produžiti život turbina na moru. Projekt izvode BladeBUG i EchoBolt, oba brzorastuća mala i srednja poduzeća u Velikoj Britaniji s vlastitom neovisnom tehnologijom. BladeBUG i EchoBolt završili su uspješna ispitivanja u Nacionalnom centru za obnovljivu energiju ORE Catapult u Bryceu i njihovoj demonstracijskoj turbini Levenmouth. Ova suradnja pruža im dodatni proizvod koji će dodati impresivnom popisu rješenja za industriju energije vjetra. To također dokazuje da jedna platforma poput BladeBUG-a može nastaviti obavljati više funkcija u vjetroelektranama.

    Napisano: Petak, 06 Svibanj 2022 04:22 u Blog HR
  • MAN dobavlja motore za RoRo brodove

    MAN Energy Solutions isporučit će četiri MAN B&W 6S60ME-GI motora s dvostrukim gorivom za dva hibridna ro-ro plovila od 8.000 traka za luksemburšku brodarsku grupu CLdN. U usporedbi s najvećim brodovima koji su trenutno u službi, novi će brodovi dodatno smanjiti intenzitet ugljika za 40% dok će zadovoljiti standarde NOx Tier III. Dva broda od 234 metra planirana su za isporuku u prvoj polovici 2025. godine.

    Napisano: Četvrtak, 05 Svibanj 2022 06:06 u Blog HR