Motor Sulzer ZV 40/48 uključuje napredne komponente poput podloge za dvostruki nepovratni ventil (K 46531), označene šifrom K 46485. Ova podloga ima ključnu ulogu u osiguravanju pravilnog postavljanja i rada dvostrukog nepovratnog ventila, koji je ključan za sprječavanje povratnog toka i održavanje optimalnog tlaka u sustavu motora. Osiguravanjem sigurne i izdržljive podloge, ovaj dio doprinosi pouzdanosti i učinkovitosti motora, podržavajući njegovu izvedbu u zahtjevnim pomorskim i industrijskim aplikacijama.
Sulzer ZV 40/48 je robustan brodski dizelski motor poznat po pouzdanosti u zahtjevnim uvjetima. Torzijska opruga za osovinu, označena kao K 46166 sa šifrom K 46185, ključna je komponenta dizajnirana za apsorbiranje i ublažavanje torzijskih vibracija tijekom rada motora. Ova opruga igra ključnu ulogu u održavanju glatkog prijenosa momenta i smanjenju stresa na osovinu motora i povezane sustave. Pravilno održavanje i pravovremena zamjena ovog dijela osiguravaju optimalnu učinkovitost motora, trajnost i smanjenje rizika od mehaničkih kvarova.
Motor Sulzer ZV 40/48 oslanja se na precizne komponente poput prstena za podešavanje osovine, označenog šifrom K 46176. Ovaj ključni dio osigurava pravilno poravnanje i pozicioniranje osovine motora, omogućujući glatku rotaciju i smanjujući trošenje povezanih dijelova. Pravilno poravnanje koje pruža prsten za podešavanje ključno je za održavanje učinkovitosti motora, smanjenje mehaničkog stresa i sprječavanje potencijalnih operativnih problema. Redoviti pregledi i održavanje ovog dijela ključni su za pouzdan rad i dugovječnost motora Sulzer ZV 40/48.
Brodski dizelski motor Sulzer ZV 40/48 opremljen je utornim perom za osovinu, s brojem dijela K 46166 i brojem koda K 46205. Ovo utorno pero je ključna komponenta koja omogućuje prijenos momenta između osovine i ostalih rotirajućih dijelova motora, osiguravajući glatki prijenos snage i precizno poravnanje. Dizajnirana za dugovječnost i preciznost, utorna pera ima ključnu ulogu u očuvanju mehaničkog integriteta motora, smanjujući rizik od proklizavanja ili neusklađenosti tijekom rada. Pravilno održavanje i ugradnja ovog dijela ključni su za učinkovitost i dugotrajan rad motora.
Motor Sulzer ZV 40/48 ima ključni sigurnosni mehanizam poznat kao zaštita od prekomjerne brzine, koji sprječava da motor premaši dozvoljene okretaje, što bi moglo dovesti do ozbiljnih oštećenja. Poluga za zaštitu od prekomjerne brzine, označena brojem koda K 46154, igra ključnu ulogu u aktiviranju ovog zaštitnog sustava, pokrećući mehanizam u slučaju prekomjerne brzine. Ova poluga osigurava pravovremeno isključenje motora ili smanjenje brzine, sprječavajući mehaničke kvarove ili nezgode, čime pridonosi sigurnosti i pouzdanosti motora tijekom morskih operacija.
Sulzer ZV 40/48 brodski dizelski motor opremljen je cilindričnim klinom za pogonski kotač, s brojem dijela K 46131 i brojem koda K 46132. Ovaj cilindrični klin je ključna komponenta koja osigurava sigurno povezivanje i glatko okretanje pogonskog kotača unutar motora, učinkovito prenoseći mehaničku snagu. Pravilna instalacija i redoviti pregledi ovog klina su ključni za sprječavanje trošenja, neusklađenosti ili kvara, čime se osigurava pouzdanost i optimalna izvedba motora u zahtjevnim morskim uvjetima.