Kompletan turbopunjač ključni je element za poboljšanje performansi MAN L21/31 motora. Komprimira usisni zrak, povećavajući njegovu gustoću za učinkovitije izgaranje. Ovaj proces značajno povećava snagu motora i ekonomičnost goriva te smanjuje emisije. Dobro održavan turbopunjač nužan je za postizanje dizajniranih performansi i radne ekonomičnosti motora.
Radni klipovi i skupine klipnjača ključni su pokretni sklopovi unutar MAN L21/31 motora. Klipovi pretvaraju energiju izgaranja u mehanički pokret, dok klipnjače prenose tu silu na radilicu. Visoka kvaliteta izrade i precizna montaža ovih skupina presudni su za minimalno habanje, održavanje ravnoteže motora i osiguranje optimalne snage i pouzdanosti.
Okvir motora je temeljna struktura MAN L21/31 motora. Podupire i drži sve glavne dijelove motora u preciznom poravnanju, osiguravajući strukturni integritet tijekom rada. Robustan okvir motora smanjuje vibracije i mehanička opterećenja, pridonoseći trajnosti i glatkom radu motora, osobito u uvjetima velikih opterećenja.
Zupčanik s kodom K 71030 je precizno obrađena komponenta koja pogoni pumpu za ulje u dizelskom motoru Sulzer ZV40/48. Njegovi točno izrezani zubi uklapaju se s pratećim zupčanikom kako bi stvarali protok i tlak potrebne za podmazivanje motora. Izrađen od kaljenog, otpornog na habanje čelika, zupčanik podnosi velika opterećenja i visoke brzine vrtnje, osiguravajući pouzdanu isporuku ulja kritičnim ležajevima i brtvama. Redovita provjera habanja i zazora zupčanika pomaže u održavanju optimalnog podmazivanja i sprječava prerano trošenje motora.
Tlačna opruga pod šifrom K 74135 osigurava potrebni prednateg unutar pumpe za prijenos goriva motora Sulzer ZV40/48, održavajući stalni kontakt pomičnih dijelova i kompenzirajući trošenje kroz vrijeme. Njezin kalibrirani nateg jamči ispravno zaptivanje ventila i brtvi, održavajući stalni tlak goriva i sprječavajući pulsiranje. Izrađena od legure otpornog na zamor, opruga izdržava zahtjeve visoke cikličnosti i toplinske promjene tipične za kontinuirani rad pumpe. Njezin ispravan rad ključan je za učinkovitost sustava goriva i odziv motora.
Potporni prsten s oznakom K 74131 ključni je strukturni element u pumpi za prijenos goriva motora Sulzer ZV40/48. Smješten između kućišta pumpe i nosača, osigurava precizno poravnanje i apsorpciju radijalnih te aksijalnih opterećenja tijekom rada. Držeći sklop pumpe čvrsto centriranim, prsten umanjuje vibracije i habanje unutarnjih dijelova. Izrađen od visokokvalitetnog, korozijski otpornog materijala, jamči dugoročnu stabilnost i pridonosi pouzdanom protoku goriva u zahtjevnim pomorskim i industrijskim uvjetima.