Dizelski motori

ADRIADIESEL d.d. proizvodi četverotaktne srednjehodne dizelske motore prema MAN Diesel SE licenciji i motor ADRIA 40 po vlastitoj dokumentaciji.

Rezervni dijelovi

Adriadiesel d.d. proizvodi rezervne i zamjenske dijelove za motore proizvedene po licenciji ADRIA 40 od 1955. godine i rezervne dijelove za motor L23/30H rađen po licenciji MAN Diesel  SE.

Usluge i remont

Adriadiesel pruža usluge održavanja i servisa diesel motora, kompresora, pumpi te ostale energetske opreme.

Adriadiesel d.d. - ex. Jugoturbina

U skladu s čl. 550.g st. 2. ZTD-a, Plan podjele trgovačkog društva ADRIADIESEL d.d. osnivanjem novog trgovačkog društva ADRIADIESEL GREEN ENERGY dioničko društvo za izgradnju i remont održivih energetskih postrojenja je objavljen na internetskoj stranici društva s koje ga je moguće preuzeti bez naknade.

Plan podjele društva - PDF

 

Servis i popravci Adria 40 & MAN dizelskih motora diljem svijeta: 60 godina iskustva


Nudimo sljedeće proizvode:

  • Srednjehodne četverotaktne MAN Diesel & Turbo (500 kW - 3000 kW) motore (500 kW – 3000 kW)
  • Velike motore po vlastitoj dokumentaciji ADRIA 40 (6,3 MW) 
  • CPP (kontejnerske centrale / generatore na dizelski pogon) (500 kW)

i usluge :

  • rezervne dijelove za dizelske motore Adria 40 i MAN
  • uklanjanje kvarova, održavanje, servis i popravak Adria 40, MAN i drugih dizelskih motora i drugih elektroenergetskih postrojenja
  • remonte dizelskih motora
  • usluge strojne i toplinske obrade
  • cijeli niz usluga popravaka brodova, na kopnu ili na plovnim dokovima, u suradnji sa Servisnim centrom Trogir brodogradilišta Brodotrogir.

Nekoliko riječi o nama:

Tvrtka „Tvornica diesel motora“ osnovana je 1949. godine kao dio velikog industrijskog kompleksa „Jugoturbina“.
Pod nazivom „Adriadiesel“ poslujemo od 1991. godine.

Tvornica Adriadiesel d.d. proizvodi motore pod licencijom ADRIA 40 te pod licencom „MAN Diesel & Turbo“ (Njemačka) od 1998. do 2018. godine.
Od osnutka tvrtke, tijekom 60 godina postojanja, proizvedeno je i isporučeno u više od 50 zemalja širom svijeta više od 1580 motora ukupne snage preko 2.000 MW.

Adriadiesel brošure, profil kompanije - materijale možete pogledati na linku.   Specifikacije raznih motora možete pogledati na linku.

Željeli bismo biti Vaš prvi izbor za pružanje navedenih usluga i proizvoda zbog naše kvalitete, iskustva i konkurentnosti cijena.

Molimo, pošaljite nam upit ili zahtjev za ponudu, a mi ćemo Vam poslati naše najbolje cijene.

Slobodno nas kontaktirajte za sve dodatne informacije.


S poštovanjem,


dr. sc. Nenad Končar,
ADRIADIESEL d.d.
predsjednik uprave
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.                                                                                                                                                                                                                            
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Inovacije

Video sadržaj: gradnja ADRIA-40 motora od strane tvrtke Adriadiesel d.d.

Pročitano 483687 puta Posljednja izmjena: Ponedjeljak, 03 Lipanj 2024 19:16

Video sadržaj

Video sadržaj: gradnja ADRIA-40 motora od strane tvrtke Adriadiesel d.d.
Više u ovoj kategoriji: Foto galerija »
  • MAN L21/31; Ručka (Kod 11.49049-0624.0)

    Ručka, kod 11.49049-0624.0, praktičan je alat koji se koristi tijekom održavanja i rada MAN L21/31 motora. Dizajnirana za jednostavno rukovanje i manevriranje, pruža tehničarima bolju kontrolu pri montaži, pozicioniranju ili podešavanju dijelova. Dobro dizajnirana ručka poboljšava sigurnost i ergonomiju te doprinosi bržem i učinkovitijem održavanju.

    Napisano: Četvrtak, 11 Rujan 2025 12:24 u Blog HR
  • MAN L21/31; Uređaj za podešavanje (Kod 11.49021-1206-1.0)

    Uređaj za podešavanje, kod 11.49021-1206-1.0, ključni je alat za kalibraciju i precizna podešavanja na MAN L21/31 motoru. Omogućuje inženjerima usklađivanje i fino podešavanje komponenti poput ventila, mehanizama vremena i sustava ubrizgavanja. Pravilna uporaba uređaja osigurava optimalne performanse motora, smanjuje trošenje i povećava učinkovitost goriva. To je važan alat za održavanje dugoročne pouzdanosti i sigurnosti rada motora.

    Napisano: Četvrtak, 11 Rujan 2025 12:23 u Blog HR
  • MAN L21/31; Kutijasti ključ za montažu (Kod 11.49001-0530.A)

    Kutijasti ključ za montažu, kod 11.49001-0530.A, specijalizirani je alat namijenjen preciznoj montaži i demontaži ključnih komponenti MAN L21/31 motora. Njegova robusna konstrukcija osigurava pouzdanost pri teškoj upotrebi, dok prilagođeni dizajn jamči savršenu kompatibilnost s vijcima i spojnicama motora. Korištenje ispravnog ključa ključno je za održavanje točnosti zakretnog momenta, sprječavanje oštećenja i sigurnu te učinkovitu provedbu održavanja.

    Napisano: Četvrtak, 11 Rujan 2025 12:21 u Blog HR
  • Čahura za maticu K 27039 (Šifra K 27040)

    Čahura K 27040 mali je, ali važan nosač/razmaknik koji se postavlja preko ili oko matice K 27039 radi ispravnog aksijalnog pozicioniranja, zaštite navoja i ravnomjernog prijenosa zateznih opterećenja u sklopu Sulzer ZV40/48. Često se koristi tamo gdje matica oslanja na mekšu površinu ili je potreban kontrolirani odstup, čime čahura sprječava smicanje navoja i pomaže održati kompresiju brtvi pod vibracijama i temperaturnim ciklusima. Izrađena od korozijski otpornog metala i provjeravana na habanje ili deformacije tijekom servisa, zamjena umorne čahure K 27040 je povoljan način zaštite integriteta pričvršćenja i sprječavanja otpuštanja ili curenja.

    Napisano: Četvrtak, 11 Rujan 2025 11:24 u Blog HR
  • Vođica ventila (Šifra K 27112)

    Vodilo ventila K 27112 je precizni otvor koji locira i stabilizira vratilo ventila u glavi cilindra ili kućištu ventila Sulzer ZV40/48, osiguravajući dosljedno aksijalno kretanje i ispravnu geometriju sjedala. Obično izrađeno od kaljenog, otpornog na habanje materijala (često bronca ili obloženi čelik) i obrađeno u strogim tolerancijama, vodilo kontrolira uljni film, ograničava bočno luftenje i pomaže u odvodu topline s vratila ventila. Trošenje, ogrebotine ili povećani zazor u vodilu dovode do podrhtavanja ventila, lošeg brtvljenja i ubrzanog trošenja sjedala — praćenje stanja vodila i zamjena ili uložak K 27112 kada se prijeđu granice produžuje vijek ventila i stabilnost izgaranja.

    Napisano: Četvrtak, 11 Rujan 2025 11:22 u Blog HR
  • Injekcijski ventil, kompletan (Šifra K 27200)

    Kompletan injekcijski ventil K 27200 precizan je sklop u srcu sustava goriva Sulzer ZV40/48, zadužen za isporuku pravilno tempiranog i odmjerenog goriva u komoru za izgaranje. Izrađen kao usklađena jedinica (tijelo, igla/sjedalo, opruge, brtve i montažni pribor), projektiran je da izdrži visoke tlakove, brze temperaturne cikluse i agresivna goriva, pri čemu osigurava precizan uzorak raspršivanja za učinkovito izgaranje. Budući da injektori izravno utječu na snagu, emisije i potrošnju goriva, rutinski pregledi, čišćenje i zamjena istrošenih brtvi ili igli su nužni — ugradnja tvornički usklađenog sklopa K 27200 vraća izvornu izvedbu i skraćuje vrijeme otklanjanja kvarova.

    Napisano: Četvrtak, 11 Rujan 2025 11:21 u Blog HR
  • MAN L21/31; Podešavanje zazora ventila (Kod 11.49022-0253-1.A)

    Podešavanje zazora ventila, kod 11.49022-0253-1.A, još je jedan važan postupak u održavanju pouzdanosti MAN L21/31 motora. Ispravan zazor ventila jamči da se ventili otvaraju i zatvaraju u pravim intervalima, bez prevelikog zazora ili preuskog spoja. Ako se zanemari, nepravilan zazor može dovesti do smanjene učinkovitosti, pregrijavanja ili čak mehaničkog kvara. Redovito podešavanje zazora ventila ključno je za nesmetan rad, optimalnu snagu i dugotrajan vijek trajanja motora.

    Napisano: Utorak, 09 Rujan 2025 12:18 u Blog HR
  • MAN L21/31; Kontrola i podešavanje ventila (Kod M5080110-14.0)

    Kontrola i podešavanje ventila, kod M5080110-14.0, ključan je postupak održavanja MAN L21/31 motora. Ispravno podešavanje ventila osigurava pravilan trenutak usisa i ispuha, što izravno utječe na učinkovitost izgaranja i ukupne performanse motora. Redoviti pregled i podešavanje sprječavaju pretjerano trošenje, smanjuju potrošnju goriva i produžuju vijek trajanja ventila i povezanih dijelova.

    Napisano: Utorak, 09 Rujan 2025 12:17 u Blog HR
  • MAN L21/31; Ključ (Kod 1.49001-0529 1.A)

    Ključ, kod 1.49001-0529 1.A, specijalizirani je alat namijenjen za uporabu s MAN L21/31 motorom, osiguravajući precizno zatezanje i otpuštanje kritičnih vijaka. Održavanje motora zahtijeva alate izrađene prema točnim specifikacijama, a ovaj ključ pruža izdržljivost i preciznost potrebnu za servisiranje dijelova pod velikim mehaničkim opterećenjima. Korištenje odgovarajućeg ključa pomaže održavanju ispravnih razina zakretnog momenta, sprječava oštećenja dijelova i omogućuje siguran i učinkovit rad motora.

    Napisano: Utorak, 09 Rujan 2025 12:15 u Blog HR
  • Dvodijelni prsten za zračne grane (Šifra K 67013)

    Dvodijelni prsten K 67013 je razdvojivi/priključni tip prstena koji se koristi na spojevima zračnih grana motora kako bi se mogao montirati oko kanala ili cijevi bez rastavljanja dugih vodova. Njegova dvodijelna konstrukcija omogućuje brzu ugradnju i osigurava jednoliku silu stiskanja oko prirubnica ili crijeva, smanjujući curenja zraka i otpuštanje uzrokovano vibracijama. Izrađen od korozijski otpornog metala ili prešanog čelika, prsten je važan za održavanje učinkovitosti usisa ili ispiranja; tijekom redovitog servisa provjerite iskrivljenja, koroziju i opuštene učvršćivače kako biste očuvali performanse zračnog sustava.

    Napisano: Utorak, 09 Rujan 2025 12:04 u Blog HR
  • O-prsten za držač mlaznice (Šifra K 27211)

    O-prsten K 27211 brtvi spoj između mlaznice i držača, sprječavajući da visokotlačno gorivo zaobiđe sjedalo mlaznice. Obično je specificiran od materijala otpornog na gorivo i temperaturu te mora zadržati elastičnost pri pulsirajućim tlakovima i temperaturnim promjenama kako bi sačuvao preciznost ubrizgavanja. Budući da su O-prstenovi potrošni, redovite provjere na otvrdnuće, posjekotine ili trajni otisak kompresije — te pravovremena zamjena odgovarajućom vrstom materijala — jednostavne su, ali visoko učinkovite mjere za konzistentno izgaranje i sprječavanje curenja goriva.

    Napisano: Utorak, 09 Rujan 2025 12:03 u Blog HR
  • Matica za injekcijski ventil (Šifra K 27209)

    Matica K 27209 je nepretenciozan, ali sigurnosno važan pričvrsni element koji osigurava sklop injekcijskog ventila na motoru Sulzer ZV40/48. Stezanjem kućišta ventila i održavanjem kompresije brtvenih površina i podloški, ova matica pomaže održati tlak i točnost ubrizgavanja te se suprotstavlja odvrtanju uzrokovanom vibracijama i pritiscima. Izrađena od visokootpornog, korozijski otpornog čelika i učvršćena prema zadanom momentu (često s osiguračem), pravilna ugradnja i periodičke provjere sprječavaju curenja, pogrešno paljenje i skupe zastoje motora.

    Napisano: Utorak, 09 Rujan 2025 11:33 u Blog HR
  • Metalna cijev za crtu tlaka goriva (Šifra K 27264)

    Metalna cijev K 27264 precizna je visokotlačna linija koja se koristi na Sulzer ZV40/48 za prijenos odmjerenog goriva između pumpe, ventila i injektora. Proizvedena s uskim dimenzijskim tolerancijama i od legure otpornog na koroziju, cijev se odupire tlaku, vibracijama i temperaturnim ciklusima uz očuvanje glatkoće unutarnjeg provrta kako bi se izbjegla narušavanja protoka. Ispravno oslanjanje, pravilna ugradnja s odgovarajućim O-prstenom (K 27276) i zaštita od udaraca ili trošenja su bitni — mali udubljenja, savijanja ili korozija mogu prouzročiti curenja ili pad tlaka, stoga pregledavajte i zamijenite oštećene cijevi radi točne i sigurne isporuke goriva.

    Napisano: Petak, 05 Rujan 2025 09:51 u Blog HR
  • O-prsten za metalnu cijev K 27264 (Šifra K 27276)

    O-prsten K 27276 predviđen je kao brtveni element na spoju metalne cijevi K 27264 s fitinzima ili kućištima u visokotlačnoj liniji ZV40/48. Njegova zadaća je osigurati tekućinski nepropusan spoj uz glatku površinu cijevi pri visokim tlakovima i vibracijama. Obično se navodi od kemijski otpornog elastomera kompatibilnog s dizelskim gorivom; prsten treba pravilno smjestiti u odgovarajući utor i zaštititi od ogrebotina pri montaži. Redovite provjere i brza zamjena ovog O-prstena sprječavaju propuštanje na spojnicama i pomažu održavanju stabilnog tlaka ubrizgavanja i performansi motora.

    Napisano: Petak, 05 Rujan 2025 09:50 u Blog HR
  • O-prsten za kućišta K 27259 i K 27263 (Šifra K 27275)

    O-prsten K 27275 mali je, ali ključan brtveni element predviđen za kućišta K 27259 i K 27263 u sustavu goriva Sulzer ZV40/48. Postavljen između spojenih površina, ovaj O-prsten sprječava curenje visokotlačnog goriva i štiti okolne dijelove od kontaminacije. Izrađen od elastičnog materijala otpornog na gorivo i toplinu, mora izdržati pulsacije tlaka i vibracije zadržavajući elastičnost. Budući da su O-prstenovi potrošni dijelovi, držanje rezervi i provjera otvrdnuća, ureza ili trajnog odtiska tijekom rutinskog pregleda jednostavna je i vrijedna mjera za sprječavanje gubitka goriva i održavanje sigurne, pouzdane funkcije.

    Napisano: Petak, 05 Rujan 2025 09:50 u Blog HR
  • MAN L21/31; Prigušivač vibracija - balansni kotač (Kod P51004-12)

    Prigušivač vibracija, kod P51004-12, osmišljen je za smanjenje torzijskih vibracija u sustavu radilice MAN L21/31 motora. Apsorbirajući i neutralizirajući štetne oscilacije, sprječava mehanički zamor i produžuje vijek trajanja radilice i povezanih dijelova. Ispravan rad prigušivača ključan je za glatko funkcioniranje motora, smanjeno trošenje i održavanje učinkovitosti u zahtjevnim morskim i energetskim primjenama.

    Napisano: Srijeda, 03 Rujan 2025 07:03 u Blog HR
  • MAN L21/31; Radilica (Kod P51001-14)

    Radilica, označena kodom P51001-14, okosnica je prijenosnog sustava snage MAN L21/31 motora. Kovano od visokootpornog čelika, pretvara recipročni pokret klipova u rotacijsku energiju koja pokreće motor. Radilica mora izdržati golema opterećenja i održavati savršeno poravnanje u neprekidnom radu, čineći njezinu trajnost i preciznost temeljem ukupne pouzdanosti i performansi motora.

    Napisano: Srijeda, 03 Rujan 2025 07:02 u Blog HR
  • MAN L21/31; Uređaj za okretanje - 3 x 440V (Kod P51325-23)

    Uređaj za okretanje, kod P51325-23, ključni je pomoćni sklop MAN L21/31 motora koji omogućuje sigurno i kontrolirano okretanje radilice tijekom pregleda, održavanja i postupaka pokretanja. Pogonjen električnim sustavom 3 x 440V, uređaj osigurava precizno pozicioniranje dijelova motora, sprječava oštećenja i omogućuje detaljan pregled klipova, ventila i ležajeva. Njegova pouzdanost presudna je za sigurnost rada i jednostavnost održavanja.

    Napisano: Srijeda, 03 Rujan 2025 07:02 u Blog HR
  • Matica za ventil tlaka goriva (Šifra K 27258)

    Matica K 27258 pričvršćuje ventil tlaka goriva u Sulzer ZV40/48 i predstavlja mali ali sigurnosno važan spojni element: drži tijelo ventila, održava kompresiju brtvi i O-prstenova te se suprotstavlja otpuštanju izazvanom vibracijama i pritiscima. Obično je izrađena od čelika visoke čvrstoće otpornog na koroziju i ugradjuje se prema zadanom momentu (uz sredstva za osiguranje navoja gdje je potrebno). Uključite ovu maticu u rutinske provjere — zamijenite je ako je zaobljena, korodirana ili ako je izgubila početnu zateznost kako biste osigurali stabilnu kontrolu tlaka goriva.

    Napisano: Srijeda, 03 Rujan 2025 06:50 u Blog HR
  • Cijev tlaka goriva (Šifra K 27251)

    Cijev tlaka goriva K 27251 označava pojedinačnu visokotlačnu cijev u sustavu ZV40/48; vodi odmjereno gorivo pod pritiskom od pumpe ili dijelitelja do tijela ventila. Proizvedena unutar strogih tolerancija i od materijala otpornog na gorivo, tlak i vibracije, ova cijev predstavlja kritičan protokni put — čak i mala ogrebotina ili deformacija može narušiti tlak i prouzročiti curenje ili raspršivanje. Tehničari trebaju provjeravati nosače, priključke i zaštitne navlake pri svakom servisu i zamijeniti cijev ako se uoči savijanje, korozija ili erozija.

    Napisano: Srijeda, 03 Rujan 2025 06:50 u Blog HR
  • Cijev tlaka goriva, kompletna (Šifra K 27250)

    Kompletna cijev tlaka goriva K 27250 spremna je za ugradnju u Sulzer ZV40/48 i obuhvaća visokotlačnu cijev, spojnice na krajevima, brtve te eventualne nosače ili fleksibilne dijelove potrebne za povezivanje pumpe ili dijelitelja s ubrizgavačima ili upravljačkim ventilima. Izrađena i položena da izdrži radne tlakove i vibracije motora, kompletna linija štedi vrijeme montaže i smanjuje rizik od curenja jer su svi dijelovi upareni i ispitani kao sklop. Redovito provjeravajte spojnice, stezaljke i brtve na cijeloj liniji — odmah zamijenite otvrdnule O-prstenove ili korodirane spojnice kako biste očuvali točnost ubrizgavanja i performanse motora.

    Napisano: Srijeda, 03 Rujan 2025 06:49 u Blog HR
  • MAN L21/31; Zračni pokretač (Kod P51309-16)

    Zračni pokretač, kod P51309-16, ključan je pomoćni sustav u MAN L21/31 motoru koji omogućuje gladak i pouzdan start motora. Korištenjem komprimiranog zraka za pokretanje male turbine ili motora, zračni pokretač okreće radilicu sve dok ne započne prvi ciklus izgaranja. Ovaj robusni sustav posebno je pogodan za velike dizelske motore, gdje električni pokretači nisu praktični. Pouzdani zračni pokretači ključni su za operativnu spremnost i sigurnost u pomorskim i energetskim primjenama.

    Napisano: Petak, 29 Kolovoz 2025 10:07 u Blog HR
  • MAN L21/31; Kompletna pumpa za svježu vodu (Kod P51610-19 105)

    Pumpa za svježu vodu, kod P51610-19 105, kompletna je jedinica odgovorna za cirkulaciju rashladne vode kroz MAN L21/31 motor kako bi se regulirala temperatura i spriječilo pregrijavanje. Ova pumpa osigurava učinkovito uklanjanje topline nastale izgaranjem, štiteći vitalne komponente poput košuljica cilindara, klipova i ventila. Pouzdan rad pumpe za svježu vodu ključan je za optimalnu učinkovitost i dugotrajnost motora.

    Napisano: Petak, 29 Kolovoz 2025 10:07 u Blog HR
  • MAN L21/31; Hladnjak ulja za podmazivanje (Kod P51506-16 172)

    Hladnjak ulja za podmazivanje u MAN L21/31 motoru, označen kodom P51506-16 172, ima ključnu ulogu u održavanju stabilne temperature ulja tijekom teških radnih uvjeta. Prenošenjem viška topline iz ulja u rashladni sustav vode sprječava pregrijavanje, smanjuje degradaciju ulja i osigurava dosljedno podmazivanje ključnih dijelova motora. Ispravan rad hladnjaka ulja presudan je za produženje vijeka trajanja ulja i samog motora.

    Napisano: Petak, 29 Kolovoz 2025 10:06 u Blog HR
  • O-prsten za K 27402 i K 27403 (Šifra K 27411)

    O-prsten K 27411 predviđen je kao brtveni element za dijelove K 27402 i K 27403 i osigurava tekućinsku nepropusnost u podsklopu startnog ventila motora Sulzer ZV40/48. Obično je izrađen od elastičnog materijala otpornog na kemikalije i toplinu te sprječava curenje ulja ili hidrauličke tekućine koje bi narušilo odziv ventila ili kontaminiralo okolne dijelove. Budući da su O-prstenovi potrošni dijelovi, držite rezervne primjerke i mijenjajte ih čim se pojave otvrdnuće, ogrebotine ili trajni otisak kompresije.

    Napisano: Petak, 29 Kolovoz 2025 09:53 u Blog HR
  • Klipni prsten za K 27404 (Šifra K 27409)

    Klipni prsten K 27409 malen je, ali ključan brtveni element koji pristaje na klip K 27404 u mehanizmu startnog ventila ZV40/48. Njegova zadaća je održavati pouzdanu brtvu pri promjenjivim tlakovima i temperaturama, sprječavajući prolaz plinova i osiguravajući učinkovito prenošenje sile klipa. Proizveden s uskim tolerancijama od otpornog materijala na ulje i toplinu, prsten izravno doprinosi dosljednoj funkciji ventila i dugovječnosti — redovitim pregledima trošenja, napuknuća ili gubitka elastičnosti sprječavaju se curenja i neispravno pokretanje.

    Napisano: Petak, 29 Kolovoz 2025 09:53 u Blog HR
  • Čahura za vreteno K 27401 (Šifra K 27406)

    Čahura K 27406 precizno je uklopiva ležajna jedinica namijenjena podršci vretena K 27401 u sklopu startnog/ventilnog mehanizma Sulzer ZV40/48. Kao zamjenjiva radna površina, čahura održava ispravne radijalne zazore, smanjuje trenje i sprječava izravni metal-na-metal kontakt između vretena i kućišta. Izrađena od materijala otpornog na habanje i koroziju, olakšava popravke (jeftinija je za zamjenu od kućišta) i pomaže u očuvanju poravnanja te glatkom radu — tijekom redovnog održavanja provjeravajte ogrebotine i ovalnost kako biste izbjegli zadržavanje ili pogrešno poravnanje vretena.

    Napisano: Petak, 29 Kolovoz 2025 09:52 u Blog HR
  • MAN L21/31; Skupina cijevi i spojeva motora (Procijenjeni kod P51430-15 020)

    Skupina cijevi i spojeva uključuje sve potrebne cijevi i priključke za cirkulaciju goriva, ulja, rashladne tekućine i zraka u MAN L21/31 motoru. Ova mreža sprječava curenja, održava tlak i omogućuje pouzdan rad. Održavanje cijevi i spojeva ključno je za sigurnost i učinkovitost motora.

    Napisano: Četvrtak, 28 Kolovoz 2025 09:23 u Blog HR
  • MAN L21/31; Pogon ventila (Procijenjeni kod P50705-18 007)

    Pogon ventila prenosi gibanje s bregaste osovine na usisne i ispušne ventile. Ovaj precizni mehanizam osigurava pravovremeno djelovanje ventila, što je ključno za optimalno izgaranje i učinkovito „disanje“ motora. Pouzdan pogon ventila povećava učinkovitost, snagu i dugotrajnost motora.

    Napisano: Četvrtak, 28 Kolovoz 2025 09:23 u Blog HR
  • MAN L21/31; Kućišta za pregradu zraka i kućište usisa zraka (Procijenjeni kod P51220-12 010)

    Kućišta za pregradu zraka i kućište usisa imaju ključnu ulogu u usmjeravanju i kontroli protoka zraka unutar sustava usisa MAN L21/31 motora. Ona osiguravaju da sabijeni zrak iz turbopunjača učinkovito dolazi do cilindara, smanjujući turbulencije i gubitke tlaka. Pravilno dizajnirana kućišta poboljšavaju učinkovitost izgaranja i ukupne performanse motora.

    Napisano: Četvrtak, 28 Kolovoz 2025 09:22 u Blog HR
  • Poklopac za poklopac K 16501 (Šifra K 16505)

    Poklopac za poklopac (K 16505) sekundarni je zaštitni element koji se postavlja preko primarnog poklopca kraja prigušivača (K 16501) i pruža dodatnu barijeru protiv udaraca, prskanja i vanjskih utjecaja. Često se koristi na mjestima izloženima prskanju, krhotinama ili mehaničkom kontaktu; vanjski pokrov povećava izdržljivost sastava i pojednostavljuje servisiranje zaštitom primarne brtve i učvršćenja. Ukratko, K 16505 je diskretni, ali učinkovit zaštitni sloj koji održava čistoću i pouzdanost sklopa prigušivača tijekom dugog rada.

    Napisano: Četvrtak, 28 Kolovoz 2025 08:48 u Blog HR
  • Poklopac za kraj prigušivača (Šifra K 16501)

    Poklopac za kraj prigušivača (K 16501) zaštitni je pokrov koji štiti radnu plohu i nosač prigušivača od nečistoća, vlage i mehaničkih oštećenja. Držeći prljavštinu i korozivne soli dalje od površina za prigušenje i ležajeva, poklopac održava učinkovitost prigušenja i produžuje životni vijek dijela. Njegov dizajn također osigurava pouzdanu brtvu i jednostavno učvršćenje, što olakšava pregled i zamjenu te podržava pouzdanu kontrolu vibracija u zahtjevnim pomorskim uvjetima.

    Napisano: Četvrtak, 28 Kolovoz 2025 08:47 u Blog HR
  • Cijev za odvod curenja za pumpu za prijenos goriva K 74100 (Šifra K 70006)

    Cijev za odvod curenja (K 70006) koja je ugrađena na pumpu za prijenos goriva K 74100 na motoru Sulzer ZV40/48 preusmjerava propuštanja, kapljanje i izljevne tokove iz kućišta pumpe na sigurno mjesto za skupljanje ili povratak, sprečavajući nakupljanje goriva u blizini vrućih ili rotirajućih dijelova. Konstruirana da izdrži vibracije i koroziju, cijev omogućava ranu detekciju curenja, olakšava zadržavanje i čišćenje pri servisiranju te smanjuje rizik od požara i onečišćenja — mali dio koji značajno poboljšava sigurnost i održivost sustava.

    Napisano: Četvrtak, 28 Kolovoz 2025 08:46 u Blog HR
  • MAN L21/31; Skupina cijevi i spojeva motora (Procijenjeni kod P51430-15 020)

    Skupina cijevi i spojeva uključuje sve potrebne cijevi i priključke za cirkulaciju goriva, ulja, rashladne tekućine i zraka u MAN L21/31 motoru. Ova mreža sprječava curenja, održava tlak i omogućuje pouzdan rad. Održavanje cijevi i spojeva ključno je za sigurnost i učinkovitost motora.

    Napisano: Utorak, 26 Kolovoz 2025 11:13 u Blog HR
  • MAN L21/31; Pogon ventila (Procijenjeni kod P50705-18 007)

    Pogon ventila prenosi gibanje s bregaste osovine na usisne i ispušne ventile. Ovaj precizni mehanizam osigurava pravovremeno djelovanje ventila, što je ključno za optimalno izgaranje i učinkovito „disanje“ motora. Pouzdan pogon ventila povećava učinkovitost, snagu i dugotrajnost motora.

    Napisano: Utorak, 26 Kolovoz 2025 11:13 u Blog HR
  • MAN L21/31; Kućišta za pregradu zraka i kućište usisa zraka (Procijenjeni kod P51220-12 010)

    Kućišta za pregradu zraka i kućište usisa imaju ključnu ulogu u usmjeravanju i kontroli protoka zraka unutar sustava usisa MAN L21/31 motora. Ona osiguravaju da sabijeni zrak iz turbopunjača učinkovito dolazi do cilindara, smanjujući turbulencije i gubitke tlaka. Pravilno dizajnirana kućišta poboljšavaju učinkovitost izgaranja i ukupne performanse motora.

    Napisano: Utorak, 26 Kolovoz 2025 11:13 u Blog HR
  • Pumpa za ulje, komplet (Šifra K 71001)

    Kompletna pumpa za ulje K 71001 kritična je podjedinica motora Sulzer ZV40/48 koja osigurava podmazivanje pod tlakom ležajevima, bregastim vratilima i drugim pokretnim dijelovima. Sastav obično uključuje kućište, radno kolo, pogonsku osovinu, ležajeve i brtve, te je projektirana za ujednačen protok, nisku kavitaciju i duga razdoblja rada pod teškim pomorskim uvjetima. Redoviti pregledi zazora, brtvi (npr. K 70016) i nosača te uporaba preporučenog ulja osiguravaju pouzdano podmazivanje — temelj vijeka i performansi motora.

    Napisano: Utorak, 26 Kolovoz 2025 11:00 u Blog HR
  • O-prsten za K 73000, K 73100 i K 74100 (Šifra K 70017)

    Višenamjenski O-prsten K 70017 predviđen je za brtvljenje spojeva na nekoliko komponenti ZV40/48 — obično pumpe za rashladnu/sirovu vodu (K 73100), povezane sklopove K 73000 i pumpe za prijenos goriva K 74100. Izrađen da izdrži izloženost ulju i morskoj vodi te temperaturne cikluse, ovaj O-prsten održava nepropusnost različitih krugova te čuva integritet tlaka. Budući da služi više sklopova, njegovo skladištenje pojednostavljuje logistiku i omogućuje tehničarima brzo vraćanje brtvi pri otklanjanju kvarova ili preinakama.

    Napisano: Utorak, 26 Kolovoz 2025 11:00 u Blog HR
  • O-prsten za pumpu ulja K 71001 (Šifra K 70016)

    O-prsten K 70016 mali je, ali ključan brtveni element koji se koristi uz pumpu ulja K 71001 na motoru Sulzer ZV40/48. Izrađen od elastomera otpornog na toplinu i ulje, sprječava curenje ulja na spojevima pumpe i održava tlak u sustavu tijekom kontinuiranog rada. Iako jeftin, ovaj O-prsten ima veliku ulogu u sprječavanju kontaminacije i očuvanju integriteta podmazivanja — brz vizualni pregled i pravovremena zamjena tijekom redovitog održavanja spriječit će skupe gubitke ulja i naknadne kvarove.

    Napisano: Utorak, 26 Kolovoz 2025 11:00 u Blog HR
  • MAN L21/31; Skupina cijevi i spojeva motora (Procijenjeni kod P51430-15 020)

    Skupina cijevi i spojeva motora obuhvaća sve bitne cijevi i priključke potrebne za cirkulaciju goriva, ulja, rashladne tekućine i zraka u MAN L21/31 motoru. Ova sveobuhvatna mreža osigurava pravilno usmjeravanje i brtvljenje svih tekućina i plinova, sprječavajući curenja i održavajući tlakove sustava. Dobro održavane cijevi i spojevi temelj su pouzdanosti i učinkovitosti motora.

    Napisano: Četvrtak, 07 Kolovoz 2025 08:51 u Blog HR