Dizelski motori

ADRIADIESEL d.d. proizvodi četverotaktne srednjehodne dizelske motore prema MAN Diesel SE licenciji i motor ADRIA 40 po vlastitoj dokumentaciji.

Rezervni dijelovi

Adriadiesel d.d. proizvodi rezervne i zamjenske dijelove za motore proizvedene po licenciji ADRIA 40 od 1955. godine i rezervne dijelove za motor L23/30H rađen po licenciji MAN Diesel  SE.

Usluge i remont

Adriadiesel pruža usluge održavanja i servisa diesel motora, kompresora, pumpi te ostale energetske opreme.

Adriadiesel d.d. - ex. Jugoturbina

U skladu s čl. 550.g st. 2. ZTD-a, Plan podjele trgovačkog društva ADRIADIESEL d.d. osnivanjem novog trgovačkog društva ADRIADIESEL GREEN ENERGY dioničko društvo za izgradnju i remont održivih energetskih postrojenja je objavljen na internetskoj stranici društva s koje ga je moguće preuzeti bez naknade.

Plan podjele društva - PDF

 

Servis i popravci Adria 40 & MAN dizelskih motora diljem svijeta: 60 godina iskustva


Nudimo sljedeće proizvode:

  • Srednjehodne četverotaktne MAN Diesel & Turbo (500 kW - 3000 kW) motore (500 kW – 3000 kW)
  • Velike motore po vlastitoj dokumentaciji ADRIA 40 (6,3 MW) 
  • CPP (kontejnerske centrale / generatore na dizelski pogon) (500 kW)

i usluge :

  • rezervne dijelove za dizelske motore Adria 40 i MAN
  • uklanjanje kvarova, održavanje, servis i popravak Adria 40, MAN i drugih dizelskih motora i drugih elektroenergetskih postrojenja
  • remonte dizelskih motora
  • usluge strojne i toplinske obrade
  • cijeli niz usluga popravaka brodova, na kopnu ili na plovnim dokovima, u suradnji sa Servisnim centrom Trogir brodogradilišta Brodotrogir.

Nekoliko riječi o nama:

Tvrtka „Tvornica diesel motora“ osnovana je 1949. godine kao dio velikog industrijskog kompleksa „Jugoturbina“.
Pod nazivom „Adriadiesel“ poslujemo od 1991. godine.

Tvornica Adriadiesel d.d. proizvodi motore pod licencijom ADRIA 40 te pod licencom „MAN Diesel & Turbo“ (Njemačka) od 1998. do 2018. godine.
Od osnutka tvrtke, tijekom 60 godina postojanja, proizvedeno je i isporučeno u više od 50 zemalja širom svijeta više od 1580 motora ukupne snage preko 2.000 MW.

Adriadiesel brošure, profil kompanije - materijale možete pogledati na linku.   Specifikacije raznih motora možete pogledati na linku.

Željeli bismo biti Vaš prvi izbor za pružanje navedenih usluga i proizvoda zbog naše kvalitete, iskustva i konkurentnosti cijena.

Molimo, pošaljite nam upit ili zahtjev za ponudu, a mi ćemo Vam poslati naše najbolje cijene.

Slobodno nas kontaktirajte za sve dodatne informacije.


S poštovanjem,


dr. sc. Nenad Končar,
ADRIADIESEL d.d.
predsjednik uprave
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.                                                                                                                                                                                                                            
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Inovacije

Video sadržaj: gradnja ADRIA-40 motora od strane tvrtke Adriadiesel d.d.

Pročitano 469445 puta Posljednja izmjena: Ponedjeljak, 03 Lipanj 2024 19:16

Video sadržaj

Video sadržaj: gradnja ADRIA-40 motora od strane tvrtke Adriadiesel d.d.
Više u ovoj kategoriji: Foto galerija »
  • MAN L21/31; Klip (Kod P50602-03)

    Klip je ključni pokretni dio u MAN L21/31 motoru odgovoran za prijenos sile izgaranja na radilicu preko klipnjače. Izrađen od izdržljivih materijala koji podnose ekstremni tlak i temperaturu, klip ima središnju ulogu u stvaranju snage i učinkovitosti motora. Redoviti pregled i održavanje klipova pomažu u sprječavanju habanja i održavanju performansi motora.

    Napisano: Ponedjeljak, 28 Srpanj 2025 08:44 u Blog HR
  • MAN L21/31; Kompletna jedinica cilindra (Kod P50515-19 011)

    Kompletna jedinica cilindra temeljni je sklop u MAN L21/31 motoru koji sadrži komoru za izgaranje i povezane dijelove. Ova jedinica je dizajnirana da izdrži visoki tlak i temperature, osiguravajući učinkovito brtvljenje i učinkovitost izgaranja. Pravilno održavanje jedinice cilindra ključno je za optimalne performanse i dugovječnost motora.

    Napisano: Ponedjeljak, 28 Srpanj 2025 08:43 u Blog HR
  • MAN L21/31; Osovina (Kod P50701-13 003)

    Osovina je ključna strukturna komponenta u MAN L21/31 motoru. Podupire rotirajuće elemente i osigurava precizno poravnanje pokretnih dijelova unutar sklopa motora. Robusni dizajn osovine doprinosi ukupnoj stabilnosti i glatkom radu motora, smanjujući habanje i sprječavajući mehaničke kvarove tijekom kontinuiranog rada pod velikim opterećenjem.

    Napisano: Ponedjeljak, 28 Srpanj 2025 08:43 u Blog HR
  • Tanjur opruge za fleksibilnu šipku K 72135 (šifra K 72140)

    Tanjur opruge pod šifrom K 72140 radi u paru s fleksibilnom šipkom K 72135 te pruža potrebnu napetost i podršku unutar sklopa motora ZV40/48. Apsorbira vibracije i pomaže održavanju točnog poravnanja šipke tijekom rada motora. Ovaj dio osigurava pouzdani prijenos sile, posebno u sustavima gdje je precizno gibanje ključno, poput ubrizgavanja goriva ili kontrole podmazivanja.

    Napisano: Ponedjeljak, 28 Srpanj 2025 08:34 u Blog HR
  • Vijak s navojem za poluge K 72127 i K 72130 (šifra K 72148)

    Navojni vijak oznake K 72148 ima funkciju oslonca i osiguravanja za poluge K 72127 i K 72130. Dizajniran za čvrstoću i precizno poravnanje, omogućuje sigurno i glatko pomicanje mehanizma poluga unutar sustava upravljanja. Navoj osigurava čvrstu vezu otpornu na vibracije i osigurava mehaničku stabilnost i točan rad čak i pri promjenjivim opterećenjima.

    Napisano: Ponedjeljak, 28 Srpanj 2025 08:34 u Blog HR
  • Filtar za podmazivanje cilindara (šifra K 72301)

    Filtar pod šifrom K 72301 ključni je dio sustava podmazivanja cilindara motora Sulzer ZV40/48. Osigurava da ulje koje dolazi do stijenki cilindara i klipnih prstena ostane čisto i bez nečistoća. Hvatajući čestice i nečistoće prije nego što dođu do vitalnih dijelova, ovaj filtar značajno smanjuje trošenje te povećava pouzdanost i učinkovitost motora. Redovito održavanje i pravovremena zamjena neophodni su za očuvanje ispravnosti sustava podmazivanja.

    Napisano: Ponedjeljak, 28 Srpanj 2025 08:30 u Blog HR
  • MAN L21/31; Zračni starter (Kod P51309-16)

    Zračni starter pruža pouzdan i učinkovit način pokretanja MAN L21/31 motora. Koristeći komprimirani zrak za okretanje motora, ovaj starter osigurava brzo i sigurno pokretanje bez potrebe za električnim sustavima. Njegov robusni dizajn posebno je prilagođen za teške i pomorske uvjete, doprinoseći pouzdanom radu motora i smanjenju vremena zastoja.

    Napisano: Četvrtak, 24 Srpanj 2025 09:36 u Blog HR
  • MAN L21/31; Okretni zupčanik - 3 x 440V (Kod P51325-23)

    Okretni zupčanik koji radi na 3 x 440V važan je dio za održavanje i sigurnost MAN L21/31 motora. Omogućava kontrolirano okretanje motora tijekom pokretanja i zaustavljanja, sprječavajući deformaciju vratila i nejednako habanje. Ovaj zupčanik osigurava glatko pozicioniranje motora, olakšavajući inspekciju, servisiranje i produljujući radni vijek motora, posebno u zahtjevnim industrijskim uvjetima.

    Napisano: Četvrtak, 24 Srpanj 2025 09:35 u Blog HR
  • MAN L21/31; Kompletna glava cilindra + ventili za ubrizgavanje goriva (Kodovi P50501-27 422 + P51402-28)

    Kompletna glava cilindra, zajedno s ventilima za ubrizgavanje goriva, čini ključni sklop u MAN L21/31 motoru. Glava cilindra zatvara komoru za izgaranje, smješta ventile i sustav ubrizgavanja koji osiguravaju učinkovito dovod goriva i protok zraka. Ventili za ubrizgavanje precizno doziraju gorivo u komoru za izgaranje za optimalno izgaranje, maksimizirajući snagu i smanjujući emisije. Ova kombinacija ključna je za učinkovitost, performanse i dugovječnost motora.

    Napisano: Četvrtak, 24 Srpanj 2025 09:35 u Blog HR
  • Sigurnosni prsten za fleksibilnu šipku K 72135 (Šifra K 72145)

    Sigurnosni prsten s oznakom K 72145 koristi se za učvršćivanje fleksibilne šipke K 72135 unutar sustava motora Sulzer ZV40/48. Osigurava precizno postavljanje i sprječava neželjeno pomicanje tijekom rada motora. Ovo je posebno važno u sustavima gdje je potrebna mehanička stabilnost i točnost, poput regulacije goriva ili podmazivanja. Izrađen za izdržavanje mehaničkih opterećenja i vibracija, ovaj prsten povećava sigurnost i dugotrajnu pouzdanost.

    Napisano: Četvrtak, 24 Srpanj 2025 09:21 u Blog HR
  • Nosač za podmazivanje cilindra (Šifra K 72303)

    Nosač s oznakom K 72303 važan je konstruktivni element u sustavu podmazivanja cilindra motora Sulzer ZV40/48. Osigurava stabilnu bazu za mehanizam isporuke ulja, omogućujući ravnomjernu i preciznu raspodjelu maziva po stijenkama cilindra i klipnim prstenovima. Pravilno podmazivanje ključno je za smanjenje trošenja, trenja i produljenje životnog vijeka motora. Ovaj nosač dodatno doprinosi stabilnosti, pouzdanosti i manjoj potrebi za održavanjem.

    Napisano: Četvrtak, 24 Srpanj 2025 09:20 u Blog HR
  • Brtva za K 73034 (Šifra K 73039)

    Brtva s brojem K 73039 posebno je dizajnirana za uporabu s dijelom K 73034, sigurnosnim vijkom kućišta pumpe rashladne vode u motoru Sulzer ZV40/48. Ova brtva ima ključnu ulogu u osiguravanju vodonepropusnosti spoja pri promjenjivim temperaturama i tlakovima. Sprječava curenje rashladne tekućine, što je ključno za učinkovitost i sigurnost sustava hlađenja motora. Izrađena je od izdržljivog materijala otpornog na habanje, pružajući dugotrajan i pouzdan rad u zahtjevnim morskim uvjetima.

    Napisano: Četvrtak, 24 Srpanj 2025 09:20 u Blog HR
  • MAN L21/31; Pumpa za podmazivanje uljem kompletna / pumpa za podmazivanje cilindara (Kod P51501-25 031)

    Pumpa za podmazivanje uljem kompletna, poznata i kao pumpa za podmazivanje cilindara, vitalna je u MAN L21/31 motoru za distribuciju ulja za podmazivanje cilindrima i drugim pokretnim dijelovima. Ova pumpa održava pravilno podmazivanje kako bi smanjila trenje, spriječila habanje i podržala glatki rad motora. Njezin pouzdan rad ključan je za produljenje vijeka trajanja motora i osiguranje stalne funkcionalnosti pri zahtjevnim radnim uvjetima.

    Napisano: Utorak, 22 Srpanj 2025 08:40 u Blog HR
  • MAN L21/31; Bregasta osovina – Bregasta osovina ubrizgavanja (Kod P50705-11)

    Bregasta osovina ubrizgavanja kontrolira precizno vrijeme i rad sustava ubrizgavanja goriva u MAN L21/31 motoru. Ova osovina osigurava da se gorivo ubrizgava u komoru za izgaranje u optimalnom trenutku za učinkovito izgaranje i generiranje snage. Izrađena s visokom preciznošću, bregasta osovina ubrizgavanja ključna je za ekonomičnost goriva, performanse motora i kontrolu emisija.

    Napisano: Utorak, 22 Srpanj 2025 08:40 u Blog HR
  • MAN L21/31; Montaža dvostrukog zupčanika kompletna (Kod P50701-13 001)

    Montaža dvostrukog zupčanika ključni je sklop u sustavu tajminga MAN L21/31 motora. Ovaj dio osigurava i podržava dvostruki zupčanik, koji igra važnu ulogu u prijenosu rotacijskog kretanja između zupčanika radi precizne sinhronizacije dijelova motora. Ispravna ugradnja i održavanje ove montaže jamče pouzdan rad i dugovječnost tajming mehanizma.

    Napisano: Utorak, 22 Srpanj 2025 08:39 u Blog HR
  • Vijak za pričvršćivanje kućišta pumpe rashladne vode (Šifra K 73033)

    Vijak za zaključavanje, označen šifrom K 73033, naizgled je mala, ali nezamjenjiva komponenta koja osigurava čvrsto pričvršćivanje kućišta pumpe rashladne vode u motoru ZV40/48. Dizajniran je za otpornost na vibracije i promjene tlaka te pomaže u održavanju nepropusne brtve oko kućišta pumpe. Precizna izrada jamči da vijak ostaje sigurno na mjestu i tijekom dugotrajnog rada motora. Sprječavajući curenje rashladne tekućine i očuvanjem integriteta tlaka, vijak doprinosi stabilnosti i učinkovitosti sustava hlađenja.

    Napisano: Utorak, 22 Srpanj 2025 08:28 u Blog HR
  • O-prsten za poklopac cilindra (Šifra K 27051)

    O-prsten sa šifrom K 27051 posebno je dizajniran za brtvljenje poklopca cilindra u motoru Sulzer ZV40/48. Izrađen od toplinski i tlačno otpornih elastomera, ovaj O-prsten sprječava izlazak plinova iz izgaranja i štiti sklop glave cilindra od curenja tekućina. Njegova funkcija ključna je za održavanje kompresije i učinkovitosti rada. Pravilno postavljen i održavan O-prsten dodatno smanjuje trošenje okolnih dijelova i podržava dugovječnost motora u zahtjevnim morskim uvjetima.

    Napisano: Utorak, 22 Srpanj 2025 08:27 u Blog HR
  • MAN L21/31; Srednje zupče kolo kompletno (Kod P50701-13 002)

    Srednje zupče kolo kompletno ima ključnu ulogu u sustavu tajminga MAN L21/31 motora. Prenosi rotacijski pokret između zupčanika u lancu tajminga, osiguravajući preciznu sinhronizaciju radilice i bregaste osovine. Ova precizna koordinacija bitna je za održavanje ispravnog vremena otvaranja ventila, optimizaciju performansi motora i sprječavanje mehaničkih kvarova.

    Napisano: Petak, 18 Srpanj 2025 11:36 u Blog HR
  • MAN L21/31; Pumpa za rashladnu vodu kompletna (Kod P51610-19 105)

    Pumpa za rashladnu vodu kompletna važan je dio sustava hlađenja MAN L21/31 motora. Circulira rashladnu vodu kroz motor kako bi apsorbirala i raspršila toplinu nastalu izgaranjem. Pouzdan rad pumpe za rashladnu vodu osigurava stabilne temperature motora, štiti od pregrijavanja i podržava ukupnu učinkovitost i trajnost motora.

    Napisano: Petak, 18 Srpanj 2025 11:36 u Blog HR
  • MAN L21/31; Hladnjak ulja za podmazivanje (Kod P51506-16 172)

    Hladnjak ulja za podmazivanje u MAN L21/31 motoru ključna je komponenta odgovorna za regulaciju temperature ulja za podmazivanje motora. Učinkovitim uklanjanjem viška topline iz ulja, pomaže održavanju optimalne viskoznosti i svojstava podmazivanja, sprječavajući pregrijavanje i smanjujući habanje pokretnih dijelova. Ispravan rad hladnjaka ulja presudan je za produljenje vijeka trajanja motora i osiguranje stabilnih, pouzdanih performansi.

    Napisano: Petak, 18 Srpanj 2025 11:36 u Blog HR
  • Potisni prsten za puž K 32323 (Šifra K 32386)

    Potisni prsten, šifre K 32386, posebno je dizajniran za podnošenje aksijalnih opterećenja koje generira pužni prijenos K 32323 u motoru Sulzer ZV40/48. Smješten tako da apsorbira i ravnomjerno raspodjeljuje silu duž vratila, potisni prsten osigurava glatko zahvaćanje zupčanika i smanjuje trošenje. Precizno izrađen radi optimalnog uklapanja i čvrstoće, povećava učinkovitost i pouzdanost sklopa prijenosa, sprječava neusklađenost i produžuje vijek trajanja u uvjetima velikog opterećenja.

    Napisano: Petak, 18 Srpanj 2025 11:20 u Blog HR
  • Opruga za zatezni zatič K 32356 (Šifra K 32373)

    Opruga pod šifrom K 32373 mali je, ali važan element u kombinaciji sa zateznim zatičem K 32356. Njezina je zadaća pružiti potrebnu silu za uključivanje ili isključivanje mehanizma zatezanja unutar motora Sulzer ZV40/48. Time se omogućuje precizno zaključavanje ili otpuštanje mehaničkih dijelova tijekom rada ili održavanja. Izrađena od elastičnog materijala, opruga zadržava postojane performanse unatoč ponovljenom opterećenju i temperaturnim promjenama, čime pridonosi sigurnom radu unutarnjih sustava motora.

    Napisano: Petak, 18 Srpanj 2025 11:20 u Blog HR
  • Pumpa za sirovu vodu (Šifra K 73100)

    Pumpa za sirovu vodu, šifre K 73100, ima ključnu ulogu u rashladnom sustavu dizelskog motora Sulzer ZV40/48. Njezina osnovna funkcija je cirkulacija morske vode ili drugog vanjskog izvora kroz izmjenjivače topline motora, čime se sprječava pregrijavanje tijekom rada. Izrađena za izdržljivost i otpornost na koroziju, ova pumpa podnosi visoke protoke i teške morske uvjete. Njezina učinkovita izvedba osigurava stabilnu temperaturu motora, što znatno doprinosi pouzdanosti i dugotrajnosti motora pri stalnom opterećenju.

    Napisano: Petak, 18 Srpanj 2025 11:19 u Blog HR
  • Indikatorski ventil (šifra H 27750)

    Indikatorski ventil s oznakom H 27750 ključna je dijagnostička komponenta koja se koristi u dizelskom motoru ASL25 za praćenje tlaka u cilindru tijekom rada. Omogućujući privremeno spajanje na manometar, ventil pruža važne informacije o procesu izgaranja i stanju motora. Dizajniran da izdrži visoke tlakove i termičke cikluse, osigurava sigurno i precizno očitavanje. Time postaje neprocjenjiv alat za održavanje, optimizaciju rada motora, ranu detekciju problema i produljenje radnog vijeka.

    Napisano: Četvrtak, 17 Srpanj 2025 09:24 u Blog HR
  • Strugač ulja (šifra H 34028)

    Strugač ulja s oznakom H 34028 ima ključnu ulogu u kontroli distribucije ulja unutar motora ASL25. Ova komponenta osigurava uklanjanje viška podmazujućeg ulja sa stijenki cilindra tijekom gibanja klipa, čime sprječava nakupljanje ulja i smanjuje potrošnju. Njegov precizan dizajn omogućuje optimalno podmazivanje, smanjuje emisije i štiti dijelove motora od nepotrebnog trošenja. Redovita kontrola i zamjena strugača ulja ključne su za očuvanje učinkovitosti motora i poštivanje ekoloških normi.

    Napisano: Četvrtak, 17 Srpanj 2025 09:24 u Blog HR
  • Opruga (šifra H 43627)

    Opruga sa šifrom H 43627 čvrsta je mehanička komponenta namijenjena ključnim funkcijama unutar sustava dizelskog motora ASL25. Njena osnovna svrha je pohranjivanje i otpuštanje mehaničke energije – bilo za održavanje pritiska, ublažavanje udara ili osiguranje pravilnog položaja spojenih elemenata. Izrađena je od visokokvalitetnog materijala otpornog na zamor te podnosi zahtjevne radne uvjete u pomorskom i industrijskom okruženju. Bez obzira je li dio mehanizma ventila ili sustava napinjanja, njezina pouzdanost izravno utječe na rad i dugovječnost motora.

    Napisano: Četvrtak, 17 Srpanj 2025 09:22 u Blog HR
  • MAN L21/31; Zamajac s prstenom zupčanika (Kod P51003-11)

    Zamajac s prstenom zupčanika važan je dio MAN L21/31 motora koji kombinira pohranu energije s uklapanjem zupčanika. Zamajac stabilizira rotaciju motora pohranjivanjem kinetičke energije, dok prsten zupčanika omogućuje povezivanje sa startnim motorom za paljenje motora. Ovaj dio s dvostrukom funkcijom ključan je za glatke startove motora, uravnotežen rad i dosljedan prijenos snage.

    Napisano: Četvrtak, 17 Srpanj 2025 09:10 u Blog HR
  • MAN L21/31; Kućište vodilice valjka u kompletu (Kod P50801-15 077)

    Kućište vodilice valjka u MAN L21/31 motoru ključni je strukturni dio koji podupire i vodi valjkaste ležajeve u sustavu ventila. Ovo kućište osigurava precizno poravnanje i glatki pokret dijelova, smanjujući habanje i povećavajući trajnost. Njegova robusna konstrukcija pomaže u održavanju pouzdanosti motora sprječavanjem nepravilnog poravnanja i mehaničkih kvarova u sustavu rada ventila.

    Napisano: Četvrtak, 17 Srpanj 2025 09:09 u Blog HR
  • MAN L21/31; Regulator i pogon regulatora (Kod P50901-44)

    Regulator i pogon regulatora ključne su komponente u MAN L21/31 motoru odgovorne za regulaciju brzine motora i održavanje stabilnog rada pod različitim opterećenjima. Regulator osigurava da motor radi na željenim okretajima prilagođavanjem dovoda goriva, sprječava prekoračenje brzine i optimizira performanse. Ovaj precizni kontrolni sustav presudan je za sigurnost i učinkovitost motora, osobito u zahtjevnim pomorskim i industrijskim primjenama.

    Napisano: Četvrtak, 17 Srpanj 2025 09:09 u Blog HR
  • Vodilica opruge za fleksibilnu šipku K 72135 (šifra K 72137)

    Vodilica opruge s oznakom K 72137 posebno je dizajnirana za podršku fleksibilne šipke K 72135 u mehaničkom sustavu motora Sulzer ZV40/48. Ova komponenta osigurava pravilno poravnanje i kontrolirano gibanje šipke, osobito pod dinamičkim radnim uvjetima. Pomaže u održavanju napetosti i smanjuje rizik od neželjenih savijanja i vibracija. Izrađena od izdržljivih materijala i precizno konstruirana, vodilica značajno produžuje vijek trajanja povezanih dijelova i doprinosi pouzdanom radu motora.

    Napisano: Utorak, 15 Srpanj 2025 09:49 u Blog HR
  • Vijak za učvršćenje kućišta pumpe rashladne vode (šifra K 73034)

    Vijak za učvršćenje s oznakom K 73034 naizgled je mala, ali bitna komponenta za pričvršćivanje kućišta pumpe rashladne vode u motoru Sulzer ZV40/48. Njegova je glavna funkcija zadržati dijelove kućišta na mjestu pod pritiskom, vibracijama i toplinskim širenjem, sprječavajući nepravilnosti ili curenje. Precizno izrađen i otporan na mehanički stres, ovaj vijak izravno pridonosi stabilnosti i dugovječnosti cijelog rashladnog sustava. Redovita provjera i ispravno zatezanje ključni su za njegovu funkciju.

    Napisano: Utorak, 15 Srpanj 2025 09:49 u Blog HR
  • Kućište ležaja za pumpu sirove vode (šifra K 73111)

    Kućište ležaja sa šifrom K 73111 ključni je strukturni dio sklopa pumpe sirove vode dizelskog motora Sulzer ZV40/48. Ova komponenta sigurno obuhvaća ležajeve pumpe, održava njihovo poravnanje i štiti ih od nečistoća poput vode i čestica. Njegova čvrsta konstrukcija osigurava glatki rad ležajeva pod velikim opterećenjima i pri promjenjivim brzinama vrtnje. Smanjenjem vibracija i omogućavanjem stabilne rotacije osovine pumpe, kućište značajno doprinosi pouzdanosti rashladnog sustava motora.

    Napisano: Utorak, 15 Srpanj 2025 09:47 u Blog HR
  • MAN L21/31; Klipnjača (Kod P50603-02)

    Klipnjača u MAN L21/31 motoru prenosi recipročan pokret klipa u rotacijski pokret radilice. Izrađena od visokokvalitetnog kaljenog čelika, mora podnijeti značajne sile i dinamička opterećenja. Njena čvrsta konstrukcija i precizan dizajn ključni su za pouzdani i učinkoviti prijenos snage u motoru.

    Napisano: Utorak, 15 Srpanj 2025 09:20 u Blog HR
  • MAN L21/31; Vodena vodilica (Kod P50507-03 031)

    Vodena vodilica u MAN L21/31 motoru usmjerava protok rashladne tekućine oko cilindara i ključnih dijelova motora kako bi održala optimalne temperature. Učinkovito upravljanje raspodjelom topline pomaže spriječiti pregrijavanje te podržava trajnost i stabilne performanse motora u zahtjevnim uvjetima.

    Napisano: Utorak, 15 Srpanj 2025 09:20 u Blog HR
  • MAN L21/31; Bregasta osovina - Bregasta osovina ventila (Kod P50705-12)

    Bregasta osovina ventila u MAN L21/31 motoru kontrolira vrijeme i gibanje usisnih i ispušnih ventila. Osigurava precizan rad ventila, optimizirajući učinkovitost izgaranja i ukupne performanse motora. Izrađena s visokom preciznošću i trajnošću, ova bregasta osovina ključna je za glatki i pouzdani rad sustava ventila motora.

    Napisano: Utorak, 15 Srpanj 2025 09:19 u Blog HR
  • Kompletna pumpa za sirovu vodu (Šifra K 73100)

    Kompletna pumpa za sirovu vodu s oznakom K 73100 ima ključnu ulogu u sustavu hlađenja motora Sulzer ZV40/48. Njezina funkcija je usisavanje morske ili vanjske vode kako bi apsorbirala toplinu iz kritičnih komponenti poput glava cilindara i ispušnog sustava. Projektirana za robusne performanse i otpornost na koroziju, pumpa osigurava stabilnu regulaciju temperature u uvjetima velike opterećenosti. Pouzdan rad pumpe ključan je za sprječavanje pregrijavanja i očuvanje dugovječnosti motora.

    Napisano: Petak, 11 Srpanj 2025 12:15 u Blog HR
  • Gumena brtva za K 73033 (Šifra K 73038)

    Brtveni element označen šifrom K 73038 posebno je dizajniran za precizno brtvljenje dijela K 73033 u motoru Sulzer ZV40/48. Ovaj ključni element sprječava curenje tekućina i plinova, održava tlak sustava i štiti susjedne dijelove od oštećenja ili kontaminacije. Izrađen od kvalitetnih materijala otpornih na visoke temperature, podržava dugotrajni rad u zahtjevnim uvjetima, smanjujući učestalost održavanja i osiguravajući stabilne performanse.

    Napisano: Petak, 11 Srpanj 2025 12:14 u Blog HR
  • Rotor za pumpu za prijenos goriva (Šifra K 74125)

    Rotor s oznakom K 74125 ključni je rotirajući dio pumpe za prijenos goriva u dizelskom motoru Sulzer ZV40/48. Dizajnirano je za stvaranje hidrauličke energije potrebne za prijenos goriva iz spremnika do sustava ubrizgavanja, osiguravajući stabilan protok u promjenjivim uvjetima opterećenja. Precizno balansirano i napravljeno od materijala otpornih na trošenje, održava optimalne performanse tijekom dugog radnog vijeka, pridonoseći pouzdanosti i učinkovitosti sustava za gorivo.

    Napisano: Petak, 11 Srpanj 2025 12:12 u Blog HR
  • MAN L21/31; Pumpa za ubrizgavanje goriva (Kod P51401-29)

    Pumpe za ubrizgavanje goriva s kodom P51401-29 neizostavni su dijelovi MAN L21/31 motora, odgovorni za preciznu isporuku goriva pod visokim pritiskom u komoru za izgaranje. Ove pumpe osiguravaju optimalnu atomizaciju goriva i pravovremeno ubrizgavanje, što je ključno za učinkovito izgaranje, snagu motora i ekonomičnost goriva. Pouzdan rad i redovno održavanje ovih pumpi ključno je za održavanje performansi motora i ispunjavanje ekoloških normi.

    Napisano: Petak, 11 Srpanj 2025 12:01 u Blog HR
  • MAN L21/31; Kotač za ugađanje prigušivača vibracija (Kod P51004-12)

    Kotač za ugađanje prigušivača vibracija, označen kodom P51004-12, važan je dio sustava MAN L21/31 motora za smanjenje torzijskih vibracija. Upijanjem i ugađanjem energije vibracija motora, ovaj dio štiti radilicu i povezane dijelove od umora i oštećenja, povećavajući trajnost i glatkoću rada motora. Njegova uloga ključna je za održavanje ravnoteže motora i smanjenje habanja tijekom vremena.

    Napisano: Petak, 11 Srpanj 2025 12:01 u Blog HR