Tehnologija 3D printanja je uz nas već neko vrijeme i dalje se razvija. Od velikih složenih modela pa do najjednostavnijih malih maketa, printeri su i dalje ograničeni u svojoj tehnici, ali jedan YouTuber odlučio je iskoristiti svoj printer za printanje funkcionalnih motora za aute manje veličine. Jedan od najbolje isprintanih motora su Toyota 2RE, i Toyota 4WD koji su ne samo prema funkcionalnosti nego i prema estetici dosegli veliku ljepotu. Krajnji rezultat motora je dosegao veliku popularnost u svijetu 3D printanja te se proizvod može usporediti sa kinetičkom umjetnošću. Mladi YouTuber objavio je veći broj multimedijskih sadržaja.
Diesel i Turbo MAN motori su poručeni za energetski sektor Kariba kao dio daljnjeg zajedničkog poslovanja sa Burmeister & Wain Scandinavian Contractor A/S (BWSC) te Carribean Utilities Company (CUC), poslovanje će biti efektivno i dugoročno. Motori rade odlično, 7 MAN motora donose skoro 90 MW snage, a Carribean Utilities Company (CUC) je jedini koji pruža energiju većini Grand Caymana. Elektrana će ubuduće pomoći CUC-u u povećanju energije. Kako se radovi razvijaju, Walter Offner, voditelj Project Execution MAN Diesel & Turbo je izjavio "Mi smo sretni što smo dio ovoga projekta. Naša kompanija ima dugoročnu vezu s CUC i BWSC kome donosimo s našim efektivnim Diesel motorima kroz više faza našeg širenja." Dopredsjednik Operations & Engineering David Watler je pohvalio MAN-ov trenutni projekt te je izjavio svoje zadovoljstvo s radom motora Diesel i Turbo te dovršetkom novog 40MW elektranom koja je već šesta elektrana dovršena kod CUC-a s MAN Diesel i Turbo motorima. "Korištenjem najnovijom generacijom tehnologije, našim kupcima možemo pružiti veće rate energije među uslugama unutar Kariba." Ceremonija rezanje vrpce se održala u prostoriji Engine Room 6, gdje su postavljeni novi MAN motori. Među nekoliko govornika, bio je Walter Offner koji je hvalio uporan i težak posao i
partnerstvo između različitih kompanija u projektu. Grand Cayman elektrana je obilježila referencu za MAN-ov 48/60 motor u Karibima.
Tvrtka Rolls-Royce objavila je da je novi plinski brodski motor MTU, prvi u portfelju tvrtke, uspješno odradio 3000 sati na testnoj klupi. Motor ispunjava uvjete tvrtke, kao i uvjete njihovih kupaca: performanse i akceleracija slični su odličnim karakteristikama dizelskog motora, ekonomičan je, pouzdan i čist, navode iz tvrtke. Brend MTU dio je poduzeća Rolls-Royce Power Systems, gdje su uvjereni da će plinski motori biti sve važniji kao dopuna njihovim dokazanim brodskim dizelskim motorima s obzirom na to je prirodni plin važno gorivo budućnosti. Bit će duže dostupan, u mnogim regijama svijeta ga je lakše dohvatiti i ima bolji ekološki otisak od teških ulja i dizela.
2018. godine Rolls-Royce će isporučiti prve certificirane plinske motore iz serijske proizvodnje za komercijalne brodove. 16-cilindarski plinski motori pokrivat će raspon snage od 1500 do 200 kW i temeljit će se na isprobanom dizelskom motoru MTU 16V 4000 M63 za radne brodove, dok će 2019. portfelj plinskih motora biti dopunjen i 8-cilindarskim motorom s rasponom snage od 750 do 1000 kW koji će pokretati jedan od prvih trajekata na plinski motor velikih brzina u Europi koji će prometovati Bodenskim jezerom.
Finska korporacija Wärtsilä potpisala je ugovor o akviziciji Enirama, finske tehnološke tvrtke koja je dobavljač rješenja upravljanja energijom i analitičkih rješenja za pomorsku industriju, prvenstveno u vezi sa smanjenjem potrošnje goriva i emisije ugljikovog dioksida. Eniramova rješenja trenutno su instalirana na više od 270 brodova. Osim sjedišta u Helsinkiju, Eniram ima podružnice u Ujedinjenom Kraljevstvu, SAD-u, Njemačkoj i Singapuru s ukupno 89 zaposlenika, a 2015. ostvario je promet od preko 10 milijuna eura. Akvizicija će Wärtsili omogućiti rast i poboljšanje digitalne ponude i sposobnosti unutar tvrtke, osobito u analizi podataka, modeliranju i optimizaciji performansi. Vrijednost transakcije je 43 milijuna eura, a vlasništvo nad tvrtkom preneseno je na Wärtsilu 1. srpnja 2016.
U časopisu Successful Farming strojar Ray Bohacz odgovara na pitanje zašto su dizelski motori skloniji elektrolizi od benzinskih. Je li razlog u tome što benzinski motori u većini slučajeva imaju bolje uzemljenje?
Istina je da se elektroliza zbog lošeg uzemljenja može dogoditi bilo kojem motoru. Postoje mnogi plinski motori na kojima se stvore rupice na jezgri grijača, radijatoru ili aluminijskom usisnom razvodniku zbog lošeg uzemljenja. Ovisno o tome gdje se nalazi uzemljenje visoke impedancije, dizelski motor obično je skloniji elektrolizi zbog sljedećih razloga:
1. Veće strujno opterećenje startera motora. Veći protok struje znači da je uzemljenje opterećenije.
2. Dulje vrijeme rada pod visokim opterećenjem.
3. Dizajn mokre košuljice u većini primjena.
4. Više dodatne opreme koja možda nije ispravno uzemljena nakon instalacije.
Međutim, zbog nedostatka aluminija u mnogim robusnim dizelskim motorima, na njih elektroliza zbog lošeg uzemljenja često zapravo ima manji utjecaj. Ulogu igra i mogućnost rashladne tekućine da bude vodič električne energije. Imajte na umu da je glavni razlog upotrebe aditiva za rashladnu tekućinu za dizelske motore je zbog toga što mokra košuljica cilindra vibrira i stvara zračne mjehuriće u rashladnoj tekućini. Ti mjehurići zatim napdaju košuljicu cilindra i s vremenom je nagrizaju i uništavaju motor, što se naziva kavitacijskom erozijom, a elektroliza može nagrizati košuljicu cilindra na sličan način. Elektroliza na košuljici cilindra obično uzrokuje štetu na nasumičnijim mjestima i nije vezana isključivo za potisnu stranu provrta. Zbog toga valja koristiti provjeru napona kao preventivno održavanje na svim motorima. Ako postoji problem, možete odrediti je li uzrokovan lošim uzemljenjem ili potrošenim ili nekvalitetnim aditivom za rashladnu tekućinu i tako ga otkriti prije nastanka većih troškova.
Najavljen prvi brod za prijevoz rasutog tereta na ukapljeni zemni plin s pogonskim strojem ME-GI
Nakon razdoblja pregovora, korejska brodarska tvrtka ILSHIN i Hyundai Mipo Dockyard Co. potpisali su ugovor o izgradnji nosača rasutog tereta nosivosti od 50000 tona. Brod će pogoniti motor MAN B&W 6G50ME-C9,5-GI, koji će sagraditi HHI-EMD (Hyundai Heavy Industries - Engine & Machinery Division) koji će također isporučiti i sustav opskrbe plinskim gorivom.
Multinacionalna tvrtka za proizvodnju čelika POSCO sa sjedištem u Južnoj Koreji već je pristala unajmiti novoizgrađeni brod nakon isporuke i koristit će ga za prijevoz vapnenca za svoje radove. POSCO će isporučiti spremnik za ukapljeni zemni plin izgrađen od visokolegiranog manganskog čelika, kao alternativa uobičajenijoj leguri nikla.
Motor ME-GI predstavlja vrhunac dugogodišnjeg rada, a ovisno o relativnoj cijeni i dostupnosti te pitanjima okoliša, vlasnicima pruža mogućnost upotrebe loživog ulja ili plina - prvenstveno prirodnog. Svojstva serije motora ME-GI čine ih trenutno ekološki najprihvatljivijim motorima dostupnim za brodski pogon.