Najveći brod na svijetu ovog je mjeseca porinut u more iz njemačke luke u Rotterdamu. Dugačak je 382 metara, širok 124 metra što je otprilike površinom veličine 6 nogometnih terena. Konstruirali su ga Finski inženjeri za korporaciju Allseas a služit će većinom za postavljanje i rastavljanje naftovoda i naftnih platformi što je i glavno područje rada te korporacije. Završna cijena Pioneering Spirita za Allseas je 2.4 milijardi €, a odlučili su izgraditi još veći brod do 2020. godine. Glavni dieselski pogon sačinjen je od osam 20-cilindričnih MAN 11,200 kW (svaki) motora te jedan lučki 9-cilindrični motor sa 5,040 kW snage. Sveukupna snaga koju generiraju motori sa ukupno 169 cilindara je 94.6 MW sa 12 Rolls-Royce-ovih potisnika, od kojih svaki ima 5.5 MW snage.
Vodeće tvrtke pomorske industrije oformile su koaliciju pod nazivom SEA/LNG u svrhu ubrzanja širokog usvajanja ukapljenog prirodnog plina (LNG-a) kao brodsko gorivo. Koalicija namjerava ukinuti prepreke koje ometaju globalni razvoj LNG-a za pomorsku primjenu i tako poboljšati utjecaj brodarstva na okoliš. Koaliciju čine tvrtke Wärtsilä,
Carnival Corporation, DNV-GL, ENGIE, ENN Group, GE Marine, GTT, Lloyds Register, Mitsubishi, NYK Line, Port of Rotterdam, Qatargas, Shell Downstream i Tote. Svaki član doprinosi dogovorenim ljudskim resursima, analizama podataka i dijeljenjem znanja u svrhu podrške koalicijskim inicijativama i aktivnostima.
LNG pruža značajne ekološke prednosti za brodarstvo u usporedbi s teškim loživim uljem, koje je i dalje najčešće korišteno gorivo u sektoru. U usporedbi s njime, emisije NOx-a u upotrebi LNG-a smanjene su za otprilike 85%, emisije SOx-a gotovo su potpuno uklonjene budući da prirodni plin ne sadrži sumpor, a i emisija čestica je praktički
nepostojeća zahvaljujući učinkovitosti njegovog izgaranja. Glavna područja fokusa koalicije su razvoj opskrbe LNG-om u velikim lukama, obrazovanje dionika o rizicima i prilikama u upotrebi LNG-goriva i razvoj globalno konzistentnih odredbi o čišćim brodskim gorivima.
MAN je potpisao ugovor Münchner Wirtschaft zajedno uz 14 drugih kompanija te svi dobrovoljno planiraju smanjiti ugljikov dioksid (CO2) 40000 tona do kraja godine 2017. "Dostigli smo vrh klime!" MAN je uveo svoj cilj da smanji ugljikov dioksid za 25% do 2020. Do tog cilja, MAN je izradio detaljne mjere za uštedu energije te smanjenje ugljikovog dioksida u kojoj će Munich elektrana imati veliku ulogu u smanjenju sagorijevanja plinova za 20 do 40%. Uz MAN SE, ostale kompanjije kao Allianz SE, Bayerische Landesbank, Bayerische Motoren Werke AG, BayWa AG, Giesecke & Devrient GmbH, HypoVereinsbank UniCredit Bank AG, Knorr-Bremse AG, Linde AG, MTU Aero Engines AG, Munich RE, OSRAM Licht AG, Siemens AG, Telefónica Deutschland Holding AG, i Telekom Deutschland GmbH su potpisale ugovor očuvanja klime.
U Madrid stiže 28 novih MAN gradskih autobusa za javni transport Barcelone. Dodatnih 59 vozila će biti dostavljeno u Madrid tijekom ove godine. MAN-ovi dizelski autobusi su bili testirani te dolaze uz nove dodatke kao što je zaštita od požara, nova pripremljena invalidska kolica, besplatni Wifi, USB portovi... Hibridni autobusi su jedni od prvih od MAN-a koji će se kontrolirati i glavnome gradu. Već sada od 21 autobusa, 18 ih je u pogonu. "Oduševljeni smo rezultatima koje smo postigli, u Barceloni i u Madridu..." kaže Manuel Fraile direktor grupe MAN autobusa i kamiona. Francisco González Balmas, direktor tehnike u TMB u Barceloni kaže da će ovi autobusi pozitivno pridonijeti ekonomiji i tehnologiji.
Zadnji u generaciji motora od 6 cilindara je D2676 LE433 MAN, također i prvi koji će pokrenuti novu proizvodnju i prodaju. Prvi MAN D2676 motor uskoro kreće u Aljasku u pogon i u lov za lososom. Brod će krenuti svoj rad u kasnoj jeseni koji će imati novi dizajn trupa i moćni D2676 motor putem kojeg će moguće dosezati brzinu od 30 čvorova. LT32 dizajn broda je bio poboljšan tako da može lakše prolaziti kroz guste valove, brod težine 1,200 kg koji je 105 kila lakši od svoga pretka. Prvi LT32 je izrađen za Georgea Daubera koji je radio kao ribar 35 godina. Njegovi razlozi odabira ovog broda i motora su manja potrošnja goriva i manja buka motora. "Ja sam osobno na dobitku, uglavnom financijski, i imam veću ugodnost na brodu" kaže George Dauber. Inženjeri u MAN-ovom centru proizvodnje su uspjeli postići malu potrošnju goriva i smanjenje vibracija u radu. Motor D2676 je već bio testiran na stotinama različitih vozila u tisućama pokušaja te će preuzeti mjesto svojih predaka D2866 i D2876.
Dio energetske grupe Karadeniz Holding, u Turskoj, Karpowership je objavio dostavu 12 MAN dizelskih motora 18V 51/60 snage 18.9 MW po motoru. Motori će biti korišteni u svrhu transportera poput kamiona, brodovi, tankere te su promjenjeni u "floating" elektrane, pod njihovim imenom "Powerships". Ove godine bi se trebalo dostaviti do 6 motora. Motori će se koristiti na raznim brodovima na kojima će se koristiti najvjerojatnije prirodni plin ili jače gorivo, rekao je Alexander Stöckler. Karpowership kaže da je jedina kompanija koja operira s cijelom flotom "powerships"-aktivna flota ima 9 brodova, te nude daljinu snage između 30 i 470MW. Novi brodovi imaju MAN motore i biti će korišteni diljem svijeta. Dva broda koja imaju MAN motore se trenutno koriste u Lebanonu da stabiliziraju količinu energije glavnoga grada.