Blog

U prosincu prošle godine tvrtka MAN predstavila je posljednju generaciju rednih šesterocilindarskih motora za radne brodove. Prvi proizvedeni motor MAN D2676 LE443 sa snagom od 537 kW (730 KS) pri 2300 okretaja u minuti i kapacitetom cilindra od 12,4 l namijenjen je za upotrebu na novom brodu za ribolov lososa LT32 Gilnetter sagrađenom u brodogradilištu Mavrik Marine u državi Washington. Novi dizajn broda LT32 prilagođen je plovidbi plitkim vodama Bristolskog zaljeva na Aljasci, a u tome mu pravu prednost pruža težina motora D2676 sa suhom masom od 1200 kg, odnosno 105 kg manje od prethodnog tipa, MAN D2876, dok ostale ključne prednosti uključuju i nisku potrošnju goriva te tihi rad. Brod bi trebao na prvu plovidbu kasne jeseni ove godine.

Srijeda, 20 Srpanj 2016 10:37

Volkswagen pristao na nagodbu od 15 milijardi dolara

Napisao/la
Njemačka automobilska tvrtka Volkswagen u Americi je pristala isplatiti 10 milijardi dolara za otkup modela s uređajem za lažiranje rezultata emisije štetnih plinova i naknadu njihovim kupcima. Također će isplatiti 2,7 milijardi saveznim i kalifornijskim regulatorima za financiranje projekata smanjenja zagađenja te 2 milijarde za ulaganje u čistu tehnologiju. Usto su najavili i isplatu od 603 milijuna dolara za potraživanja kupaca i ekološke tužbe u 44 savezne države.
Nagodba od 15,3 milijarde dolara za uklanjanje 500 tisuća dizelskih vozila s lažnim emisijama štetnih plinova s američkih cesta predstavlja rekord u automobilskoj industriji, a šteta za financije i ugled automobilskog diva mogla bi postati još veća nakon tužbi i potraživanja u još najmanje 5 američkih saveznih država, Njemačkoj i Južnoj Koreji. 
 

Najveći motor na svijetu stvarno je jedna velika grdosija, visine oko 13,5 metara, duljine 26,6 m i težine 2300 tona.
Ima 14 cilindara a snaga po cilindru je 5.720 kW, što mu daje ukupnu snagu od 80.080 kW.
Napravljen je za prijevoz ultra velikih kontejnerskih brodova koji prevoze oko 16.000 kontejnera.
Motor ima snagu, ali i žeđ – ako bi radio jedan dan potrošio bi 250 tona goriva!

Četvrtak, 30 Lipanj 2016 09:30

Rekordni brodski motor počeo raditi

Napisao/la

Najveći i najsnažniji motor u povijesti portfelja tvrtke MAN Diesel & Turbo pušten je u pogon. Dvotaktni motor MAN B&W 11G95ME-C9.5 od 75.570 kW (103 tisuće konjskih snaga) koji djeluje kao glavni pokretač na kontejnerskom brodu MSC Jade nosivosti 19437 TEU brodarske kompanije Mediterranean Shipping Company (MSC) proizvela je korejska tvrtka Doosan Engine. Brod također sadrži 4 pomoćna motora MAN L32/40 (2 x 8L32/40 + 2 x 9L32/40) od kojih svaki sadrži jedan turbopunjač MAN NR34/S.
Motor je prvi u seriji od šest motora koje je naručio MSC.

Stranica 44 od 44