Blog HR

Poklopac za kraj prigušivača (K 16501) zaštitni je pokrov koji štiti radnu plohu i nosač prigušivača od nečistoća, vlage i mehaničkih oštećenja. Držeći prljavštinu i korozivne soli dalje od površina za prigušenje i ležajeva, poklopac održava učinkovitost prigušenja i produžuje životni vijek dijela. Njegov dizajn također osigurava pouzdanu brtvu i jednostavno učvršćenje, što olakšava pregled i zamjenu te podržava pouzdanu kontrolu vibracija u zahtjevnim pomorskim uvjetima.

Cijev za odvod curenja (K 70006) koja je ugrađena na pumpu za prijenos goriva K 74100 na motoru Sulzer ZV40/48 preusmjerava propuštanja, kapljanje i izljevne tokove iz kućišta pumpe na sigurno mjesto za skupljanje ili povratak, sprečavajući nakupljanje goriva u blizini vrućih ili rotirajućih dijelova. Konstruirana da izdrži vibracije i koroziju, cijev omogućava ranu detekciju curenja, olakšava zadržavanje i čišćenje pri servisiranju te smanjuje rizik od požara i onečišćenja — mali dio koji značajno poboljšava sigurnost i održivost sustava.

Skupina cijevi i spojeva uključuje sve potrebne cijevi i priključke za cirkulaciju goriva, ulja, rashladne tekućine i zraka u MAN L21/31 motoru. Ova mreža sprječava curenja, održava tlak i omogućuje pouzdan rad. Održavanje cijevi i spojeva ključno je za sigurnost i učinkovitost motora.

Pogon ventila prenosi gibanje s bregaste osovine na usisne i ispušne ventile. Ovaj precizni mehanizam osigurava pravovremeno djelovanje ventila, što je ključno za optimalno izgaranje i učinkovito „disanje“ motora. Pouzdan pogon ventila povećava učinkovitost, snagu i dugotrajnost motora.

Stranica 44 od 261