Blog HR

O-prsten K 27276 predviđen je kao brtveni element na spoju metalne cijevi K 27264 s fitinzima ili kućištima u visokotlačnoj liniji ZV40/48. Njegova zadaća je osigurati tekućinski nepropusan spoj uz glatku površinu cijevi pri visokim tlakovima i vibracijama. Obično se navodi od kemijski otpornog elastomera kompatibilnog s dizelskim gorivom; prsten treba pravilno smjestiti u odgovarajući utor i zaštititi od ogrebotina pri montaži. Redovite provjere i brza zamjena ovog O-prstena sprječavaju propuštanje na spojnicama i pomažu održavanju stabilnog tlaka ubrizgavanja i performansi motora.

O-prsten K 27275 mali je, ali ključan brtveni element predviđen za kućišta K 27259 i K 27263 u sustavu goriva Sulzer ZV40/48. Postavljen između spojenih površina, ovaj O-prsten sprječava curenje visokotlačnog goriva i štiti okolne dijelove od kontaminacije. Izrađen od elastičnog materijala otpornog na gorivo i toplinu, mora izdržati pulsacije tlaka i vibracije zadržavajući elastičnost. Budući da su O-prstenovi potrošni dijelovi, držanje rezervi i provjera otvrdnuća, ureza ili trajnog odtiska tijekom rutinskog pregleda jednostavna je i vrijedna mjera za sprječavanje gubitka goriva i održavanje sigurne, pouzdane funkcije.

Prigušivač vibracija, kod P51004-12, osmišljen je za smanjenje torzijskih vibracija u sustavu radilice MAN L21/31 motora. Apsorbirajući i neutralizirajući štetne oscilacije, sprječava mehanički zamor i produžuje vijek trajanja radilice i povezanih dijelova. Ispravan rad prigušivača ključan je za glatko funkcioniranje motora, smanjeno trošenje i održavanje učinkovitosti u zahtjevnim morskim i energetskim primjenama.

Srijeda, 03 Rujan 2025 07:02

MAN L21/31; Radilica (Kod P51001-14)

Napisao/la

Radilica, označena kodom P51001-14, okosnica je prijenosnog sustava snage MAN L21/31 motora. Kovano od visokootpornog čelika, pretvara recipročni pokret klipova u rotacijsku energiju koja pokreće motor. Radilica mora izdržati golema opterećenja i održavati savršeno poravnanje u neprekidnom radu, čineći njezinu trajnost i preciznost temeljem ukupne pouzdanosti i performansi motora.

Stranica 41 od 261