Obavještavamo vas da na raspolaganju imamo MAN motore:
MAN 4 x 7L21 / 31 i 1 x 8L21 / 31.
To su potpuno novi motori proizvedeni pod MAN licencom i motori su dostupni odmah.
Možemo ponuditi dvije opcije, motor ili dizel agregat (DGS):
Opcija 1) Motori + temelj (dostupno odmah iz skladišta)
Opcija 2) DGS (uključuje motore, temelje i alternatore; dostupan u roku od 4 mjeseca)
NAZIV: GLODAČ
OPIS POSLOVA: obrada dijelova na univerzalnom specijalnom alatu i portalnim glodalicama sa standardnim rješenjem za stezanje, centriranje, određivanje optimalnih uvjeta rada uz uporabu standardnih i specijalnih alata, upravljanje istim, izrada predmeta složenih izvedbi s tolerancijama IT6 i IT7, dimenzionalna kontrola gotovih položaja
BROJ POTREBNIH RADNIKA: 1
VRSTA ZAPOŠLJAVANJA: na određeno, povećan opseg posla
ISKUSTVO U RADU: NIJE VAŽNO
Klasična značajka motora tipa Sulzer Z SULZER ZA, SULZER ZAS, SULZER Z40, SULZER ZA40, SULZER ZA40S je rotirajući klip. Ovaj Sulzer patentirani koncept s otvorima cilindara od 90 mm do 420 mm za visoko opterećene klipne motore u prtljažniku ima sljedeće prednosti:
- Raspodjela temperature oko krunice klipa
- Minimalna deformacija košuljice klipa
- Optimalni brtveni i radni uvjeti za klipne prstenove
- Mala i stabilna potrošnja ulja za podmazivanje zahvaljujući malim zastojima za hod klipa - Najmanji rizik od zaglavljivanja između klipa i obloge cilindra
Kada je u pitanju rutinsko održavanje s niskim udjelom, MAN L28 / 32 nudi veliku prednost s 20 000 sati između remonta kada se radi na HFO. Niska razina deformacije i niska razina mehaničkih naprezanja (tj. male brzine trošenja) postižu se njegovom čvrstom strukturom motora i dovoljno dimenzioniranim hodnim mehanizmom.
"Od 9. do 12. svibnja 2006. g. D. Šomen., g. R. Mohor, i g. Ž. Drempetić bili su na službenom putu u Holeby-u, Danska, gdje su posjetili našeg principala MAN B&W. Teme sastanaka bile su suradnja na projektu ispitne stanice u AD-u,
aktualni projekti i ponude, te tehničko-komercijalna pitanja. Sadašnja potražnja za motorima nove generacije L16/24 i L21/31 prelazi raspoložive kapacitete MAN-a, te je cilj Adriadiesela što prije osposobiti se za proizvodnju i prodaju motora nove generacije, a ispitivanje motora je nužan uvjet za to."
Interne novine "Adriadiesel" (2006.)