Blog HR

Hyundai Heavy Industries (HHI), Samsung Heavy Industries (010140.KS) (SHI) i Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) muče se oko postavljanja ciljeva za sljedeću godinu. Tri navedena brodogradilišta mogla bi trpjeti zbog poslovnih uvjeta u 2017. godini, pogotovo s obzirom na financije. Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) sljedeće godine želi postići uspjeh kao i ove godine, od oko 6,2 bilijuna $. Brodogradilište je trebalo dobiti narudžbe koje vrijede 10,8 bilijuna $, ali su bile odgođene do lipnja. Kao i DSME, Hyundai Heavy Industries (HHI) također planira postići cilj za sljedeću godinu, ciljajući na vrijednost od 9,5 bilijuna $. HHI, DSME i SHI prognozirali su nekoliko gubitaka za sljedeću godinu. Brodogradilišta su zaradila oko 1,9 bilijuna $. 1997. i 2017. mogle bi biti slične.
Utorak, 27 Prosinac 2016 08:03

Prvi tanker s metanolom kao gorivom

Napisao/la
Izašao je iz Hyundai Mipo brodogradilišta u Ulsanu u Južnoj Koreji. Novoizgrađeni brod je prvi koji se pokreće na metanol. U Lindanger je instaliran Hyundai –-B;W 6G50ME-9.3 ME-LGI dvotaktni motor od 10.320 kW koji se može pokretati pomoću metanola, lož-ulja, dizelskog goriva i plinskog ulja. Lindanger je prvi od 7 brodova u seriji koji će biti ovlašteni od kompanije Waterfront Shipping krajem 2016. godine. Širina: 32,2 m Dubina: 19,1 m Puna nosivost broda: 49.999 dwt Brzina: 15,8 čvorova Glavni motor: Hyundai –-B;W 6G50ME-9.3 LGI Snaga: 10.320 kW pri 100 o/min
Petak, 23 Prosinac 2016 13:51

Pogon na struju prije kraja 2017

Napisao/la
Dva trajekta koja će ploviti u Dansku i Švedsku imat će pogon na struju prije kraja 2017. godine. Öresund Dry Docks u Landskroni u Švedskoj odabran je za modernizaciju dvaju trajekata. M/F Tycho Brahe i M/F Aurora bit će opremljeni s baterijama od 4,16 MW u veljači 2017. Kada se baterije isprazne, pune se na stanicama te se oko 1200 kWh snage napuni u vrlo kratkom vremenu. Brod se puni kada uđe u luku. Tijekom 20 aktivnih minuta prelaska iz prve luke u sljedeću, baterije se isprazne za 30 %. Cjelokupni kapacitet baterija na svakom trajektu je 4160 kWh. Trajekti će ploviti između Danske i Švedske potpuno na energiju baterija, prevozeći oko 7,4 milijuna putnika i 1,9 milijuna vozila svake godine.
Četvrtak, 22 Prosinac 2016 14:47

Siguran prijevoz MAN autobusima

Napisao/la
Vožnja autobusom opuštajuća je kada je u pitanju sezona skijanja. U mnogim regijama sezona 2016./17. već je počela. Stotine i tisuće fanova zimskih sportova kreće u planine te mnogi od njih idu autobusom. MAN autobusi detaljno su opremljeni, od nosača skija do najkvalitetnijih guma. kako bi putnici došli do svoje destinacije, kompanija i vozači moraju biti spremni. Rolf Lechner, MAN ProfiDrive instruktor, podučava vozače u sigurnim uvjetima. Za svrhu podučavanja je postizanje visoke koncentracije i poštivanje pravila jednako važno kao i poznavanje tehnologije vozila. Noviji modeli MAN autobusa imaju dizelske motore s najnovijim instaliranim komponentama. Autobusi se često pregledavaju i danas su vrlo cijenjeni. 
Stranica 118 od 132