Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home2/adriads/public_html/libraries/cms/application/cms.php on line 460

Blog HR

Ovaj članak opisuje konfiguraciju dizelskog motora D242 s modificiranim dizajnom za plinsko-dizelski rad koji koristi komprimirani prirodni plin. Praktične studije omogućuju podešavanje maksimalnog kuta otvaranja ventila na taktu usisa za različite načine rada i procjenu učinkovitosti modifikacija dizajna dizelskog motora. Predložene izmjene dizajna ocijenjene su u smislu utjecaja na okoliš korištenja prirodnog plina kao pogonskog goriva za dizelske motore.

Tegljač Sakigake, kojim u Tokijskom zaljevu upravlja kompanija NYK grupe Shin-Nippon Kaiyosha Corporation, trebao bi dovršiti svoju obnovu 2024. Projekt je prihvatila Japanska organizacija za razvoj nove energije i industrijske tehnologije (NEDO) kao dio Fonda za zelene inovacije program razvoja brodova opremljenih domaćim motorima na amonijak.

WinWinGD-ovo iCER (Inteligentna kontrola recirkulacije ispušnih plinova) rješenje motora isporučivat će se novom LNG nosaču od 17400 cbm kao dio WinGD X-DF 2.1 motora. Nosač gradi južnokorejski Hyundai Heavy Industries (HHI), a isporuke motora planirane su za svibanj 2024. Sadrži tehnologiju druge generacije za bolju kontrolu izgaranja što rezultira nižim emisijama i uštedom goriva u cijelom rasponu opterećenja. Istjecanje metana može se smanjiti do 50%. GD-ovo iCER (inteligentna kontrola recirkulacijom ispušnih plinova) rješenje na motoru bit će isporučeno kao dio WinGD X-DF 2.1 motora za novi LNG nosač od 17400 cbm. Nosač gradi Hyundai Heavy Industries (HHI) u Južnoj Koreji, a motor bi trebao biti isporučen u svibnju 2024. Sadrži tehnologiju druge generacije za bolju kontrolu izgaranja što dovodi do nižih emisija i uštede goriva u cijelom rasponu opterećenja . Klizanje metana može se smanjiti za čak 50%.

FuelEU Maritime trebao bi biti objavljen u srpnju 2021. kao dio regulatornog prijedloga EU-a Fit-for-55, za koji se očekuje da će stupiti na snagu 2025. Očekuje se da će konačni tekst stupiti na snagu kasnije ove godine, ali za sada, stavlja industriju na pravi put dekarbonizacije do 2050. i korištenja LNG-a za brodove kao goriva za brodove do 2040. Propisi EU-a o klasifikaciji također će utjecati na upotrebu i opskrbu LNG-om kao gorivom za brodove. Potražnja za LNG-om značajno će se povećati zbog kombinacije propisa. Bez posebnih poticaja za poticanje usvajanja sintetičkih goriva, sintetičkim gorivima može biti teško ostati konkurentna. Trenutno brodarska industrija očekuje da će morski LNG ostati održiva opcija goriva do 2040. godine.

Stranica 57 od 129