Prijevoznik Propel Progress iz Paname je zaustavljen u Singapuru. Brod je ubrzo ispraćen na istočno radno sidrište. Razlog zaustavljanja broda nije otkriveno.
Propel Progress je konstruiralo brodogradilište Minami Nippon u Japanu, 1997. godine.
Polaris Shipping Co. naručio je 3 velika nosača. Nosači od 325.000 tona zamijenit će stare brodove, pogotovo nakon potonuća broda VLOC-Stellar Daisy. Daljnji detalji o ugovoru su nepoznati i nije bilo moguće kontaktirati kompaniju u vezi s budućim planovima rada. Polaris Shipping trenutno upravlja 31 nosačem.
5. lipnja se zaustavio promet u Bosporu nakon što se pojavio kvar na motoru nosača iz Malte. Plovilo iz 1986. pretrpjelo je iznenadni kvar u podne. Spasilački brod i tegljač bili su poslani u pomoć plovilu od 79 metara te se promet nastavio nakon što je kvar motora uklonjen.
Spašeno je troje članova posade nakon što je u Meksičkom zaljevu potonuo tegljač, no jedna osoba nije pronađena. Plovilo je potonulo otprilike 30 nautičkih milja od otoka Marsh. Obalna straža poslala je 2 aviona i 3 helikoptera da istraže područje. Nekoliko se plovila pridružilo operaciji.
U 2013. i 2014. godini, NASSCO je potpisao ugovor s dvije kompanije, APT i SEA-Vista LLC. Te su dvije kompanije dizajnirale 8 LNG tankera. Palmetto State je bio posljednji brod koji je trebao biti isporučen u lipnju. Palmetto State i ostali brodovi su jedni od kvalitetnijih tankera i uz ECO dizajn imaju 33 % veću efektivnost sagorijevanja goriva.