Blog HR

Četvrtak, 29 Prosinac 2016 14:26

Obnavljanje antikviteta

Napisao/la
Nedavno je objavljena snimka koja prikazuje paljenje vrlo starog dvotaktnog dizelskog motora koji je izradila švicarska proizvođačka firma Sulzer. Motor potječe iz ranog 20. stoljeća. Unatoč velikoj starosti, motor je odličnog dizajna, vrlo jak i efektivan. Danas se pali kao i prvog dana, ali, nažalost, jako šteti okolišu. Taj veliki komad motora teži oko 15 tona, a snaga mu je 100 konja. Nažalost nema mnogo informacija o motoru jer su obnavljanja i testiranja još u tijeku.
Hyundai Heavy Industries (HHI), Samsung Heavy Industries (010140.KS) (SHI) i Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) muče se oko postavljanja ciljeva za sljedeću godinu. Tri navedena brodogradilišta mogla bi trpjeti zbog poslovnih uvjeta u 2017. godini, pogotovo s obzirom na financije. Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) sljedeće godine želi postići uspjeh kao i ove godine, od oko 6,2 bilijuna $. Brodogradilište je trebalo dobiti narudžbe koje vrijede 10,8 bilijuna $, ali su bile odgođene do lipnja. Kao i DSME, Hyundai Heavy Industries (HHI) također planira postići cilj za sljedeću godinu, ciljajući na vrijednost od 9,5 bilijuna $. HHI, DSME i SHI prognozirali su nekoliko gubitaka za sljedeću godinu. Brodogradilišta su zaradila oko 1,9 bilijuna $. 1997. i 2017. mogle bi biti slične.
Utorak, 27 Prosinac 2016 08:03

Prvi tanker s metanolom kao gorivom

Napisao/la
Izašao je iz Hyundai Mipo brodogradilišta u Ulsanu u Južnoj Koreji. Novoizgrađeni brod je prvi koji se pokreće na metanol. U Lindanger je instaliran Hyundai –-B;W 6G50ME-9.3 ME-LGI dvotaktni motor od 10.320 kW koji se može pokretati pomoću metanola, lož-ulja, dizelskog goriva i plinskog ulja. Lindanger je prvi od 7 brodova u seriji koji će biti ovlašteni od kompanije Waterfront Shipping krajem 2016. godine. Širina: 32,2 m Dubina: 19,1 m Puna nosivost broda: 49.999 dwt Brzina: 15,8 čvorova Glavni motor: Hyundai –-B;W 6G50ME-9.3 LGI Snaga: 10.320 kW pri 100 o/min
Petak, 23 Prosinac 2016 13:51

Pogon na struju prije kraja 2017

Napisao/la
Dva trajekta koja će ploviti u Dansku i Švedsku imat će pogon na struju prije kraja 2017. godine. Öresund Dry Docks u Landskroni u Švedskoj odabran je za modernizaciju dvaju trajekata. M/F Tycho Brahe i M/F Aurora bit će opremljeni s baterijama od 4,16 MW u veljači 2017. Kada se baterije isprazne, pune se na stanicama te se oko 1200 kWh snage napuni u vrlo kratkom vremenu. Brod se puni kada uđe u luku. Tijekom 20 aktivnih minuta prelaska iz prve luke u sljedeću, baterije se isprazne za 30 %. Cjelokupni kapacitet baterija na svakom trajektu je 4160 kWh. Trajekti će ploviti između Danske i Švedske potpuno na energiju baterija, prevozeći oko 7,4 milijuna putnika i 1,9 milijuna vozila svake godine.
Stranica 208 od 222