Blog HR

Najnoviji kontejnerski brod Jade u vlasništvu MSC-a (Mediterranean Shipping Company) krenuo je u uporabu, pogonjen najvećim i najtežim motorom koji je tvrtka MAN Diesel & Turbo izgradila. MAN B & W 11G95ME-C9.5 dvotaktni je tip motora izabran za ovaj brod, a sam brod izgradila je i dostavila južnokorejska organizacija DSME. Motor, koji je prema MAN-ovim specifikacijama izgradila tvrtka Doosan u Koreji, pruža 75.570 kW tj. 103.000 KS. Osim toga, MSC Jade ima ugrađena i četiri pomoćna motora MAN L32/40, od kojih je svaki opremljen turbopunjačem MAN NR34/S . Motor je prvi u nizu od šest naručenih, a probna vožnja zakazana je za lipanj.
Utorak, 17 Siječanj 2017 14:05

Sjurdaberg naknadno opremljen turbopunjačem

Napisao/la
MAN Diesel & Turbo nedavno je završio posao vrijedan pažnje: naknadnu ugradnju turbopunjača na sjevernomorski brod u roku od samo 5 tjedana od upita do izgradnje. Brod Sjurdaberg izgrađen je 1985. godine i uspješno je plovio u sjevernim morima više od 30 godina. Na brodu se nalazi motor MAN 9L28/32A Alpha izgrađen 1984. i turbopunjač NA34/K . Gottfried Eberle, voditelj projekta naknadne ugradnje iz MAN Diesel & Turbo rekao je: „Tijekom ugradnje zamijenili smo originalni aksijalni turbopunjačem MAN NA34/K modernim, radijalnim turbopunjačem MAN TCR20. Glavne prednosti novog turbopunjača su njegova mala veličina i učinkovitost te kratko vrijeme reakcije u slučaju promjene opterećenja.“
Američka obalna straža (engl. United States Coast Guard, USCG) koristit će se motorima MAN 28/33d STC ugrađenima kao glavni pogon za svoj novi program brodova za pomorsku ophodnju. Program je predviđen kao zamjena za 13 plovila klase „Famous“ i 14 plovila klase „Reliance“, što čini ovu narudžbu najvećom u povijesti Obalne straže SAD-a. Motor MAN 28/33d STC nudi kompaktnu snagu te ističe među ostalim motorima svojim visokim omjerom snage i težine. Svi motori su u potpunosti u skladu s važećim standardima za zaštitu okoliša i propisima Tier 2 Agencije za zaštitu okoliša (engl. Environmental Protection Agency, EPA). Troškovi održavanja i duljina prekida u održavanju vrlo su niski, zahvaljujući visokoj dostupnosti.
Energy Observer računa sa UNESCO-vom podrškom pri ispunjenju svoje zadaće promicanja obnovljivih izvora energije i podizanja svijesti. Plovilo će, uz 101 zaustavljanje u svjetskim lukama, nacionalnim parkovima i velikim gradovima, ploviti od 2017. do 2020. godine, bez trošenja ijednog grama fosilnih goriva. Pogonjen obnovljivim izvorima energije i vodikom, Energy Observer napustit će svoju matičnu luku u Saint-Malou u proljeće, a potom će krenuti iz Pariza na putovanje oko svijeta u svrhu testiranja tranzicijskih energetskih rješenja u realnim uvjetima, a ujedno i u svrhu podizanja svijesti i promicanja istraživanja održivog razvoja.
Stranica 206 od 222