Blog HR

Nakon smanjenja prodaje dizelskih motora, proizvođači automobila daju sve od sebe da se vrate na pravi put. Chevrolet je pokrenuo projekt koji će otvoriti novi put proizvodnje i prodaje. Koncentrirat će se na proizvodnju automobila koji imaju 1,6-litreni turbo dizelski motor sa 4 cilindra, s malom potrošnjom goriva koji može dosegnuti 140 konja i neće koštati mnogo. 'GM Authority' izjavio kako će proizvodnja motora krenuti u 2017. godini. Vrijednost dizelskih motora je $24,670 i nada za sljedeću godinu je opet tu.
'Hyundai Heavy Industries' (HHI) je nedavno prihvatio narudžbu vrijednu $650 milijuna od Irana za 10 brodova opremljenih najjačim dizelskim motorima. Kompanija će izgraditi 10 većih teretnih brodova i tankera za luke Islamske Republike Iran. Brodovi će biti pregledani i isporučeni u 2018 godini. MAN Diesel će vjerojatno izgraditi dizelske motore za ove brodove,koji dostižu više od 100.000 konja te reagiraju u kratkom vremenu. "Ugovor je potpisan u petak i to je prva narudžba Irana nakon dugo vremena," izjavio je Yonhap, urednik HHI.
Petak, 09 Prosinac 2016 15:07

Unaprijeđen ribarski brod sjevernog mora

Napisao/la
MAN Diesel i Turbo je nedavno dovršio veliki posao, dostavivši turbopunjač unutar samo 5 tjedana. U pitanju je bio ribarski brod "Sjurdaberg", koji je izgrađen 1985. godine i od tada je uspješno služio u sjevernim morima 30 godina. Brod ima MAN 9L28/32A Alpha motor izrađen 1984. godine te NA34K turbopunjač, "Sjurdaberg" je plovio više od 115.000 aktivnih sati u svjetski poznatim ribarskim područjima. Glavni urednik "Turbocharger Retrofit MAN Diesel i Turbo" Gottfried Eberle je izjavio: Zamijenili smo originalnu MAN NA34/K jedinicu za modernog MAN TCR20 turbopunjača. Glavne prednosti su njegove manje dimenzije, efektivnost, i kratko vrijeme reagiranja.
Četvrtak, 08 Prosinac 2016 16:25

Termalni dizajn prirodnog goriva

Napisao/la
Testirano je gorivo na posebnoj metodi za motor V18 MAN 51/60DF. Detaljna metoda je bila prikazana na termalnom dizajnu prirodnog goriva - diesel motor za dvojno gorivo. Motor sa 18 cilindra je bio odabran da vrši rad na maksimalnoj brzini od 500 rpm za aplikacije elektrane. Termodinamika, protok topline i tekućina su matematički analizirane tako da pokažu precizne rezultate. Motor je uspješno proizveo veliku količinu snage te balansirao vlastitu temperaturu. Najavljeno je više demonstracija iste metode na motorima sličnima V18 MAN 51/60DF
Stranica 136 od 148