Blog HR

Četvrtak, 19 Siječanj 2017 14:01

Prvi kineski motorni vlak s motorom MAN u Europi

Napisao/la
Na kraju 2014. godine, tvrtka MAN Engines isporučila je osam motora V 12 tvrtki CRRC Zhuzhou Electric Locomotive Co. Ta je tvrtka ujedno i prvi kineski proizvođač dizelskih vagona (za DMV), napravljenih za potrebe jedne europske željezničke tvrtke, koja je pustila DMV jedinice u rad u 2. tromjesečju 2016. Motori MAN D2862 LE633 imaju izlaznu snagu od 588 kW (800 KS) pri 1.800 okretaja u minuti, te su u skladu s trenutnim zahtjevima EU normi za emisije Stage IIIB, zahvaljujući SCR sustavu za kasnije tretiranje ispušnih plinova (selektivna katalitička redukcija). Svaka jedinica za vuču opremljena je motorom koji se nalazi ispod poda u sustavu Voith RailPack 600 DH s mjenjačem T212, dok je povezani rashladni sustav montiran na krov jedinice.
Najnoviji kontejnerski brod Jade u vlasništvu MSC-a (Mediterranean Shipping Company) krenuo je u uporabu, pogonjen najvećim i najtežim motorom koji je tvrtka MAN Diesel & Turbo izgradila. MAN B & W 11G95ME-C9.5 dvotaktni je tip motora izabran za ovaj brod, a sam brod izgradila je i dostavila južnokorejska organizacija DSME. Motor, koji je prema MAN-ovim specifikacijama izgradila tvrtka Doosan u Koreji, pruža 75.570 kW tj. 103.000 KS. Osim toga, MSC Jade ima ugrađena i četiri pomoćna motora MAN L32/40, od kojih je svaki opremljen turbopunjačem MAN NR34/S . Motor je prvi u nizu od šest naručenih, a probna vožnja zakazana je za lipanj.
Utorak, 17 Siječanj 2017 14:05

Sjurdaberg naknadno opremljen turbopunjačem

Napisao/la
MAN Diesel & Turbo nedavno je završio posao vrijedan pažnje: naknadnu ugradnju turbopunjača na sjevernomorski brod u roku od samo 5 tjedana od upita do izgradnje. Brod Sjurdaberg izgrađen je 1985. godine i uspješno je plovio u sjevernim morima više od 30 godina. Na brodu se nalazi motor MAN 9L28/32A Alpha izgrađen 1984. i turbopunjač NA34/K . Gottfried Eberle, voditelj projekta naknadne ugradnje iz MAN Diesel & Turbo rekao je: „Tijekom ugradnje zamijenili smo originalni aksijalni turbopunjačem MAN NA34/K modernim, radijalnim turbopunjačem MAN TCR20. Glavne prednosti novog turbopunjača su njegova mala veličina i učinkovitost te kratko vrijeme reakcije u slučaju promjene opterećenja.“
Američka obalna straža (engl. United States Coast Guard, USCG) koristit će se motorima MAN 28/33d STC ugrađenima kao glavni pogon za svoj novi program brodova za pomorsku ophodnju. Program je predviđen kao zamjena za 13 plovila klase „Famous“ i 14 plovila klase „Reliance“, što čini ovu narudžbu najvećom u povijesti Obalne straže SAD-a. Motor MAN 28/33d STC nudi kompaktnu snagu te ističe među ostalim motorima svojim visokim omjerom snage i težine. Svi motori su u potpunosti u skladu s važećim standardima za zaštitu okoliša i propisima Tier 2 Agencije za zaštitu okoliša (engl. Environmental Protection Agency, EPA). Troškovi održavanja i duljina prekida u održavanju vrlo su niski, zahvaljujući visokoj dostupnosti.
Stranica 137 od 153