Blog HR

Tvrtka MAN Diesel & Turbo osigurala je narudžbu od dva turbomotorna vlaka za Iransku rafineriju južno od Teherana. Vlakovi koji će biti isporučeni su dio MAN-ovog ReTPac koncepta (Refinery Train Package) vlakova. Motori su naručeni od strane Iranske tvrtke EPC Nargan, a služit će u procesu hidrotretiranja, dok će u istome osiguravati maksimalnu učinkovitost u produkciji. Trenutna narudžba je jasan znak uspjeha ReTPac koncepta tvrtke MAN Diesel & Turbo, koji je specijalno dizajniran za primjenu u rafinerijskoj proizvodnji.

Man Diesel & Turbo pobijedio je u nadmetanju za ugovor za nabavu dodatnih dijelova za dizelske motore za tri nova kruzera naručena od Costa Asia i P&O Cruises iz Australije. Obje su kompanije članovi Carnival Corporation & plc, najpoznatije svjetske kompanije s više od 100 kruzera diljem svijeta. Svaki će brod imati 2 × 14 V 48/60 CR + 3 × 8L 48/60 CR srednjohodne MAN motore koji će proizvesti 62.400 kW snage. Motori će biti dostavljeni u „Fincantieri shipyards“ u Monfalconeu (Tršćanski zaljev) te u Marghera Venezii krajem 2019. godine. Tri nova kruzera koja će biti osigurana novim MAN motorima teže do 133.500 tona, dugi su 323 metra i mogu prevoziti do 4.000 putnika.

MAN Diesel & Turbo završio je izgradnju nove elektrane na Salomonovim Otocima, u neposrednoj blizini glavnog grada Honiara, te potpisao ugovor kojim preuzima punu odgovornost za instalacije i dizajn elektrane. Projekt je bio pokrenut uz pomoć eksperata iz Danske i Australije. Ovo je bio jedan od najvećih projekata (Lungga Project) na Salomonovim Otocima u zadnjih 20 godina te će elektrana ubrzo vratiti struju u Honiaru. MAN-ova četiri motora MAN 9L 27/38 pokretat će svu snagu te dodati 10 megavata elektrani. Salomonovi Otoci imaju velik broj otoka u južnom dijelu Tihogoceana. Procjenjuje se da glavni grad Hoinara ima oko 523.000 stanovnika.
Četvrtak, 24 Studeni 2016 15:47

MV Werften odabrao MAN motore za dva kruzera

Napisao/la

MAN Diesel & Turbo i MV Werften već su potpisali ugovor za dva kruzera koji će biti opskrbljeni MAN motorima, pri čemu je registrirana težina svakog broda 200.000 tona, te će ta dva broda, s 48/60 CR motorima snage 96.000 kW, biti najveća na tržištu. Brodovi će biti dostavljeni i u pogonu do 2020.-2021. godine. Brodovi će prelaziti južne i istočne oceane diljem Azije, a pogotovo u Kini. Kompanija Genting Hong Kong aktivna je kompanija koja već 23 godine radi s kruzerima , a nedavno su objavili da su krenuli s novim radovima uz novi brend „Dream Cruises“, koji će također uključivati brodove s ugrađenim MAN motorima.

Stranica 143 od 153