Blog HR

Tvrtka Hybrid Manufacturing Technologies u suradnji s kontrolnom tehnologijom tvrtke Beckhoff razvila je jedinstveno hibridno rješenje na bazi CNC-a koje omogućuje gotovo svakoj CNC ili robotskoj platformi upotrebu alata za rezanje i dodavanje metala na istom vretenu i jednostavnu promjenu između ta dva načina rada. Takve radnje obično obavljaju zasebni strojevi i one zahtijevaju izmjene i korake u programiranju koji oduzimaju mnogo vremena. Nova tehnologija omogućuje mnoge radnje naknadne obrade metalnih dijelova proizvedenih trodimenzionalnim ispisom na istim postavkama, a hibridni pristup omogućava i upotrebu različitih sastava materijala u istoj komponenti, dok inspekcija u tijeku proizvodnje može osigurati razinu kvalitete koju je inače gotovo nemoguće procijeniti. Nakon početnih problema tvrtke HMT s komunikacijom s Ethernetom i HMI-jem u njihovom upravljačkom rješenju, u suradnji s Beckhoffom riješili su navedene probleme i ostvarili lakše povezivanje na lokacijama klijenata i veću mogućnost proširenja rješenja u skladu s razvojem tehnologije i potreba kupaca.

Rašireno je vjerovanje da su stolni 3D pisači prikladni samo za razvijanje prototipa, dok za „ozbiljniji“ trodimenzionalni tisak trebate velika ulaganja. Međutim, ako znate odabrati najprikladniji pisač za svoj projekt, vrlo brzo ćete uvidjeti bezbrojne mogućnosti primjene stolnog trodimenzionalnog tiska uz jasne resursne koristi. Upravo je za to specijaliziran dobavljač Creat3D čiji klijenti koriste njihove strojeve za proizvodnju alata, pribora za učvršćivanje, kalupova, kućišta za delikatne tehnologije i još mnogo toga. Neki 3D pisači mogu generirati jači omjer snage i težine od aluminija. Najbolji primjer toga je novi 3D pisač Mark Two Composite proizvođača MarkForged koji postiže sjajne rezultate kroz pristup miješanja s najlonom kao osnovnim materijalom s mogućnosti dodavanja kevlara, staklenog vlakna ili karbonskog vlakna za poboljšanu funkcionalnost. Karika ojačana karbonskim vlaknom ispisana na pisaču Mark Two Composite na fakultetu Olin College of Engineering tako je uspjela izdržati teret od otprilike 10 tona prije pucanja, uz trošak tiska manji od 20 funta.

Utorak, 09 Kolovoz 2016 07:25

Veći raspon 3D-tiska

Napisao/la

Raspon materijala koje je moguće koristiti u trodimenzionalnom tisku mogao bi biti značajno proširen zahvaljujući projektu Sveučilišta u Nottinghamu. Agencija Ujedinjenog Kraljevstva Engineering and Physical Sciences Research Council (EPSRC) dodijelila je Sveučilištu sredstva u iznosu od 3,5 milijuna funti za pokušaj razvitka novih materijala za 3D-tisak. Kao dio projekta, istraživači će ustanoviti niz zbirki koje navode kombinacije materijala koje bi industrija mogla koristiti u različitim tehnologijama trodimenzionalnog tiska. Glavni cilj projekta je razbiti usku povezanost postupka tiska i korištenog materijala te tako omogućiti veći raspon materijala. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji skrininga, istraživači će vrlo brzo moći vidjeti može li se neki materijal otisnuti i kakva su mu svojstva. Tim namjerava istražiti izradu materijala za tehnologije tintnog tiska, ekstruzije mase i ekstruzije topljenjem (HME).

Utorak, 09 Kolovoz 2016 07:24

Prvi dvotaktni motor na tri goriva u svijetu

Napisao/la

Tvrtka Mitsui Engineering & Shipbuilding Co., Ltd. (MES) 29. lipnja je objavila da je dovršila prvi dvotaktni dizelski motor ME-GIE na etanski pogon u svijetu. Motori će se koristiti za pogon tri etilenska nosača koji će prvenstveno kao teret prevoziti tekući etan.
Motor Mitsui-MAN B&W 7G50ME-C9.5-GIE je prvi u nizu od tri motora za instalaciju na tri nosača ukapljenog etilenskog plina s obujmom od 36000 m3 za njemačku tvrtku Hartmann Schiffahrt i norvešku tvrtku Ocean Yield koji se grade u kineskom brodogradilištu Sinopacific Offshore Engineering (SOE).
Prema tvrtki MAN Diesel & Turbo, etan je odabran kao gorivo zbog konkurentnijih cijena i znatno kraćeg vremena snabdijevanja u usporedbi s loživim uljem. Ovaj motor predstavlja kulminaciju dugogodišnjeg rada i vlasnicima brodova pruža mogućnost upotrebe goriva ili plina ovisno o cijeni i dostupnosti, kao i s obzirom na ekološka razmatranja, budući da je profil emisije ugljičnog dioksida kod etana mnogo bolji nego profil loživog ulja. Također, motori će se moći lako pretvoriti da rade na metan, prema željama vlasnika.
MAN Diesel & Turbo trenutno ima narudžbu za osam ovakvih ME-GIE motora.

Stranica 146 od 148