Dizelski motori

ADRIADIESEL d.d. proizvodi četverotaktne srednjehodne dizelske motore prema MAN Diesel SE licenciji i motor ADRIA 40 po vlastitoj dokumentaciji.

Rezervni dijelovi

Adriadiesel d.d. proizvodi rezervne i zamjenske dijelove za motore proizvedene po licenciji ADRIA 40 od 1955. godine i rezervne dijelove za motor L23/30H rađen po licenciji MAN Diesel  SE.

Usluge i remont

Adriadiesel pruža usluge održavanja i servisa diesel motora, kompresora, pumpi te ostale energetske opreme.

Adriadiesel d.d. - ex. Jugoturbina

U skladu s čl. 550.g st. 2. ZTD-a, Plan podjele trgovačkog društva ADRIADIESEL d.d. osnivanjem novog trgovačkog društva ADRIADIESEL GREEN ENERGY dioničko društvo za izgradnju i remont održivih energetskih postrojenja je objavljen na internetskoj stranici društva s koje ga je moguće preuzeti bez naknade.

Plan podjele društva - PDF

 

Servis i popravci Adria 40 & MAN dizelskih motora diljem svijeta: 60 godina iskustva


Nudimo sljedeće proizvode:

  • Srednjehodne četverotaktne MAN Diesel & Turbo (500 kW - 3000 kW) motore (500 kW – 3000 kW)
  • Velike motore po vlastitoj dokumentaciji ADRIA 40 (6,3 MW) 
  • CPP (kontejnerske centrale / generatore na dizelski pogon) (500 kW)

i usluge :

  • rezervne dijelove za dizelske motore Adria 40 i MAN
  • uklanjanje kvarova, održavanje, servis i popravak Adria 40, MAN i drugih dizelskih motora i drugih elektroenergetskih postrojenja
  • remonte dizelskih motora
  • usluge strojne i toplinske obrade
  • cijeli niz usluga popravaka brodova, na kopnu ili na plovnim dokovima, u suradnji sa Servisnim centrom Trogir brodogradilišta Brodotrogir.

Nekoliko riječi o nama:

Tvrtka „Tvornica diesel motora“ osnovana je 1949. godine kao dio velikog industrijskog kompleksa „Jugoturbina“.
Pod nazivom „Adriadiesel“ poslujemo od 1991. godine.

Tvornica Adriadiesel d.d. proizvodi motore pod licencijom ADRIA 40 te pod licencom „MAN Diesel & Turbo“ (Njemačka) od 1998. do 2018. godine.
Od osnutka tvrtke, tijekom 60 godina postojanja, proizvedeno je i isporučeno u više od 50 zemalja širom svijeta više od 1580 motora ukupne snage preko 2.000 MW.

Adriadiesel brošure, profil kompanije - materijale možete pogledati na linku.   Specifikacije raznih motora možete pogledati na linku.

Željeli bismo biti Vaš prvi izbor za pružanje navedenih usluga i proizvoda zbog naše kvalitete, iskustva i konkurentnosti cijena.

Molimo, pošaljite nam upit ili zahtjev za ponudu, a mi ćemo Vam poslati naše najbolje cijene.

Slobodno nas kontaktirajte za sve dodatne informacije.


S poštovanjem,


dr. sc. Nenad Končar,
ADRIADIESEL d.d.
predsjednik uprave
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.                                                                                                                                                                                                                            
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Inovacije

Video sadržaj: gradnja ADRIA-40 motora od strane tvrtke Adriadiesel d.d.

Pročitano 492611 puta Posljednja izmjena: Ponedjeljak, 03 Lipanj 2024 19:16

Video sadržaj

Video sadržaj: gradnja ADRIA-40 motora od strane tvrtke Adriadiesel d.d.
Više u ovoj kategoriji: Foto galerija »
  • MAN L21/31; MLAZNICA ZA PRSKANJE (Šifra 11.01227-0016.A)

    Mlaznica za prskanje, šifre 11.01227-0016.A, ima ključnu ulogu u isporuci visokotlačnih mlazova ulja ili rashladne tekućine unutar MAN L21/31 motora. Postavljena za ciljanje preciznih zona poput donje strane klipa ili mehanizama ventila, omogućava optimalnu regulaciju temperature i smanjenje trenja. Njezin učinak izravno utječe na učinkovitost motora i zaštitu komponenti, čineći je neophodnom za dugotrajan rad u teškim uvjetima.

    Napisano: Petak, 24 Listopad 2025 11:21 u Blog HR
  • MAN L21/31; POKLOPAC S CJEVČICOM ZA PRSKANJE ULJA (Šifra 11.01213-0057-1.0)

    Poklopac s cjevčicom za prskanje ulja, šifre 11.01213-0057-1.0, integrirana je komponenta koja usmjerava podmazivanje unutar MAN L21/31 motora. Sprječava nekontrolirano prskanje i precizno vodi ulje prema ležajevima i zupčanicima, poboljšavajući podmazivanje i smanjujući trošenje. Ova komponenta je ključna za čistoću ulja, dugovječnost dijelova i pouzdan rad motora pod opterećenjem.

    Napisano: Petak, 24 Listopad 2025 11:21 u Blog HR
  • MAN L21/31; CIJEV (Šifra 11.01299-0139.0)

    Cijev sa šifrom 11.01299-0139.0 ključna je komponenta sustava MAN L21/31 motora, namijenjena za prijenos ulja, rashladne tekućine ili komprimiranog zraka između vitalnih dijelova motora. Projektirana za otpornost na tlak i temperaturu, ova cijev osigurava neprekidan protok i stabilnost sustava čak i u zahtjevnim morskim i industrijskim uvjetima. Precizna izvedba i pouzdana montaža doprinose učinkovitosti sustava i lakšem održavanju.

    Napisano: Petak, 24 Listopad 2025 11:20 u Blog HR
  • Klipni prsten za K 27404 (šifra K 27410)

    Klipni prsten s oznakom K 27410 posebno je izrađen za sklop startnog ventila, točnije za dio K 27404. Osigurava nepropusan spoj između klipa i kućišta ventila, sprječavajući istjecanje zraka tijekom startanja pod tlakom. Napravljen od materijala visokih performansi, otporan je na deformacije, trošenje i temperaturne promjene. Njegova funkcionalnost ključna je za učinkovitost i odziv pneumatskog sustava pokretanja motora.

    Napisano: Petak, 24 Listopad 2025 11:03 u Blog HR
  • Kućište startnog ventila (šifra K 27402)

    Kućište s oznakom K 27402 čini strukturno tijelo startnog ventila u motoru ZV40/48. U njemu se nalaze vratilo i unutarnje komponente ventila, koje štiti i poravnava. Izrađeno je od materijala otpornog na koroziju i visoki tlak, osiguravajući sigurnost i učinkovitost ventila pri ubrizgavanju zraka pod tlakom. Dizajnirano je za brzu montažu i pouzdano pokretanje motora, čak i u zahtjevnim pomorskim uvjetima.

    Napisano: Petak, 24 Listopad 2025 11:03 u Blog HR
  • Vratilo startnog ventila (šifra K 27401)

    Vratilo s oznakom K 27401 ključni je pokretni element startnog ventila u dizelskom motoru ZV40/48. Djeluje kao aktuator koji omogućuje ili blokira protok komprimiranog zraka u cilindre tijekom pokretanja motora. Precizno je izrađeno i otporno na visoke temperature i iznenadne promjene tlaka. Njegova uloga je presudna za pouzdano paljenje motora i glatki prijelaz u puni rad.

    Napisano: Petak, 24 Listopad 2025 11:02 u Blog HR
  • MAN L21/31; POKLOPAC S CJEVČICOM ZA PRSKANJE ULJA (Šifra 11.01213-0057-1.0)

    Poklopac s cjevčicom za prskanje ulja, šifra 11.01213-0057-1.0, integrirani je dio dizajniran za usmjeravanje mazivog ulja unutar MAN L21/31 motora. Sprječava nekontrolirano prskanje, smanjuje gubitke ulja i omogućuje ciljano podmazivanje unutarnjih dijelova poput ležajeva i zupčanika. Ova komponenta ključna je za održavanje čistoće ulja, smanjenje habanja i pouzdan rad motora u zahtjevnim morskim i industrijskim uvjetima.

    Napisano: Četvrtak, 23 Listopad 2025 06:36 u Blog HR
  • MAN L21/31; OKRUGLE ČELIČNE ŠIPKE (Šifra EN43AE01100028)

    Okrugle čelične šipke s oznakom EN43AE01100028 osnovni su materijal za izradu i popravke dijelova MAN L21/31 motora. Izrađene su od visokokvalitetnog čelika s izvrsnim svojstvima obrade i čvrstoće, što omogućuje njihovu pretvorbu u precizno izrađene dijelove poput osovina, klinova ili prilagođenih elemenata. Njihova stalna dimenzija i metalurška svojstva jamče ispunjavanje zahtjevnih standarda morskih i industrijskih primjena.

    Napisano: Četvrtak, 23 Listopad 2025 06:35 u Blog HR
  • MAN L21/31; DISK (Šifra 11.01299-0138.0)

    Disk sa šifrom 11.01299-0138.0 ključni je mehanički element u motoru MAN L21/31, najčešće korišten u rotacijskim ili brtvenim sklopovima. Precizna obrada i čvrstoća materijala omogućuju mu zadržavanje poravnanja, upijanje naprezanja ili funkciju odstojnika ovisno o mjestu u motoru. Ovaj naizgled jednostavan dio doprinosi ukupnoj ravnoteži, trajnosti i kontroli vibracija motora, osobito pri velikim brzinama i tlakovima.

    Napisano: Četvrtak, 23 Listopad 2025 06:35 u Blog HR
  • Donja opružna ploča usisnog ventila (Šifra K 27502)

    Donja opružna ploča, šifra K 27502, ključni je nosač opružnog sklopa usisnog ventila u motoru ZV40/48. Osigurava stabilnu osnovu koja održava pravilnu napetost opruge, omogućujući točno vremensko otvaranje ventila i pravilno sjedenje. Ova komponenta mora izdržati višekratne cikluse kompresije i povrata te je izrađena od materijala otpornog na zamor. Njezina uloga je presudna za učinkovit rad usisnog ventila, što pomaže motoru da postigne optimalni unos zraka i izgaranje.

    Napisano: Četvrtak, 23 Listopad 2025 06:23 u Blog HR
  • Uređaj za okretanje ispušnog ventila (Šifra K 27527)

    Uređaj za okretanje ventila, šifra K 27527, ima ključnu ulogu u produljenju vijeka ispušnog ventila u motoru ZV40/48. Postupnim okretanjem ventila tijekom rada, ravnomjerno raspoređuje toplinska i mehanička opterećenja po ventilskoj površini i sjedištu, čime se smanjuje lokalizirano trošenje i sprječava nakupljanje čađe. Rezultat je bolje brtvljenje, poboljšana protočnost ispuha i duži servisni intervali, što doprinosi pouzdanom radu ventila tijekom vremena.

    Napisano: Četvrtak, 23 Listopad 2025 06:23 u Blog HR
  • Vratilo ispušnog ventila (Šifra K 27521)

    Vratilo ventila, šifra K 27521, ključna je komponenta ispušnog sustava motora ZV40/48. Djeluje kao pomični osovinski dio koji otvara i zatvara ispušni ventil u sinkronizaciji s radnim ciklusom motora. Izrađeno od materijala otpornog na visoke temperature i habanje, ovo vratilo podnosi ekstremne uvjete izgaranja i mehaničkog opterećenja. Precizna izrada osigurava dobro brtvljenje i glatko djelovanje, što izravno utječe na učinkovitost ispuha i ukupne performanse motora.

    Napisano: Četvrtak, 23 Listopad 2025 06:23 u Blog HR
  • MAN L21/31; POKLOPAC S CIJEVOM ZA RASPRŠIVANJE ULJA (Šifra 11.01213-0057-1.0)

    Poklopac s cijevi za raspršivanje ulja, šifra 11.01213-0057-1.0, konstruiran je za precizno usmjeravanje ulja unutar motora MAN L21/31. Kontroliranjem toka ulja i sprječavanjem prekomjernog prskanja, omogućuje učinkovito podmazivanje dijelova te smanjuje taloženje i curenje. Ovaj dio ključan je za održavanje čistoće motora, optimizaciju sustava podmazivanja i produljenje trajnosti cijelog sklopa.

    Napisano: Utorak, 21 Listopad 2025 09:57 u Blog HR
  • MAN L21/31; MONTAŽNI POKLOPAC S CIJEVOM ZA RASPRŠIVANJE ULJA (Šifra 11.01213-0062.0)

    Montažni poklopac s cijevi za raspršivanje ulja, šifra 11.01213-0062.0, ima dvostruku funkciju u motoru MAN L21/31. Osim što brtvi unutarnje dijelove od vanjskih nečistoća, omogućuje i kontrolirani protok ulja radi sprječavanja prskanja i ravnomjerne podmazanosti. Njegov integrirani dizajn smanjuje gubitak ulja, poboljšava hlađenje i doprinosi stabilnijem radu motora u zahtjevnim pomorskim i industrijskim uvjetima.

    Napisano: Utorak, 21 Listopad 2025 09:57 u Blog HR
  • MAN L21/31; ZAŠTITNI POKLOPAC (Šifra 11.01251-0048.0)

    Zaštitni poklopac sa šifrom 11.01251-0048.0 ima ključnu ulogu u zaštiti osjetljivih dijelova motora od nečistoća, vlage i mehaničkih oštećenja. Koristi se na različitim izloženim dijelovima motora MAN L21/31, a njegova čvrsta konstrukcija osigurava da spojevi ostanu čisti i funkcionalni tijekom rada i održavanja. Ovaj pouzdani dio doprinosi cjelokupnoj pouzdanosti motora i produljuje vijek trajanja susjednih komponenti.

    Napisano: Utorak, 21 Listopad 2025 09:57 u Blog HR
  • Podložna pločica za ventil rasterećenja (oznaka K 27706)

    Podložna pločica oznake K 27706 mala je, ali ključna precizna komponenta u sklopu ventila rasterećenja za motor ZV40/48. Regulira razmak ventila i napetost opruge, izravno utječući na tlak otvaranja i odziv. Izrađena od izdržljivog materijala otporna na koroziju, pločica omogućuje stabilne performanse ventila i stalnu zaštitu sustava. Zahvaljujući točnoj kontroli debljine, tehničari mogu precizno kalibrirati granične tlakove, osiguravajući učinkovitost i sigurnost u zahtjevnim uvjetima rada.

    Napisano: Utorak, 21 Listopad 2025 09:42 u Blog HR
  • Ventil rasterećenja, kompletan (oznaka K 27700)

    Ventil rasterećenja s oznakom K 27700 ima ključnu sigurnosnu funkciju u motoru ZV40/48 regulirajući prekomjerni tlak u sustavu. Automatski se otvara kada tlak premaši zadanu vrijednost, štiteći osjetljive komponente od oštećenja. Konstruiran za dugotrajnost i preciznost, ventil osigurava nesmetan rad pod visokim tlakovima i stabilnost sustava. Ova je komponenta ključna za sigurnost, učinkovitost i dugotrajni rad dizel motora u industrijskim i pomorskim primjenama.

    Napisano: Utorak, 21 Listopad 2025 09:42 u Blog HR
  • Konusni poluprsten za stezanje ispušnog ventila (oznaka K 27529)

    Konusni poluprsten za stezanje, oznake K 27529, ključna je komponenta za učvršćivanje sklopa ispušnog ventila motora ZV40/48. Njegova konusna geometrija osigurava ravnomjernu raspodjelu pritiska pri ugradnji i radu ventila, smanjujući lokalizirano naprezanje na stabljiku ventila i pripadajuće dijelove. Dizajniran da izdrži visoka toplinska opterećenja i stalne vibracije, ovaj precizno izrađen prsten održava poravnanje ventila i nepropusnost, doprinoseći pouzdanom protoku ispušnih plinova i dugotrajnosti motora.

    Napisano: Utorak, 21 Listopad 2025 09:41 u Blog HR
  • MAN L21/31; PRSTEN (Šifra 11.01299-0128-1.A)

    Prsten sa šifrom 11.01299-0128-1.A univerzalna je komponenta koja se koristi u sklopu motora MAN L21/31 za pravilno poravnanje ili brtvljenje između dijelova. Može se koristiti u raznim mehaničkim spojevima gdje su izdržljivost i precizno pristajanje od presudne važnosti. Unatoč malim dimenzijama, ovaj prsten značajno doprinosi pouzdanosti i dugovječnosti motora.

    Napisano: Petak, 17 Listopad 2025 05:25 u Blog HR
  • MAN L21/31; PRSTEN, TEFLON (Šifra 11.01299-0128.A)

    Teflonski prsten sa šifrom 11.01299-0128.A pruža izvanrednu brtvenu funkciju i smanjuje trenje u motoru MAN L21/31. Poznat po visokoj otpornosti na toplinu i niskoj abraziji, Teflon osigurava stabilan rad čak i u teškim uvjetima. Ovaj se prsten najčešće koristi u dinamičnim brtvenim zonama gdje su potrebni fleksibilnost, kemijska inertnost i minimalno održavanje.

    Napisano: Petak, 17 Listopad 2025 05:24 u Blog HR
  • MAN L21/31; OKRUGLI BRTVENI PRSTEN (Šifra 06.56936-1507-1.0)

    Okrugli brtveni prsten, šifra 06.56936-1507-1.0, ključna je brtvena komponenta u motoru MAN L21/31 koja osigurava nepropusne spojeve u raznim sustavima fluida. Bez obzira koristi li se u sustavu podmazivanja, hlađenja ili goriva, ovaj visokokvalitetni prsten otporan je na tlak, toplinu i kemikalije. Njegova pouzdanost presudna je za čistoću i učinkovitost motora tijekom dugotrajnog rada u morskom ili industrijskom okruženju.

    Napisano: Petak, 17 Listopad 2025 05:24 u Blog HR
  • Konusni disk za steznu spojnicu (Šifra K 21005)

    Konusni disk s oznakom K 21005 koristi se uz stezne spojne komponente motora kao element raspodjele pritiska. Njegov konusni oblik pomaže ravnomjernom raspodjeli opterećenja duž kontaktnog područja, smanjujući lokalna naprezanja i povećavajući mehaničku stabilnost. Poboljšavajući vezu između pričvrsnih elemenata i strukturnih dijelova, ovaj disk ima ključnu ulogu u smanjenju zamora materijala i produljenju vijeka trajanja kritičnih spojeva motora.

    Napisano: Petak, 17 Listopad 2025 05:11 u Blog HR
  • Vijak za steznu spojnicu (Šifra K 21002)

    Vijak označen kao K 21002 ima ključnu ulogu u osiguranju steznih spojnica koje učvršćuju važne komponente motora. Projektiran je da izdrži velika mehanička opterećenja i vibracije prilikom rada. Njegov precizan narez navoja i kvalitetni materijal jamče pouzdan spojač, čineći ga neophodnim za održavanje strukturne stabilnosti i poravnanja motora tijekom cijelog radnog vijeka.

    Napisano: Petak, 17 Listopad 2025 05:10 u Blog HR
  • O prsten za cilindarsku košuljicu (Šifra K 21404)

    O‑prsten pod šifrom K 21404 važan je brtveni element za cilindarsku košuljicu motora. Njegova osnovna funkcija jest stvaranje nepropusne barijere između košuljice i bloka motora, kako bi se spriječilo miješanje rashladne tekućine i ispušnih plinova. Ovaj element podnosi visoke temperature i pritiske, zadržavajući integritet i tijekom izrazitih termičkih ciklusa. Ispravno funkcioniranje O‑prstena ključno je za održavanje kompresije i optimalne učinkovitosti motora tijekom dugih radnih razdoblja.

    Napisano: Petak, 17 Listopad 2025 05:10 u Blog HR
  • MAN L21/31; OKRUGLI BRTVENI PRSTEN (Šifra 06.56936-1507.A)

    Ovaj okrugli brtveni prsten pruža pouzdanu brtvu na kritičnim spojevima unutar MAN L21/31 motora. Otporan je na tlak i trošenje, osigurava nepropusnost i pomaže u produljenju vijeka trajanja komponenti.

    Napisano: Četvrtak, 16 Listopad 2025 06:02 u Blog HR
  • MAN L21/31; VIJAK TIEROD (Šifra 11.01295-0278.D)

    Vijak (tie rod) osigurava čvrstu vezu između glave cilindra i kućišta radilice. U motoru MAN L21/31 ravnomjerno raspoređuje unutarnje sile, sprječava deformacije i održava strukturnu stabilnost motora.

    Napisano: Četvrtak, 16 Listopad 2025 06:02 u Blog HR
  • MAN L21/31; BRTVENI PRSTEN M20X26 (Šifra 06.56190-0715.0)

    Brtveni prsten M20X26 je mali, ali ključni dio MAN L21/31 motora, koji osigurava nepropusne spojeve u uvjetima visokog tlaka i temperature. Sprječava curenje, održava čistoću motora i pridonosi dugotrajnoj učinkovitosti.

    Napisano: Četvrtak, 16 Listopad 2025 06:01 u Blog HR
  • Gornji ležaj klipnjače (Šifra H 33021)

    Gornji ležaj klipnjače, oznake H 33021, predstavlja ključnu kontaktnu površinu između klipnjače i osovinice radilice u motoru Sulzer ASL25. Omogućuje glatko rotacijsko kretanje i smanjuje trenje te sprječava izravni kontakt metala, čime se smanjuje habanje. Izrađen od materijala otpornog na opterećenje i zamor, ovaj ležaj podržava dinamičko gibanje unutarnjih dijelova motora i pridonosi dugoročnom održavanju performansi.

    Napisano: Četvrtak, 16 Listopad 2025 05:51 u Blog HR
  • Vijak za klipnjaču (Šifra H 33030)

    Vijak klipnjače, oznake H 33030, snažan je spojni element koji spaja dva dijela klipnjače u motoru Sulzer ASL25. Projektiran je da podnese ogromna vlačna i tlačna opterećenja tijekom radnih ciklusa, što ga čini ključnim za strukturalni integritet motora. Njegov precizni navoj i moment zatezanja pomažu u očuvanju ravnoteže motora i sprječavaju ozbiljne kvarove, osiguravajući pouzdan rad kroz tisuće sati rada.

    Napisano: Četvrtak, 16 Listopad 2025 05:51 u Blog HR
  • Čahura ležaja (Šifra H 40002)

    Čahura ležaja sa šifrom H 40002 ključna je komponenta motora Sulzer ASL25, namijenjena podršci i poravnanju rotirajućih osovina uz minimalno trenje. Ona djeluje kao zaštitna međukomponenta između osovine i kućišta, apsorbira habanje i održava precizno poravnanje pri toplinskim i mehaničkim opterećenjima. Izrađena od visokokvalitetnih materijala, ova čahura produžuje vijek trajanja sustava radilice i osigurava pouzdan rad u morskim i industrijskim uvjetima.

    Napisano: Četvrtak, 16 Listopad 2025 05:50 u Blog HR
  • MAN L21/31; CILINDRIČNI VODILNI KLINOVI (Šifra EN1P1228)

    Cilindrični vodilni klinovi s oznakom EN1P1228 koriste se za precizno poravnanje komponenti unutar motora MAN L21/31, poput kućišta, poklopaca i konstrukcijskih sklopova. Ovi kaljeni čelični klinovi osiguravaju mehaničku stabilnost, sprječavaju zakretanje te omogućuju ravnomjernu raspodjelu opterećenja. Njihova uloga u održavanju geometrijske točnosti ključna je za dugotrajnu pouzdanost motora.

    Napisano: Utorak, 14 Listopad 2025 05:55 u Blog HR
  • MAN L21/31; VIJCI-ČEPOVI (Šifra EN47AR36)

    Vijci-čepovi pod šifrom EN47AR36 posebno su dizajnirani pričvrsni elementi koji se koriste za zatvaranje navoja, kontrolnih otvora ili pomoćnih priključaka na motoru MAN L21/31. Ovi vijci omogućuju sigurno zatvaranje otvora koje izdržava tlak i toplinske napore, a istovremeno omogućuju pristup tijekom održavanja. Izrađeni od materijala otpornih na koroziju i precizno navojeni, doprinose pouzdanosti motora i sprječavaju curenje tekućina ili onečišćenje.

    Napisano: Utorak, 14 Listopad 2025 05:55 u Blog HR
  • MAN L21/31; BRTVENI PRSTEN (Šifra 06.56200-0724.0)

    Brtveni prsten s oznakom 06.56200-0724.0 ključna je komponenta za održavanje nepropusnih spojeva unutar motora MAN L21/31. Obično se koristi u područjima visokog tlaka poput spojeva cilindara ili priključaka za tekućine, sprječavajući curenje ulja, rashladne tekućine ili ispušnih plinova. Njegova otpornost na toplinu, tlak i kemijsku koroziju čini ga neophodnim za očuvanje integriteta sustava i osiguranje dugoročnog i sigurnog rada u zahtjevnim morskim i industrijskim uvjetima.

    Napisano: Utorak, 14 Listopad 2025 05:54 u Blog HR
  • Kuglični ležaj za ležajno kućište K 32332 (Šifra K 32388)

    Kuglični ležaj s oznakom K 32388 ključna je komponenta u rotacijskom sklopu motora Sulzer ZV40/48, posebno dizajniran za ugradnju u kućište ležaja K 32332. Ovaj visokoučinkoviti ležaj smanjuje trenje i habanje te podupire aksijalna i radijalna opterećenja tijekom neprekidnog rada motora. Zahvaljujući pouzdanoj i preciznoj izvedbi, osigurava nesmetano kretanje unutar pogonskog sustava te značajno doprinosi trajnosti i učinkovitosti cijelog mehaničkog sklopa.

    Napisano: Utorak, 14 Listopad 2025 05:43 u Blog HR
  • Brtva za vijak K 32393 (Šifra K 32394)

    Brtva pod šifrom K 32394 posebno je dizajnirana za vijak K 32393 kako bi pružila učinkovitu barijeru protiv curenja ulja i onečišćenja. U motoru Sulzer ZV40/48 ova brtva igra ključnu ulogu u održavanju tlaka unutar sustava i zaštiti unutarnjih komponenti od prljavštine, vlage i temperaturnih promjena. Zahvaljujući preciznom pristajanju i robusnim brtvenim svojstvima, osigurava dugotražnu učinkovitost motora i smanjuje potrebu za održavanjem.

    Napisano: Utorak, 14 Listopad 2025 05:43 u Blog HR
  • Vijak za pričvršćivanje poklopca K 32301 (Šifra K 32393)

    Vijak s kodom K 32393 je precizno izrađen spojni element koji služi za sigurno pričvršćivanje poklopca K 32301 na dizelski motor Sulzer ZV40/48. Njegova glavna funkcija je osigurati čvrsto i otporno brtvljenje protiv vibracija na kućištu pomoćnog motora, čime se sprječava nenamjerno otpuštanje tijekom rada. Izrađen od izdržljivih i korozijski otpornih materijala, ovaj vijak je ključan za dugotrajnu pouzdanost i sigurnost u teškim industrijskim i pomorskim uvjetima.

    Napisano: Utorak, 14 Listopad 2025 05:43 u Blog HR
  • MAN L21/31; ZAVRTAČ DIN908 M60X2ST (Kod 06.08042-0127.A)

    Zavrtač s oznakom 06.08042-0127.A izrađen prema standardu DIN908 dimenzija M60x2ST, služi za pouzdano zatvaranje navojnih otvora u sustavima ulja i rashladne tekućine MAN L21/31 motora. Otporan na tlak i temperaturne promjene, osigurava nepropusnost, ali i omogućava jednostavan servisni pristup. Njegova čvrsta konstrukcija doprinosi sigurnosti i učinkovitosti održavanja motora.

    Napisano: Petak, 10 Listopad 2025 12:14 u Blog HR
  • MAN L21/31; BRTVA (Kod 06.56936-2355.0)

    Brtva s kodom 06.56936-2355.0 ključni je zaptivni element u MAN L21/31 motoru koji sprječava curenje tekućina i plinova između važnih površina poput glave cilindra, poklopaca i ispušnih kolektora. Izrađena je od materijala otpornog na visoke temperature i tlak, te osigurava učinkovito izgaranje, nepropusnost sustava i usklađenost s ekološkim standardima. Ispravna montaža ove brtve od ključnog je značaja za izbjegavanje kvarova.

    Napisano: Petak, 10 Listopad 2025 12:14 u Blog HR
  • MAN L21/31; SPECIFIKACIJA MATERIJALA (Kod 11.00196-0001)

    Dokument sa šifrom 11.00196-0001 definira točna kemijska i mehanička svojstva potrebna za izradu dijelova MAN L21/31 motora. U njemu su navedeni standardi kvalitete, postupci toplinske obrade i tolerancije koji osiguravaju da svaki dio zadovoljava visoke zahtjeve izdržljivosti i performansi. Strogo pridržavanje ove specifikacije jamči pouzdanost dijelova u zahtjevnim pomorskim i industrijskim uvjetima te doprinosi dugotrajnosti motora.

    Napisano: Petak, 10 Listopad 2025 12:13 u Blog HR
  • Vijak za nazubljeni osigurač vijka K 33420 (Šifra K 33421)

    Vijak pod šifrom K 33421 služi kao osiguranje za nazubljeni mehanizam za blokadu vijaka K 33420 u motoru Sulzer ZV40/48. Iako je male veličine, ovaj vijak je ključan za održavanje sigurnog spoja pod uvjetima jakih vibracija. Sprječavanjem otpuštanja mehanizma tijekom rada motora, osigurava sigurnost i mehaničku stabilnost, osobito u dijelovima motora izloženima velikim brzinama i čestim opterećenjima.

    Napisano: Petak, 10 Listopad 2025 11:59 u Blog HR