Blog HR

Klipnjače u MAN L21/31, s procijenjenim kodom H33001, služe kao ključna veza između klipova i radilice, prenoseći gibanje klipova u rotacijsko gibanje. Ležajevi, približno kodirani kao H33016, podupiru klipnjače i smanjuju trenje između pokretnih dijelova. Zbog stalnih mehaničkih opterećenja, ovi dijelovi podložni su habanju i zahtijevaju redovito praćenje i održavanje kako bi se spriječio ozbiljan kvar motora i osigurao nesmetan rad.

Motor MAN L21/31 u velikoj mjeri ovisi o svojim klipovima i klipnim prstenovima, koji su ključni dijelovi za održavanje kompresije motora i učinkovite izgaranja. Klipovi, s procijenjenim kodom H27222, podnose intenzivnu toplinu i tlak te prenose silu na radilicu. Klipni prstenovi, vjerojatno označeni serijom H31110, pružaju kritični zaptivni sloj između klipa i zida cilindra kako bi spriječili curenje plinova i kontrolirali potrošnju ulja. Redoviti pregledi i pravovremena zamjena ovih dijelova ključni su za optimalne performanse i dugovječnost motora.

Vratilo s oznakom K 87088 ključno je unutarnje mehaničko tijelo u ventilu za regulaciju tlaka motora ZV40/48. Vratilo prenosi pokret iz aktuatora za podešavanje protoka i tlaka unutar ventila, izravno utječući na dovod goriva ili podmazivanje. Proizvedeno s visokom preciznošću, vratilo osigurava točnu regulaciju čak i pri promjenjivim uvjetima rada. Njegova učinkovitost ključna je za stabilnost motora, ekonomičnost potrošnje i sprječavanje prekomjernog tlaka.

Čahura sa šifrom K 81265 služi kao ležajna površina za šarku K 81264 unutar konstrukcije motora ZV40/48. Namijenjena za smanjenje trenja i osiguranje glatkog zakretanja, čahura također održava pravilno poravnanje i mehaničku stabilnost pokretnih spojeva. Izrađena od materijala otpornih na habanje, idealna je za dugotrajnu upotrebu u dinamičkim sustavima. Ova komponenta pridonosi preciznosti rada i pouzdanosti nosive konstrukcije motora.

Stranica 23 od 221