Motor Sulzer ZV40/48, temeljni u pomorskim i industrijskim primjenama, svoju učinkovitost uvelike duguje svom naprednom sustavu ubrizgavanja goriva. Ključna komponenta ovog sustava je mlaznica K 27240, koja uključuje iglu i rashladni prsten, osiguravajući preciznu isporuku goriva i optimalno izgaranje. Ovaj cjeloviti sklop kritičan je za rad motora, jer mlaznica i igla rade zajedno kako bi raspršili gorivo, dok rashladni prsten pomaže u upravljanju ekstremnim temperaturama unutar komore za izgaranje. Ovaj pažljivi dizajn ne samo da povećava učinkovitost goriva, već i smanjuje emisije i produžuje vijek trajanja motora, čineći ga vitalnim dijelom poznate pouzdanosti i učinkovitosti Sulzer ZV40/48.
Motor Sulzer ZV40/48 poznat je po svojoj robusnosti i učinkovitosti u pomorskim i industrijskim primjenama. Ključna komponenta unutar ovog motora je prirubnica, označena kao K 28029, koja igra ključnu ulogu u sklapanju glavne klackalice, K 28005. Glavna klackalica integralni je dio rada ventila motora, osiguravajući preciznu kontrolu usisnih i ispušnih ventila za optimalne performanse. Prirubnica omogućuje sigurno povezivanje, održavajući poravnanje i stabilnost unutar sklopa klackalice. Ova precizna inženjerska rješenja osiguravaju učinkovitu prijenos kretanja, doprinoseći pouzdanosti i dugovječnosti motora. Redoviti pregledi i održavanje ovih komponenti ključni su za održavanje visokih performansi motora Sulzer ZV40/48.
Motor Sulzer ZV40/48 je široko poštovan pomorski i industrijski dizelski motor, poznat po svojoj izdržljivosti i učinkovitosti. Ključan za njegov rad je cilindar, označen kao K 21401, koji je od vitalne važnosti za održavanje integriteta i performansi motora. Košuljica cilindra osigurava glatku, otpornu na habanje površinu za kretanje klipa. Ova komponenta je ključna za smanjenje trenja, upravljanje toplinom i osiguranje optimalnog izgaranja. Redovito održavanje i pravovremena zamjena košuljice cilindra ključni su za produljenje vijeka trajanja motora i održavanje njegove učinkovitosti.
Sulzer motor Z40/48 je poznat po svojoj pouzdanosti i efikasnosti, ali poput svakog složenog mehaničkog sistema, zahtijeva redovno održavanje. Jedan od ključnih dijelova koji mogu zahtijevati popravak ili zamjenu je koljenasta osovina. Kod modela Z40/48, koljenasta osovina dolazi u dvije varijante: kompletna (K 31000) i pojedinačna (K 31001). Kompletna koljenasta osovina (Crankshaft, complete; Коленчатый вал, в сборе; Kurbelwelle, komplett) omogućava potpunu zamjenu što može biti efikasnije u slučaju ozbiljnijih oštećenja. Pojedinačna koljenasta osovina (Crankshaft; Коленчатый вал; Kurbelwelle) nudi opciju zamjene samo kritičnih dijelova, čime se smanjuju troškovi i vrijeme popravke. Bez obzira na odabranu opciju, pravilno održavanje koljenaste osovine je ključno za dugovječnost i optimalan rad Sulzer motora Z40/48.
Za Sulzer Z 40/48 motore nudimo širok asortiman visokokvalitetnih rezervnih dijelova koji osiguravaju dugotrajan i pouzdan rad. Naši dijelovi su izrađeni prema najvišim standardima kvalitete i kompatibilni su s vašim motorima, olakšavajući održavanje i popravke. Pravilno održavanje uz korištenje originalnih dijelova ključno je za smanjenje zastoja i povećanje efikasnosti rada vaših brodskih motora.
Adriadiesel d.d. proizvodi četverotaktne dizel motore, uključujući model ADRIA 40. Ovi motori imaju 12 cilindara raspoređenih u V obliku, sa snagom od 6600kW. Koriste se kao pogonski motori u brodovima ili kao generatori električne energije u nuklearnim elektranama. Proizvodnja uključuje obradu metala, bravarsko-zavarivačke poslove, montažu i toplinsku obradu, a tvornica je opremljena za sve faze proizvodnje.