Blog HR

Cijevna brtva s oznakom K 16227 dizajnirana je za sigurno i elastično brtvljenje dijelova K 16220 i K 16222 unutar sustava motora ZV40/48. Njezin cijevasti oblik omogućuje ravnomjernu raspodjelu pritiska brtvljenja, što je idealno za sklapanja podložna vibracijama i toplinskom širenju. Izrađena od izdržljivih i uljno otpornih materijala, ova brtva doprinosi dugoročnoj pouzdanosti sustava, održavajući zrakonepropusnost i nepropusnost tekućina. Njezina primjena smanjuje potrebu za učestalim održavanjem i povećava sigurnost rada.

O-prsten s kodom K 21406 ključni je brtveni element u dizelskom motoru ZV40/48, posebno dizajniran za kontakt između cilindarske košuljice i bloka motora. Njegova glavna funkcija je osigurati brtvljenje pod tlakom kako bi se spriječilo propuštanje ispušnih plinova i prodor rashladne tekućine u komoru za izgaranje. Izrađen je od elastomera otpornog na visoke temperature i kemikalije, ovaj O-prsten podnosi ekstremne uvjete rada motora zadržavajući elastičnost i nepropusnost. Njegova uloga je ključna za održavanje pravilne kompresije i sprečavanje gubitaka učinkovitosti zbog unutarnjih curenja.

Poklopac s cjevčicom za prskanje ulja, šifra 11.01213-0057-1.0, integrirani je dio dizajniran za usmjeravanje mazivog ulja unutar MAN L21/31 motora. Sprječava nekontrolirano prskanje, smanjuje gubitke ulja i omogućuje ciljano podmazivanje unutarnjih dijelova poput ležajeva i zupčanika. Ova komponenta ključna je za održavanje čistoće ulja, smanjenje habanja i pouzdan rad motora u zahtjevnim morskim i industrijskim uvjetima.

Okrugle čelične šipke s oznakom EN43AE01100028 osnovni su materijal za izradu i popravke dijelova MAN L21/31 motora. Izrađene su od visokokvalitetnog čelika s izvrsnim svojstvima obrade i čvrstoće, što omogućuje njihovu pretvorbu u precizno izrađene dijelove poput osovina, klinova ili prilagođenih elemenata. Njihova stalna dimenzija i metalurška svojstva jamče ispunjavanje zahtjevnih standarda morskih i industrijskih primjena.

Stranica 18 od 260