Blog HR

Wärtsilä 31, motor koji je predstavljen prošle godine, najefikasniji je četverotaktni dizelski motor na svijetu a nakon upisa u Guinnessovu knjigu rekorda dobio je i nagradu „Marine Engines Award“.
Motor se proizvodi u tri verzije i zato ima mogućnost korištenja više vrsta goriva, od lakog do teškog dizela različite kvalitete. Namijenjen je kao pogonski motor za brodove koji zahtijevaju snagu od oko 4,2 do 9,8 MW. Još jedna prednost je servis koji treba obaviti svakih 8000 sati, dok se kod sličnih brodskih motora takav servis mora obaviti već nakon 2000 sati.

Cilj projekta GreenPilot je demonstrirati dobrobiti metanola koji bi se mogao koristiti u komercijalne svrhe kao brodsko gorivo te u rekreacijskim brodicama. Znanstveni i tehnološki ciljevi projekta su dokazati kako to gorivo može parirati ostalima po iskoristivosti snage te pokazati njegov pozitivni utjecaj na okoliš. Projekt su osnovali državno tijelo Swedish Maritime Administration i organizacija Methanol Institute kao dio programa SUMMETH (Sustainable Marine Methanol), s planom testiranja tri pilot-broda s motorima snage 450 kW tokom sljedeće godine. Na skupu održanom sredinom lipnja predstavljen je pregled interesa globalnih proizvođača metanola za brodskim gorivom. Kompanija Stena Lines do sada je dobila šest međunarodnih nagrada za rad i pretvorbu trajekta Stena Germanica s tri od ukupno četiri Wartsilina motora pogonjena na metanol, a četvrti se planira modificirati u rujnu ove godine. S modifikacijama i korištenjem metanola kao glavnog goriva smanjit će se emisija sumpora za 99 %, dušikovih oksida za 60 %, čestica za 95 % i CO2 za 25 %.

Srijeda, 20 Srpanj 2016 11:15

CSSC preuzima WinGD

Napisao/la

Kompanije China State Shibuilding Corporation (CSSC) i Wärtsilä objavile su da je Wärtsilä prenijela svoj udio od 30 % u tvrtki Winterthur Gas & Diesel (WinGD) na CSSC, jedan od najvećih brodarskih konglomerata u Kini, nakon čega CSSC u potpunosti posjeduje WinGD. WinGD ima sjedište u Winterthuru u Švicarskoj i jedan je od najranijih predstavnika dizelske tehnologije, počevši razvoj velikih motora s unutarnjim izgaranjem 1898. pod imenom „Sulzer“. WinGD će kao nezavisna međunarodna tvrtka nastaviti razvijati svoj portfelj dvotaktnih brodskih motora malih brzina i surađivati s mrežom usluga korporacije Wärtsilä u svrhu usluga podrške kupcima nakon kupovine.

U prosincu prošle godine tvrtka MAN predstavila je posljednju generaciju rednih šesterocilindarskih motora za radne brodove. Prvi proizvedeni motor MAN D2676 LE443 sa snagom od 537 kW (730 KS) pri 2300 okretaja u minuti i kapacitetom cilindra od 12,4 l namijenjen je za upotrebu na novom brodu za ribolov lososa LT32 Gilnetter sagrađenom u brodogradilištu Mavrik Marine u državi Washington. Novi dizajn broda LT32 prilagođen je plovidbi plitkim vodama Bristolskog zaljeva na Aljasci, a u tome mu pravu prednost pruža težina motora D2676 sa suhom masom od 1200 kg, odnosno 105 kg manje od prethodnog tipa, MAN D2876, dok ostale ključne prednosti uključuju i nisku potrošnju goriva te tihi rad. Brod bi trebao na prvu plovidbu kasne jeseni ove godine.

Stranica 71 od 72