Blog HR

Srijeda, 17 Ožujak 2021 10:58

Čisto gorivo

Napisao/la

Upotreba goriva koje gori čisto, poput ukapljenog prirodnog plina (LNG), postaje sve atraktivnija opcija jer udovoljava svim zahtjevima za emisijom. Štoviše, fluktuacije na tržištu goriva prisiljavaju vlasnike postrojenja da preispitaju svoje mogućnosti kada je u pitanju odabir pravog goriva. Motori na dva goriva MAN 32 / 40DF, MAN 48 / 60DF, MAN L28 / 32DF, MAN L23 / 30DF, MAN L35 / 44DF, MAN 51 / 60DF, mogu jednostavno prebacivati između plinskih i tekućih goriva koja nude veliku prednost kada je u pitanju izravnavanje krivulje potrošnje goriva i smanjenje emisija. Vlasnici postrojenja mogu dodatno profitirati od niskih troškova rada i održavanja ovih motora zahvaljujući sagorijevanju čistijih goriva što rezultira čišćim dijelovima motora.

Četvrtak, 11 Ožujak 2021 13:27

Velika torzijska krutost

Napisao/la

Sulzer S20 klasični je četverotaktni motor s brojem cilindara u rasponu od 4 do 9. Sulzer je povećao promjere radilice ovog motora kako bi postigao visoku torzijsku krutost. Osim toga, S20 nudi niske operativne troškove zbog jednostavnog održavanja i dugih intervala održavanja.

Četvrtak, 11 Ožujak 2021 13:02

Glavni motor (pogon)

Napisao/la

Sulzer AL20 / 24 proizvodi se u nekoliko varijanti, ali najčešće se proizvode verzije sa 6 cilindara (6AL20 / 24) i 8 cilindra (8AL20 / 24). Ovi motori rade kao glavni motor (pogon) malih plovila s izvrsnim rezultatima.

Četvrtak, 25 Veljača 2021 13:08

Hlađenje provrta glave motora

Napisao/la

Sulzer AT25 je nadograđena verzija Sulzer AS25. AT25 dolazi s glavom cilindra s četiri ventila koja uključuje 2 + 2 ventila hlađena provrtom. AT25 može raditi na MDO i HFO, dok AS25 ima dva modela koja mogu raditi na MDO ili HFO. MDO inačica AS25 nema rupu za hlađenje u glava cilindra.

Stranica 69 od 127