FuelEU Maritime trebao bi biti objavljen u srpnju 2021. kao dio regulatornog prijedloga EU-a Fit-for-55, za koji se očekuje da će stupiti na snagu 2025. Očekuje se da će konačni tekst stupiti na snagu kasnije ove godine, ali za sada, stavlja industriju na pravi put dekarbonizacije do 2050. i korištenja LNG-a za brodove kao goriva za brodove do 2040. Propisi EU-a o klasifikaciji također će utjecati na upotrebu i opskrbu LNG-om kao gorivom za brodove. Potražnja za LNG-om značajno će se povećati zbog kombinacije propisa. Bez posebnih poticaja za poticanje usvajanja sintetičkih goriva, sintetičkim gorivima može biti teško ostati konkurentna. Trenutno brodarska industrija očekuje da će morski LNG ostati održiva opcija goriva do 2040. godine.
Projekt snage 70 MW planira se izgraditi na 88,5 hektara zemljišta i očekuje se da će proizvoditi 114 GWh godišnje. Tvrtka je u poodmaklim pregovorima za kupnju dodatnih 39,4 hektara zemljišta uz projekt. Cilj je instalirati dodatnih 35 MW, čime bi se kapacitet projekta povećao na 105 MW. Taj se iznos temelji na prodajnoj cijeni od 70 EUR po neto MWh za projekt koji traje najmanje 25 godina. Dogovor je ovisan o primitku građevinske dozvole od 70 MW i ne pretpostavlja materijalne negativne promjene u izvedbi projekta.
Rok za ishođenje građevinske dozvole je 16 mjeseci od dana potpisivanja ugovora. Završetak transakcije ovisi o nekoliko uvjeta, uključujući odobrenje Komisije za zaštitu tržišnog natjecanja Sjeverne Makedonije.
Taaleri Energia će posjedovati 100% vjetroelektrane putem svog fonda Taaleri SolarWind II i Encroa, izvornog developera projekta. Vjetroelektrana bi trebala proizvoditi oko 317 GWh električne energije godišnje, dovoljno za opskrbu oko 85.000 kućanstava. Tijekom rada kompenzirat će približno 78.000 tona CO2e godišnje. Ovo je prvi komunalni projekt obnovljive energije koji se razvija izvan državnog programa subvencija.
Projekt Vodikova industrijska zona uključuje izgradnju solarne elektrane snage 25 MW koja će opskrbljivati zelenom energijom elektrolizere vodika snage 10 MW definirane u strategiji EU za vodik. Očekuje se da će projekt uštedjeti 3.000 GWh energije godišnje, dok se njegova proizvodnja obnovljive energije procjenjuje na 33.000 GHW godišnje. Konceptualni dizajn snažno je podržao European Clean Hydrogen Alliance.
Sinopec (Sinopec Corp.) planira proizvoditi 20 000 tona zelenog vodika godišnje kada postrojenje bude dovršeno. Postrojenje se nalazi u sjeverozapadnoj regiji Xinjiang, a izgradnja košta oko 470,8 milijuna dolara. Vodik proizveden iz budućeg postrojenja bit će isporučen u susjednu rafineriju Sinopec Tahe kako bi zamijenili prirodni plin za proizvodnju vodika.
Tri nova plovila V.Groupa koristit će se u dugoročnom najmu Shell-a. Tankerska kompanija International Seaways sa sjedištem u New Yorku posjeduje tri VLCC-a za LNG s dvojnim gorivom. Uz motore na LNG koji smanjuju emisije, plovila imaju optimizirane oblike trupa i propelere. René Kofod-Olsen, izvršni direktor V.Groupa, rekao je: "Vidimo LNG kao glavno prijelazno gorivo za postizanje našeg cilja dekarbonizacije pomorskog prometa".