Blog HR

Dvostruki LNG (ukapljeni prirodni plin) šatl tanker koji je naručio NYK Offshore Tankers AS, podružnica NYK-a, isporučen je 2. kolovoza u Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., Ltd. u Južnoj Koreji. Šatl tanker bit će iznajmljen ENI Trade & Biofuels S.p.A i bit će angažiran u transportu nafte u Sjevernom i Barentsovom moru. Koristit će LNG gorivo, koje je ekološki prihvatljivije od tradicionalnih naftnih goriva, a bit će opremljeno sustavom za povrat VOC-a i sustavom za pohranu energije, čime će se smanjiti emisije stakleničkih plinova.

Plovilo će biti opremljeno odvojenim spremnicima tereta dizajniranim za prijevoz UNP-a i amonijaka. Brod će biti izgrađen u brodogradilištu KHI Sakaide, a očekuje se da će biti isporučen 2025. godine. Amonijak privlači pozornost kao buduće gorivo s nultom emisijom koje ne emitira ugljični dioksid (CO2) kada izgara. NYK je pokrenuo "Sail GREEN" kao tvrtku ESG robnu marku, naglašavajući napore NYK-a da smanji emisije stakleničkih plinova kroz prijevoz robe i pridonese ekološki prihvatljivim opskrbnim lancima kupaca. VLGC ne samo da će biti u skladu sa strožim propisima o globalnoj gornjoj granici SOx* od siječnja 2020., nego će također biti u skladu s IMO-ovim Indeksom energetske učinkovitosti (EEDI)** Stage 3 propisima, koji su postali stroži od travnja 2022. za ugljični dioksid standardi emisije. Kao "pružatelj održivih rješenja", NYK grupa promiče stvaranje nove vrijednosti i snažno promiče ESG upravljanje.

WinGD-ovo iCER (Inteligentna kontrola recirkulacije ispušnih plinova) rješenje motora bit će isporučeno na novi LNG nosač od 17400 cbm kao dio WinGD X-DF 2.1 motora. Nosač gradi južnokorejski Hyundai Heavy Industries (HHI), a isporuke motora planirane su za svibanj 2024. Sadrži tehnologiju druge generacije za bolju kontrolu izgaranja, što rezultira nižim emisijama i uštedom goriva u cijelom rasponu opterećenja. Istjecanje metana može se smanjiti do 50%.

Prvi svjetski remont motora na dva goriva u trajanju od 36.000 sati dovršen je na LNG tankeru u Maleziji. SK Audace koristi šest dvostrukih motora WinGD X62DF koje je razvila švicarska brodska tvrtka Winterthur Gas & Diesel (WinGD). Remont je izvršio CMS Korea u malezijskom brodogradilištu Marine and Heavy Engineering (MMHE) u lipnju 2022.

Stranica 83 od 154