Nofar Energy, koja kotira na burzi u Tel Avivu, namjerava instalirati solarnu elektranu od 255 MW na 290 hektara zemlje u južnoj Rumunjskoj. Iz komunalnog poduzeća kažu da očekuju godišnji prihod od 27 milijuna eura. Nofar je rekao da namjerava započeti s izgradnjom 2023. godine, čekajući potrebne dozvole. Investitor je otkrio da ima ukupno 579 MW u cjevovodu u Rumunjskoj, uključujući projekt Răteşti s planiranim instaliranim kapacitetom od 155 MW.
Projekt Sauk Valley Hydrogen u Illinoisu proizvodit će zeleni vodik koristeći električnu energiju iz Invenergyjeve solarne elektrane. Projekti zelenog vodika mogu se brzo i učinkovito proširiti kako bi dosegli aplikacije od megavata do gigavata. Projekt će u nadolazećim mjesecima pokrenuti temelje i očekuje se biti u potpunosti operativan do kraja 2022.
Nadogradnje omogućuju pripremu starijih motora za budući klimatski neutralan rad. 80% svih potrebnih prilagodbi i promjena vrši se tijekom nadogradnji životnog ciklusa. Na temelju 6.000 sati rada pod punim opterećenjem korisnici mogu uštedjeti oko 500 tona goriva i 25 tona mazivog ulja godišnje. Novo modificirani motori također se mogu nadograditi da rade na sintetička goriva.
Peterhead International (PIL) potpisao je ugovor s kineskim brodogradilištem za progresivnu isporuku četiri 8000 TEU LNG brodova s dvojnim gorivom 2025. Lars Kastrup, izvršni direktor PIL-a, rekao je da će brodovi pomoći u ispunjavanju cilja dekarbonizacije postizanja neto nule emisije do 2050. Novo plovilo bit će opremljeno spremnikom za gorivo spremnim za amonijak i radit će na LNG i loživo ulje s niskim sadržajem sumpora.
Dvostruko gorivo na metanol. Brod za prijevoz sirove nafte od 300.000 dwt dobio je načelno odobrenje (AIP) od Korejskog klasifikacijskog društva (KR). Smatra se da metanol ima veliki komercijalni potencijal jer nudi manje tehničkih poteškoća od LNG-a i manje je toksičan od amonijaka. Metanol se može skladištiti kao tekućina na sobnoj temperaturi, slično brodskom ulju, što ga čini lakšim za skladištenje i transport.
Norveški BW LPG objavio je da je glavni motor 'BW Malacca' preinačio na rad na dva goriva. Posljednji takve vrste u seriji od 15 LPG nosača koji su opremljeni motorima MAN B&W 6G60ME-C9.2. Radovi su obavljeni u brodogradilištu Yaolian u Shenzhenu u Kini, dok je brod predviđen za petogodišnji vez.