Tvrtka Hybrid Manufacturing Technologies u suradnji s kontrolnom tehnologijom tvrtke Beckhoff razvila je jedinstveno hibridno rješenje na bazi CNC-a koje omogućuje gotovo svakoj CNC ili robotskoj platformi upotrebu alata za rezanje i dodavanje metala na istom vretenu i jednostavnu promjenu između ta dva načina rada. Takve radnje obično obavljaju zasebni strojevi i one zahtijevaju izmjene i korake u programiranju koji oduzimaju mnogo vremena. Nova tehnologija omogućuje mnoge radnje naknadne obrade metalnih dijelova proizvedenih trodimenzionalnim ispisom na istim postavkama, a hibridni pristup omogućava i upotrebu različitih sastava materijala u istoj komponenti, dok inspekcija u tijeku proizvodnje može osigurati razinu kvalitete koju je inače gotovo nemoguće procijeniti. Nakon početnih problema tvrtke HMT s komunikacijom s Ethernetom i HMI-jem u njihovom upravljačkom rješenju, u suradnji s Beckhoffom riješili su navedene probleme i ostvarili lakše povezivanje na lokacijama klijenata i veću mogućnost proširenja rješenja u skladu s razvojem tehnologije i potreba kupaca.
Rašireno je vjerovanje da su stolni 3D pisači prikladni samo za razvijanje prototipa, dok za „ozbiljniji“ trodimenzionalni tisak trebate velika ulaganja. Međutim, ako znate odabrati najprikladniji pisač za svoj projekt, vrlo brzo ćete uvidjeti bezbrojne mogućnosti primjene stolnog trodimenzionalnog tiska uz jasne resursne koristi. Upravo je za to specijaliziran dobavljač Creat3D čiji klijenti koriste njihove strojeve za proizvodnju alata, pribora za učvršćivanje, kalupova, kućišta za delikatne tehnologije i još mnogo toga. Neki 3D pisači mogu generirati jači omjer snage i težine od aluminija. Najbolji primjer toga je novi 3D pisač Mark Two Composite proizvođača MarkForged koji postiže sjajne rezultate kroz pristup miješanja s najlonom kao osnovnim materijalom s mogućnosti dodavanja kevlara, staklenog vlakna ili karbonskog vlakna za poboljšanu funkcionalnost. Karika ojačana karbonskim vlaknom ispisana na pisaču Mark Two Composite na fakultetu Olin College of Engineering tako je uspjela izdržati teret od otprilike 10 tona prije pucanja, uz trošak tiska manji od 20 funta.
Raspon materijala koje je moguće koristiti u trodimenzionalnom tisku mogao bi biti značajno proširen zahvaljujući projektu Sveučilišta u Nottinghamu. Agencija Ujedinjenog Kraljevstva Engineering and Physical Sciences Research Council (EPSRC) dodijelila je Sveučilištu sredstva u iznosu od 3,5 milijuna funti za pokušaj razvitka novih materijala za 3D-tisak. Kao dio projekta, istraživači će ustanoviti niz zbirki koje navode kombinacije materijala koje bi industrija mogla koristiti u različitim tehnologijama trodimenzionalnog tiska. Glavni cilj projekta je razbiti usku povezanost postupka tiska i korištenog materijala te tako omogućiti veći raspon materijala. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji skrininga, istraživači će vrlo brzo moći vidjeti može li se neki materijal otisnuti i kakva su mu svojstva. Tim namjerava istražiti izradu materijala za tehnologije tintnog tiska, ekstruzije mase i ekstruzije topljenjem (HME).
Tvrtka Mitsui Engineering & Shipbuilding Co., Ltd. (MES) 29. lipnja je objavila da je dovršila prvi dvotaktni dizelski motor ME-GIE na etanski pogon u svijetu. Motori će se koristiti za pogon tri etilenska nosača koji će prvenstveno kao teret prevoziti tekući etan.
Motor Mitsui-MAN B&W 7G50ME-C9.5-GIE je prvi u nizu od tri motora za instalaciju na tri nosača ukapljenog etilenskog plina s obujmom od 36000 m3 za njemačku tvrtku Hartmann Schiffahrt i norvešku tvrtku Ocean Yield koji se grade u kineskom brodogradilištu Sinopacific Offshore Engineering (SOE).
Prema tvrtki MAN Diesel & Turbo, etan je odabran kao gorivo zbog konkurentnijih cijena i znatno kraćeg vremena snabdijevanja u usporedbi s loživim uljem. Ovaj motor predstavlja kulminaciju dugogodišnjeg rada i vlasnicima brodova pruža mogućnost upotrebe goriva ili plina ovisno o cijeni i dostupnosti, kao i s obzirom na ekološka razmatranja, budući da je profil emisije ugljičnog dioksida kod etana mnogo bolji nego profil loživog ulja. Također, motori će se moći lako pretvoriti da rade na metan, prema željama vlasnika.
MAN Diesel & Turbo trenutno ima narudžbu za osam ovakvih ME-GIE motora.
Prije 18 mjeseci središni IT-odjel BMW-a počeo je potragu za novim sustavom CAD/CAM čiji je cilj bio pronaći rješenje s visokim pokrićem za mnoga različita područja primjene numeričke kontrole u specijaliziranim odjelima. U jesen 2014. pozvali su OPEN MIND i pet drugih proizvođača tehnologije CAD/CAM na sudjelovanje u mjernim testovima, a OPEN MIND je imao najbolje rezultate zahvaljujući tehničkim i ekonomskim prednostima tehnologije hyperMILL, modularnog CAM-rješenja koje integrira sveobuhvatan koncept dvodimenzionalnog, trodimenzionalnog i 5-osnog glodanja i strojne obrade poput rezanja velikom brzinom i visokih performansi (HSC i HPC) u jednom sučelju. Potpuna strojna obrada sa samo jednim CAM-softverom i jednim postprocesorom za sve postupke tokarenja i glodanja rezultira u integriranim postupcima i smanjenim vremenima strojne obrade.
Finska tvrtka Wärtsilä objavila je da će opremiti prve trajekte na dvojno gorivo u Ujedinjenom Kraljevstvu izgrađene za škotsku brodarsku kompaniju Caledonian Maritime Assets. Prema ugovoru potpisanom u prosincu 2015., Wärtsilä će također biti zadužena za inženjering i usluge podrške na lokaciji.
Wärtsilä će uz ostalu opremu poput mjenjačkih kutija, brtvila i ležajeva te sustava propelera promjenjiva koraka za svaki od dva plovila isporučiti dva šesterocilindarska glavna motora koji mogu raditi na ukapljeni zemni plin ili konvencionalna dizelska goriva te dva pomoćna šesterocilindarska motora. Navedene ro-ro brodove duge 102 metra gradi Ferguson Marine Engineering Limited u brodogradilištu u Glasgowu, a očekuje se da će ući u službu tijekom druge polovice 2018. diljem različitih ruta uz zapadnu obalu Škotske.