Zadnji u generaciji motora od 6 cilindara je D2676 LE433 MAN, također i prvi koji će pokrenuti novu proizvodnju i prodaju. Prvi MAN D2676 motor uskoro kreće u Aljasku u pogon i u lov za lososom. Brod će krenuti svoj rad u kasnoj jeseni koji će imati novi dizajn trupa i moćni D2676 motor putem kojeg će moguće dosezati brzinu od 30 čvorova. LT32 dizajn broda je bio poboljšan tako da može lakše prolaziti kroz guste valove, brod težine 1,200 kg koji je 105 kila lakši od svoga pretka. Prvi LT32 je izrađen za Georgea Daubera koji je radio kao ribar 35 godina. Njegovi razlozi odabira ovog broda i motora su manja potrošnja goriva i manja buka motora. "Ja sam osobno na dobitku, uglavnom financijski, i imam veću ugodnost na brodu" kaže George Dauber. Inženjeri u MAN-ovom centru proizvodnje su uspjeli postići malu potrošnju goriva i smanjenje vibracija u radu. Motor D2676 je već bio testiran na stotinama različitih vozila u tisućama pokušaja te će preuzeti mjesto svojih predaka D2866 i D2876.
Dio energetske grupe Karadeniz Holding, u Turskoj, Karpowership je objavio dostavu 12 MAN dizelskih motora 18V 51/60 snage 18.9 MW po motoru. Motori će biti korišteni u svrhu transportera poput kamiona, brodovi, tankere te su promjenjeni u "floating" elektrane, pod njihovim imenom "Powerships". Ove godine bi se trebalo dostaviti do 6 motora. Motori će se koristiti na raznim brodovima na kojima će se koristiti najvjerojatnije prirodni plin ili jače gorivo, rekao je Alexander Stöckler. Karpowership kaže da je jedina kompanija koja operira s cijelom flotom "powerships"-aktivna flota ima 9 brodova, te nude daljinu snage između 30 i 470MW. Novi brodovi imaju MAN motore i biti će korišteni diljem svijeta. Dva broda koja imaju MAN motore se trenutno koriste u Lebanonu da stabiliziraju količinu energije glavnoga grada.
Tehnologija 3D printanja je uz nas već neko vrijeme i dalje se razvija. Od velikih složenih modela pa do najjednostavnijih malih maketa, printeri su i dalje ograničeni u svojoj tehnici, ali jedan YouTuber odlučio je iskoristiti svoj printer za printanje funkcionalnih motora za aute manje veličine. Jedan od najbolje isprintanih motora su Toyota 2RE, i Toyota 4WD koji su ne samo prema funkcionalnosti nego i prema estetici dosegli veliku ljepotu. Krajnji rezultat motora je dosegao veliku popularnost u svijetu 3D printanja te se proizvod može usporediti sa kinetičkom umjetnošću. Mladi YouTuber objavio je veći broj multimedijskih sadržaja.
Diesel i Turbo MAN motori su poručeni za energetski sektor Kariba kao dio daljnjeg zajedničkog poslovanja sa Burmeister & Wain Scandinavian Contractor A/S (BWSC) te Carribean Utilities Company (CUC), poslovanje će biti efektivno i dugoročno. Motori rade odlično, 7 MAN motora donose skoro 90 MW snage, a Carribean Utilities Company (CUC) je jedini koji pruža energiju većini Grand Caymana. Elektrana će ubuduće pomoći CUC-u u povećanju energije. Kako se radovi razvijaju, Walter Offner, voditelj Project Execution MAN Diesel & Turbo je izjavio "Mi smo sretni što smo dio ovoga projekta. Naša kompanija ima dugoročnu vezu s CUC i BWSC kome donosimo s našim efektivnim Diesel motorima kroz više faza našeg širenja." Dopredsjednik Operations & Engineering David Watler je pohvalio MAN-ov trenutni projekt te je izjavio svoje zadovoljstvo s radom motora Diesel i Turbo te dovršetkom novog 40MW elektranom koja je već šesta elektrana dovršena kod CUC-a s MAN Diesel i Turbo motorima. "Korištenjem najnovijom generacijom tehnologije, našim kupcima možemo pružiti veće rate energije među uslugama unutar Kariba." Ceremonija rezanje vrpce se održala u prostoriji Engine Room 6, gdje su postavljeni novi MAN motori. Među nekoliko govornika, bio je Walter Offner koji je hvalio uporan i težak posao i
partnerstvo između različitih kompanija u projektu. Grand Cayman elektrana je obilježila referencu za MAN-ov 48/60 motor u Karibima.
Tvrtka Rolls-Royce objavila je da je novi plinski brodski motor MTU, prvi u portfelju tvrtke, uspješno odradio 3000 sati na testnoj klupi. Motor ispunjava uvjete tvrtke, kao i uvjete njihovih kupaca: performanse i akceleracija slični su odličnim karakteristikama dizelskog motora, ekonomičan je, pouzdan i čist, navode iz tvrtke. Brend MTU dio je poduzeća Rolls-Royce Power Systems, gdje su uvjereni da će plinski motori biti sve važniji kao dopuna njihovim dokazanim brodskim dizelskim motorima s obzirom na to je prirodni plin važno gorivo budućnosti. Bit će duže dostupan, u mnogim regijama svijeta ga je lakše dohvatiti i ima bolji ekološki otisak od teških ulja i dizela.
2018. godine Rolls-Royce će isporučiti prve certificirane plinske motore iz serijske proizvodnje za komercijalne brodove. 16-cilindarski plinski motori pokrivat će raspon snage od 1500 do 200 kW i temeljit će se na isprobanom dizelskom motoru MTU 16V 4000 M63 za radne brodove, dok će 2019. portfelj plinskih motora biti dopunjen i 8-cilindarskim motorom s rasponom snage od 750 do 1000 kW koji će pokretati jedan od prvih trajekata na plinski motor velikih brzina u Europi koji će prometovati Bodenskim jezerom.
Finska korporacija Wärtsilä potpisala je ugovor o akviziciji Enirama, finske tehnološke tvrtke koja je dobavljač rješenja upravljanja energijom i analitičkih rješenja za pomorsku industriju, prvenstveno u vezi sa smanjenjem potrošnje goriva i emisije ugljikovog dioksida. Eniramova rješenja trenutno su instalirana na više od 270 brodova. Osim sjedišta u Helsinkiju, Eniram ima podružnice u Ujedinjenom Kraljevstvu, SAD-u, Njemačkoj i Singapuru s ukupno 89 zaposlenika, a 2015. ostvario je promet od preko 10 milijuna eura. Akvizicija će Wärtsili omogućiti rast i poboljšanje digitalne ponude i sposobnosti unutar tvrtke, osobito u analizi podataka, modeliranju i optimizaciji performansi. Vrijednost transakcije je 43 milijuna eura, a vlasništvo nad tvrtkom preneseno je na Wärtsilu 1. srpnja 2016.