Radilica s kodom P51001-14 u MAN L21/31 motoru ključna je komponenta koja pretvara recipročan pokret klipova u rotacijsku snagu za pogon motora. Izrađena s preciznošću i od visokokvalitetnih materijala, ova radilica podnosi velike mehaničke napore i moment, osiguravajući glatku i pouzdanu izvedbu motora. Njena izdržljivost i precizan inženjering presudni su za dugoročnu operativnu stabilnost i učinkovitost motora.
Usisni i izdušni ventili u MAN L21/31 motoru reguliraju protok zraka i ispušnih plinova u i iz komore za izgaranje. Dizajnirani da izdrže ekstremne temperature i tlakove, ovi ventili (kod H27050) osiguravaju učinkovite cikluse izgaranja i optimalno disanje motora. Pravilno održavanje i pravovremena zamjena ventila ključni su za održavanje snage i učinkovitosti motora.
Zupčanik ili lanac za tajming u MAN L21/31 motoru sinkronizira rotaciju radilice i bregaste osovine, osiguravajući precizno vrijeme otvaranja ventila za optimalnu izgaranje i rad motora. Izdržljiv i precizno izrađen, tajming mehanizam (kod H33041) ima ključnu ulogu u održavanju učinkovitosti motora i sprječavanju mehaničkih kvarova zbog pogrešnog vremena rada ventila.
Uljna pumpa u MAN L21/31 motoru ima ključnu ulogu u cirkulaciji ulja za podmazivanje kroz cijeli motor, osiguravajući da svi pokretni dijelovi dobiju dovoljnu količinu ulja za smanjenje habanja i sprječavanje pregrijavanja. Izrađena da izdrži visoki tlak i kontinuirani rad, uljna pumpa (kod H27154) je neophodna za održavanje zdravlja motora, smanjenje trenja i produljenje vijeka trajanja motora.
Radno kolo pumpe s pogonskom osovinom, šifra K 74123, čini srce pumpe za prijenos goriva u motoru Sulzer ZV40/48. Radno kolo stvara tlak potreban za protok goriva, dok pogonska osovina prenosi energiju s pogonskog sklopa na rotacijski element. Izrađeni od robusnih materijala otpornih na habanje, ovi dijelovi osiguravaju učinkovito djelovanje pumpe, smanjuju vibracije i produžuju vijek trajanja sustava za gorivo.
Kompletna pumpa za prijenos goriva, označena šifrom K 74100, predstavlja središnji element sustava za dovod goriva u motoru Sulzer ZV40/48. Osigurava stalan i precizno reguliran protok goriva iz spremnika do sustava za ubrizgavanje pod točno određenim pritiskom. Konstruirana za pouzdanost i dugovječnost, pumpa omogućuje nesmetan rad motora i u najzahtjevnijim uvjetima. Sastoji se od pažljivo usklađenih dijelova poput radnog kola, osovine i brtvi, dizajniranih za minimalno održavanje.