Blog HR

Banke će financirati 81 cent od svakog dolara potrošenog na fosilna goriva 2021. za financiranje opskrbe energijom s niskim udjelom ugljika, ali će morati povećati svoje obveze kako bi ispunile svjetske klimatske ciljeve. Energetski analitičar BloombergNEF prikupio je podatke iz 1142 banke kako bi procijenio usklađuju li banke svoje financiranje s realnom ekonomijom i ciljem od 1,5 stupnjeva. Omjer financiranja banaka niži je od omjera ulaganja od 90 centi prema dolaru u globalnu opskrbu energijom, ali potonji omjer porastao je posljednjih godina s oko 0,45:1 između 2011. i 2015. Omjeri financiranja za pojedinačne banke variraju, s RBC-om Kanada na 0,4, JPMorgan na 0,7, BNP Paribas na 1,7 i Deutsche Bank na 2,2. Nalazi izvješća razlikuju se od druge studije koju je prošlog mjeseca objavila udruga za zaštitu okoliša, a koja kaže da je udio bankovnog financiranja posvećen obnovljivoj energiji stagnirao.

Aktivistica za zaštitu okoliša Greta Thunberg i deseci drugih aktivista blokirali su u ponedjeljak ulaz u norveško Ministarstvo energetike prosvjedujući protiv izgradnje vjetroturbina na zemlji koju tradicionalno koriste autohtoni Sami uzgajivači sobova. Norveška država krši ljudska prava i prava domorodaca, a prosvjednici traže uklanjanje turbina. Vlada kaže da je konačna sudbina vjetroelektrana složena pravna i politička zagonetka i nada se da će pronaći kompromis.

GreenLine Logistics, India's first and only LNG-fueled heavy truck logistics company, has deployed its first fleet of LNG trucks from Dalmia Cement (Bharat) Limited at its Chandrapur facility in Maharashtra. DCBL plans to convert 300 trucks to LNG by the end of FY24. GreenLine's LNG trucks reduce CO2 emissions by 28% compared to conventional diesel trucks, or 24 tons of CO2 per truck per year. In the initial fleet of 35 LNG trucks, a significant reduction in CO2 emissions of 840 tons per year can be achieved.
Dalmia Cement has partnered with GreenLine Logistics to invest Rs 250 crore to convert 10% of its existing truck fleet to LNG by March 2024. This will reduce sulfur oxide emissions by up to 100%, nitrogen oxide emissions by 59% and particulate matter emissions by up to 91%. Additionally, these LNG trucks will significantly reduce other hazardous emissions. Dalmia Cement follows the business philosophy of Clean & Green is Profitable and Sustainable and is committed to the goal of becoming carbon negative by 2040.

Ministarstvo znanosti i tehnologije potiče međunarodnu suradnju u istraživanju čiste energije. Događaj zajednički organiziraju CSIR - Dhanbad Institute of Mining and Fuels (CIMFR) i Francuski nacionalni centar za znanstvena istraživanja (CNRS), uz potporu Francusko-indijskog centra za napredna tehnološka istraživanja (CEFIPRA). Svrha radionice je okupiti stručnjake, istraživače, kreatore politika i industrijske lidere iz obje zemlje radi razmjene znanja, ideja i najboljih praksi o razvoju i implementaciji čistih i održivih energetskih tehnologija. Generalni direktor CSIR-a N. Kalaiselvi rekao je da proizvodnja, skladištenje i pretvorba zelene energije, posebno zelenog vodika, zelenog amonijaka i infrastrukture za skladištenje energije, zahtijeva partnerstvo s Francuskom i drugim zemljama G20. Antoine Petit, glavni izvršni direktor CNRS-a, pozdravio je snažno partnerstvo između dviju zemalja i naglasio važnost suradnje za postizanje tranzicije održive energije kroz novi bilateralni program.

Stranica 59 od 154