Blog HR

Četvrtak, 26 Svibanj 2022 17:58

Rutinsko održavanje

Napisao/la

Kada je u pitanju rutinsko održavanje s niskim udjelom, MAN L28 / 32 nudi veliku prednost s 20 000 sati između remonta kada se radi na HFO. Niska razina deformacije i niska razina mehaničkih naprezanja (tj. male brzine trošenja) postižu se njegovom čvrstom strukturom motora i dovoljno dimenzioniranim hodnim mehanizmom.

Utorak, 24 Svibanj 2022 19:16

Zanimljivosti vezane uz Jugoturbinu

Napisao/la

Jugoturbina je radila na zadovoljenju svojih djelatnika ne samo kroz uvjete na poslu nego i na poboljašnju životnih standarada svih svojih djelatnika a i ostalih građana Karlovca. Tako je Jugoturbina kroz godine svog poslovanja organizirala razne izlete i druženja (Ples na Plitvicama), otvorila je radničko odmaralište u Punatu na Krlu, izgradila dječje igralište na Švarči, te u Karlovcu organizirala radničke sportske igre.

Utorak, 24 Svibanj 2022 19:12

Prvi SULZER 12 ZV 40/48 motor

Napisao/la

Davne 1976. godine u Hrvatskoj a točnije u gradu na četiri rijeke Karlovcu je proizveden prvi pomoćni motor po licenci SULZER s oznakom 12 ZV 40/48, te u Karlovcu i danas postoji tvrtka čije ime je Adriadiesel koja je zadužena za održavanje i opskrbu rezervnim djelovima tog motora kao i svih proizvedenih poslije njega.

Petak, 20 Svibanj 2022 15:39

Koncepti lokomotiva s dvostrukim gorivom

Napisao/la

G-volution i SBL-Rail predstavljaju koncepte evolucije dvostrukog goriva za lokomotive klase 37, klase 59 i klase 66. Motori s dva goriva koriste kompresijsko paljenje i istovremeno sagorevaju dva goriva. Ovaj rad pokazuje kako se dizelsko gorivo može zamijeniti obnovljivim gorivima s neto nultom emisijom ugljika. Originalni dizelski spremnici zamijenjeni su manjim i ugrađeni su cilindri za biometan ili biopropan ili vodik. U usporedbi s originalnim dvotaktnim EMD motorom, novi četverotaktni motor s dva goriva ima 10% smanjenje potrošnje goriva. Ako je ugrađen filtar za čestice dizela (DPF), motor će trošiti manje vremena reagirajući na povećanje protutlaka kada se DPF napuni. Simulacije rute dovršene su korištenjem OTMR-a koje su osigurali ti operateri lokomotiva u kombinaciji s motorima s dvostrukim gorivom.

Stranica 92 od 154