Kada je u pitanju rutinsko održavanje s niskim udjelom, MAN L28 / 32 nudi veliku prednost s 20 000 sati između remonta kada se radi na HFO. Niska razina deformacije i niska razina mehaničkih naprezanja (tj. male brzine trošenja) postižu se njegovom čvrstom strukturom motora i dovoljno dimenzioniranim hodnim mehanizmom.
Jugoturbina je radila na zadovoljenju svojih djelatnika ne samo kroz uvjete na poslu nego i na poboljašnju životnih standarada svih svojih djelatnika a i ostalih građana Karlovca. Tako je Jugoturbina kroz godine svog poslovanja organizirala razne izlete i druženja (Ples na Plitvicama), otvorila je radničko odmaralište u Punatu na Krlu, izgradila dječje igralište na Švarči, te u Karlovcu organizirala radničke sportske igre.
Davne 1976. godine u Hrvatskoj a točnije u gradu na četiri rijeke Karlovcu je proizveden prvi pomoćni motor po licenci SULZER s oznakom 12 ZV 40/48, te u Karlovcu i danas postoji tvrtka čije ime je Adriadiesel koja je zadužena za održavanje i opskrbu rezervnim djelovima tog motora kao i svih proizvedenih poslije njega.
G-volution i SBL-Rail predstavljaju koncepte evolucije dvostrukog goriva za lokomotive klase 37, klase 59 i klase 66. Motori s dva goriva koriste kompresijsko paljenje i istovremeno sagorevaju dva goriva. Ovaj rad pokazuje kako se dizelsko gorivo može zamijeniti obnovljivim gorivima s neto nultom emisijom ugljika. Originalni dizelski spremnici zamijenjeni su manjim i ugrađeni su cilindri za biometan ili biopropan ili vodik. U usporedbi s originalnim dvotaktnim EMD motorom, novi četverotaktni motor s dva goriva ima 10% smanjenje potrošnje goriva. Ako je ugrađen filtar za čestice dizela (DPF), motor će trošiti manje vremena reagirajući na povećanje protutlaka kada se DPF napuni. Simulacije rute dovršene su korištenjem OTMR-a koje su osigurali ti operateri lokomotiva u kombinaciji s motorima s dvostrukim gorivom.
Motor Wärtsilä 46TS-DF najnoviji je motor s više goriva tvrtke koji može raditi na LNG, smanjujući onečišćenje zraka, a istovremeno pruža održivu osnovu za buduću dekarbonizaciju putem biološkog ili sintetičkog metana. Prema tehnološkoj tvrtki, motor je razvijen s fokus na ekonomičnost, ekološke performanse i fleksibilnost goriva, uvodeći novu eru brodskih motora srednje brzine. U travnju 2021. brodogradilište Chantiers de l'Atlantique primilo je prvu narudžbu ovog tipa motora od Royal Caribbean Cruises. Motori će biti instaliran na najnoviji brod klase Oasis, Ocean Utopia. Plovilo je trenutno u izgradnji i imat će šest Wärtsilä 46TS-DF motora s jedinicama plinskih ventila i reduktorima NOx.
MAN 28 / 32S dizajniran je za stacionarne elektrane. To je pouzdan i robustan model motora koji može raditi na raznim tekućim gorivima. 28/32 ispunjava sva ograničenja emisije s potencijalom za daljnju obradu ispušnih plinova i može pružiti snagu do 4.230 kWm.