MAN 28 / 32S dizajniran je za stacionarne elektrane. To je pouzdan i robustan model motora koji može raditi na raznim tekućim gorivima. 28/32 ispunjava sva ograničenja emisije s potencijalom za daljnju obradu ispušnih plinova i može pružiti snagu do 4.230 kWm.
Započela je obnova zgrade bivše tvornice čavala Mustad / Že-če na Rakovcu. Zgradu, kao jednu od najljepših i najprepoznatljivijih zgrada karlovačke industrijske baštine, kupio je Ivan Mikšić, vlasnik Karlovačke tvornice turbina, u svrhu otvaranja Tehničkog muzeja. Adriadiesel će donirati niz svojih proizvoda kao eksponate te ih sačuvati za buduće generacije.
Kako bi se smanjilo stvaranje dima što rezultira smanjenom potrošnjom goriva i čišćim ispuhom, MAN L23 / 30H koristi ugrađeni lambda kontroler koji uvelike povećava sposobnost odziva na opterećenje jedinice i ograničava indeks loživog ulja tijekom pokretanja postupak i nagle promjene opterećenja.
Upotreba goriva koje gori čisto, poput ukapljenog prirodnog plina (LNG), postaje sve atraktivnija opcija jer udovoljava svim zahtjevima za emisijom. Štoviše, fluktuacije na tržištu goriva prisiljavaju vlasnike postrojenja da preispitaju svoje mogućnosti kada je u pitanju odabir pravog goriva. Motori na dva goriva MAN 32 / 40DF, MAN 48 / 60DF, MAN L28 / 32DF, MAN L23 / 30DF, MAN L35 / 44DF, MAN 51 / 60DF, mogu jednostavno prebacivati između plinskih i tekućih goriva koja nude veliku prednost kada je u pitanju izravnavanje krivulje potrošnje goriva i smanjenje emisija. Vlasnici postrojenja mogu dodatno profitirati od niskih troškova rada i održavanja ovih motora zahvaljujući sagorijevanju čistijih goriva što rezultira čišćim dijelovima motora.
Sulzer S20 klasični je četverotaktni motor s brojem cilindara u rasponu od 4 do 9. Sulzer je povećao promjere radilice ovog motora kako bi postigao visoku torzijsku krutost. Osim toga, S20 nudi niske operativne troškove zbog jednostavnog održavanja i dugih intervala održavanja.
Sulzer AL20 / 24 proizvodi se u nekoliko varijanti, ali najčešće se proizvode verzije sa 6 cilindara (6AL20 / 24) i 8 cilindra (8AL20 / 24). Ovi motori rade kao glavni motor (pogon) malih plovila s izvrsnim rezultatima.