Sulzer AT25 je nadograđena verzija Sulzer AS25. AT25 dolazi s glavom cilindra s četiri ventila koja uključuje 2 + 2 ventila hlađena provrtom. AT25 može raditi na MDO i HFO, dok AS25 ima dva modela koja mogu raditi na MDO ili HFO. MDO inačica AS25 nema rupu za hlađenje u glava cilindra.
Sulzer ZL40 povoljan je izbor u glavnim brodskim pogonskim modulima jer su njegovi rezervni dijelovi široko dostupni. Dostupnost rezervnih dijelova smanjuje troškove i trajanje izvršenja naloga za održavanje.
U morskom okruženju strojevi poput SULZER 6AL25 / 30 moraju udovoljavati višim standardima pouzdanosti i većim zahtjevima za smanjenje težine i zapremine i lakši pristup održavanju. Morski okoliš teži ekstremnim uvjetima poput visoke vlažnosti, korozije morske vode, vibracija i udara uslijed kretanja mora.
Većina motora Sulzer A25 radi na pomoćnim generatorima energije na brodovima, neki kao nepokretni izvori energije, a mnogi kao glavni pogon u tegljačima, plutajućim dizalicama, ribarskim čamcima i drugim radnim čamcima. Vrsta goriva za A25 motor je samo MDO.
Neke značajke SULZER S20U su isporuka snage na oba kraja radilice i vrlo učinkovit sustav podešavanja opterećenja turbopunjača i hlađenje zrakom za punjenje.
Sulzer A20 ima brzinu od 720 do 1000 okretaja u minuti. 8-cilindrična redna (L) verzija ovog motora može proizvesti 820 kW pri 1000 okretaja u minuti kada radi na dizel ulje, dok se 600 kW proizvodi kod verzije od 720 okretaja u minuti.