Upotreba goriva koje gori čisto, poput ukapljenog prirodnog plina (LNG), postaje sve atraktivnija opcija jer udovoljava svim zahtjevima za emisijom. Štoviše, fluktuacije na tržištu goriva prisiljavaju vlasnike postrojenja da preispitaju svoje mogućnosti kada je u pitanju odabir pravog goriva. Motori na dva goriva MAN 32 / 40DF, MAN 48 / 60DF, MAN L28 / 32DF, MAN L23 / 30DF, MAN L35 / 44DF, MAN 51 / 60DF, mogu jednostavno prebacivati između plinskih i tekućih goriva koja nude veliku prednost kada je u pitanju izravnavanje krivulje potrošnje goriva i smanjenje emisija. Vlasnici postrojenja mogu dodatno profitirati od niskih troškova rada i održavanja ovih motora zahvaljujući sagorijevanju čistijih goriva što rezultira čišćim dijelovima motora.
Sljedeće godine bit će porinut prvi MAERSK-ov brod-kontejner koji radi na zeleni metanol, a 2024. i 2025. slijedi 12 brodova od 16.000 TEU. Odlučili smo riješiti ovaj problem naručivanjem našeg prvog i još dvanaest novih brodova. To će potaknuti razvoj na strani proizvodnje, rekla je Berit Hinneman, voditeljica poslovnog razvoja za dekarbonizaciju u MAERSK-u. Kaj Portin, generalni direktor održivih goriva i dekarbonizacije u Wärtsilä Finland, predstavio je njihov rad na metanolu. Dva tankera prevoze metanol s dobrim rezultatima. Projekti HyMethShip i FASTWATER imaju za cilj pokazati izvedivost rekonstrukcije i nove gradnje brodova za rad na hidroelektranu. Edman Tsang sa Sveučilišta u Oxfordu predstavio je rad u sintezi metanola u tijeku. To bi omogućilo korištenje baterija za spremnike većeg dometa, ali bi u isto vrijeme imalo mnoge prednosti u rukovanju i distribuciji goriva.
Izobutanol je ubrizgan u ulazni otvor u prethodno pomiješanim energetskim omjerima (PER) od 10%, 20% i 30%. Dizel, B20 i B100 su gorivo s izravnim ubrizgavanjem. DFC smanjuje emisije dušikovog oksida (NOx) pri umjerenim opterećenjima u usporedbi s CCM. U usporedbi s CCM, emisije dimnih plinova dizelskog DFC-a pod nazivnim opterećenjem smanjene su za 10,15%, 22,12% i 7,40%. Pri 30% PER, eksergijska učinkovitost D FC za B20 povećava se za 0,91, 5,23, 3,65, 1,22 i 6,14% s 20% na 100% opterećenja, respektivno.
BEH2YDRO je zajednički pothvat između Anglo Belgian Corp. i CMB.TECH. Asortiman motora sa 100% vodikom razvijen je za teške primjene s rasponom snage od 1 MW do 2,6 MW. Kao glavni pogoni ili u kombinaciji s alternatorima, oni su pouzdan i 100% ekološki prihvatljiv izvor energije za brodove, bušilice ili druge pomorske primjene. BEH2YDRO 100% vodikov motor koristi dokazanu tehnologiju dizajniranu da osigura dugotrajan učinkovit rad. Veliki trošak je uglavnom u plinskoj cijevi za dovođenje vodika na motor na siguran i kontroliran način. Vjerujemo da će ovaj trošak naglo pasti tijekom sljedećih nekoliko godina kako se potrošnja povećava.
Thomassen Energy će koristiti svoj HyFlex LEC-III sustav izgaranja za naknadnu ugradnju jedne od plinskih turbina u Uniperovoj elektrani Rotterdam Capelle (RoCa). Elektrana RoCa nalazi se u nizozemskoj pokrajini Južna Nizozemska i ima neto kapacitet proizvodnje električne energije od 264 MW. U 2023. Uniper planira prebaciti izvor goriva za tvornicu RoCa s prirodnog plina Groningen na opskrbu visokokalorijskim plinom. Thomassenovo rješenje za naknadnu ugradnju H2fuel-flex uspješno radi na tri turbine Frame 9E na drugom mjestu za kupca u Nizozemskoj od 2018.
Adriadiesel je već dugi niz godina glavni dobavljač kontejnerskih elektrana po principu ključ u ruke u pomorskoj i stacionarnoj primjeni. Adriadiesel redovito izvodi složene projekte uključujući izgradnju kontejnerskih energetskih objekata po principu „ključ u ruke“ s vlastitom strukturom iskusnih inženjera, montažerskog osoblja i timova za upravljanje projektima. Motori MAN L21/31 s rasponom snage od 1460 kWe i 1672 kWe, koji su trenutno na našim zalihama, spremni su za skladištenje u kontejnerima za vaše potrebe snage.