Vijak za zaključavanje, označen šifrom K 73033, naizgled je mala, ali nezamjenjiva komponenta koja osigurava čvrsto pričvršćivanje kućišta pumpe rashladne vode u motoru ZV40/48. Dizajniran je za otpornost na vibracije i promjene tlaka te pomaže u održavanju nepropusne brtve oko kućišta pumpe. Precizna izrada jamči da vijak ostaje sigurno na mjestu i tijekom dugotrajnog rada motora. Sprječavajući curenje rashladne tekućine i očuvanjem integriteta tlaka, vijak doprinosi stabilnosti i učinkovitosti sustava hlađenja.
O-prsten sa šifrom K 27051 posebno je dizajniran za brtvljenje poklopca cilindra u motoru Sulzer ZV40/48. Izrađen od toplinski i tlačno otpornih elastomera, ovaj O-prsten sprječava izlazak plinova iz izgaranja i štiti sklop glave cilindra od curenja tekućina. Njegova funkcija ključna je za održavanje kompresije i učinkovitosti rada. Pravilno postavljen i održavan O-prsten dodatno smanjuje trošenje okolnih dijelova i podržava dugovječnost motora u zahtjevnim morskim uvjetima.
Srednje zupče kolo kompletno ima ključnu ulogu u sustavu tajminga MAN L21/31 motora. Prenosi rotacijski pokret između zupčanika u lancu tajminga, osiguravajući preciznu sinhronizaciju radilice i bregaste osovine. Ova precizna koordinacija bitna je za održavanje ispravnog vremena otvaranja ventila, optimizaciju performansi motora i sprječavanje mehaničkih kvarova.
Pumpa za rashladnu vodu kompletna važan je dio sustava hlađenja MAN L21/31 motora. Circulira rashladnu vodu kroz motor kako bi apsorbirala i raspršila toplinu nastalu izgaranjem. Pouzdan rad pumpe za rashladnu vodu osigurava stabilne temperature motora, štiti od pregrijavanja i podržava ukupnu učinkovitost i trajnost motora.
Hladnjak ulja za podmazivanje u MAN L21/31 motoru ključna je komponenta odgovorna za regulaciju temperature ulja za podmazivanje motora. Učinkovitim uklanjanjem viška topline iz ulja, pomaže održavanju optimalne viskoznosti i svojstava podmazivanja, sprječavajući pregrijavanje i smanjujući habanje pokretnih dijelova. Ispravan rad hladnjaka ulja presudan je za produljenje vijeka trajanja motora i osiguranje stabilnih, pouzdanih performansi.
Potisni prsten, šifre K 32386, posebno je dizajniran za podnošenje aksijalnih opterećenja koje generira pužni prijenos K 32323 u motoru Sulzer ZV40/48. Smješten tako da apsorbira i ravnomjerno raspodjeljuje silu duž vratila, potisni prsten osigurava glatko zahvaćanje zupčanika i smanjuje trošenje. Precizno izrađen radi optimalnog uklapanja i čvrstoće, povećava učinkovitost i pouzdanost sklopa prijenosa, sprječava neusklađenost i produžuje vijek trajanja u uvjetima velikog opterećenja.