Blog HR

Četvrtak, 29 Svibanj 2025 09:54

Vodilica za startni ventil (šifra K 27403)

Napisao/la

Vodilica s oznakom K 27403 ima ključnu ulogu u preciznom radu startnog ventila dizelskog motora Sulzer ZV40/48. Osigurava točno poravnanje i stabilno kretanje unutarnjih komponenti unutar mehanizma ventila, što doprinosi pouzdanoj isporuci zraka tijekom pokretanja motora. Dizajnirana za izdržljivost i točnost, ova komponenta mora podnijeti visoke tlakove i mehanička opterećenja. Njezina ispravna funkcija od vitalnog je značaja za očuvanje integriteta i učinkovitosti startnog sustava, koji je ključan za sigurno i glatko pokretanje motora u brodskim i industrijskim uvjetima.

Srijeda, 28 Svibanj 2025 06:55

Sjedište usisnog ventila (šifra H 27155)

Napisao/la

Sjedalo usisnog ventila, šifre H 27155, važan je dio sklopa glave cilindra u motoru ASL25. Ono čini brtvenu površinu usisnog ventila, osiguravajući zračno nepropusno zatvaranje i učinkovito usisavanje zraka u komoru za izgaranje. Izrađeno od materijala otpornog na toplinu i trošenje, ovo sjedalo podnosi visoke temperature i stalna mehanička opterećenja, zadržavajući svoj oblik i funkciju tijekom vremena. Ispravno ugrađeno sjedalo ventila ključno je za očuvanje kompresije, bolju iskoristivost goriva i nesmetano izgaranje.

Ležajna podloga za polovicu osovine stupa, označena šifrom H 12020, ima važnu ulogu u podupiranju rotacijskog gibanja unutar motora ASL25. Postavljena tako da smanjuje vibracije i apsorbira opterećenja, osigurava glatki rad i štiti osovinu od habanja. Njezina precizna konstrukcija omogućuje ravnomjernu raspodjelu pritiska i dugotrajan rad čak i u teškim uvjetima. Kao sastavni dio ležajnog sustava, znatno doprinosi mehaničkoj stabilnosti i učinkovitosti motora.

Srijeda, 28 Svibanj 2025 06:53

Vijak poklopca cilindra (šifra H 11113)

Napisao/la

Vijak poklopca cilindra, šifre H 11113, ključni je pričvrsni element u dizelskom motoru ASL25, odgovoran za čvrsto spajanje glave cilindra s blokom motora. Budući da radi pod visokim tlakovima i temperaturama, ovaj vijak mora osigurati pouzdano brtvljenje kako bi se očuvala kompresija i spriječila curenja. Precizno izrađen od visokokvalitetnog materijala otporanog na istezanje i zamor, vijak zahtijeva redovitu inspekciju i pravilno zatezanje kako bi motor radio sigurno i učinkovito.

Stranica 33 od 222